onko Senja mielestäsi harvinainen nimi ? ja mitä mieltä olet muuten kys. nimestä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikkainen MannaPuuro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansikkainen MannaPuuro

Vieras
mies haluaisi vauvallemme nimen Senja, mutta mielestäni nimen on oltava harvinainen. oma nimeni on tusinakamaa ja kavereiden lapsilla vilisee Niko, Miroa, Sofiaa, Adaa..
haluaisin "säästää" oman lapseni tältä ja ainakaan Senja ei keiku nimien top tenissä.
toiseksi nimeksi olen jo päättänyt tulevan joko Irinan tai Auroran ... on etunimi mikä tahansa :D

mielipiteitä?

tyttö on mustahiuksinen, lyttynenäinen pikkupeikko. ihan Ronjan näköinen, mutta mies ei tykkää Ronja-nimestä ja lisäksi se on kaverin koiran nimi :mad: . joten Ronja ei tietenkään käy . itse olen yrittänyt tyrkyttää Sadetta & Myytä, mutta ei kelpaa . toisaalta on nyt kyllä syttynyt pikkuhiljaa tuolle Senjalekin..

En ole tavannu ketään Senja nimistä.Kaunis nimi miusta =)

Ei ole harvinainen ja veikkaisin, että takuulla muuttuu suositummaksi mitä pidemmälle mennään tällä vuosikymmenellä. Mutta kaunis nimi, pidän siitä paljon. Suosittelen ottamaan nimen sen perusteella mistä pitää ja mitä pitää kauniina, ei vain sen mukaan kuinka harvinainen se on.

Itse olen myös ihastunut tuohon nimeen. Jos syksyllä syntyvä lapsi on tyttö niin haluaisin siitä Senjan. tyttään myös Sanni ja Senni nimistä, mutta ystäväpariskunnalla on Sanni ja Senni on ehkä liian samánkaltainen meidän esikoisen nimen kanssa. Senja olisi erilaisempi.

Yhteistyössä