vierailija
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, et echo ja sä ihan itse aiheutatte tän hässäkän? Alepako tän aloituksen teki?
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, et echo ja sä ihan itse aiheutatte tän hässäkän? Alepako tän aloituksen teki?
Jos tuo M-nimimerkkinen tarkoittaa minua, kiellän että Echo olisi mitenkään minua riepotellut. Päinvastoin, pienet kinamme ja piikittelymme ovat nautittavia.Ei taida. Erästä M-nimimerkkistä riepotteli ties kuinka kauan.
Ei tarkoita sinua. Ei kai echo sinua mitenkään nimittele tai tee edes tällaisia aloituksia.Jos tuo M-nimimerkkinen tarkoittaa minua, kiellän että Echo olisi mitenkään minua riepotellut. Päinvastoin, pienet kinamme ja piikittelymme ovat nautittavia.
Tämä aloitus edustaa mielestäni siis hyvää huumoria ja Echo jopa näki vaivaa liittämällä kuvia.
Vierailijat haukkuvat, mustien karavaani kulkee.
Mitenkäs se huumori on teidän mielestä aina niin hyvää, kun te olette tuottajia ja muut kohteita. Mutta mikä ulina alkaakaan, jos itse olette kohteitaJos tuo M-nimimerkkinen tarkoittaa minua, kiellän että Echo olisi mitenkään minua riepotellut. Päinvastoin, pienet kinamme ja piikittelymme ovat nautittavia.
Tämä aloitus edustaa mielestäni siis hyvää huumoria ja Echo jopa näki vaivaa liittämällä kuvia.
M oli kyllä tosi mukava tyyppi. Ei ikinä sanonut pahasti kellekään, mutta niin vain eukko sitä haukkui ja haukkui, vaikka M pyysi, et lopettaisi.Ei taida. Erästä M-nimimerkkistä riepotteli ties kuinka kauan.
M oli kyllä tosi mukava tyyppi. Ei varmasti puhunut mitään pahaa kellekään. Silti echo vaan haukkui sitä, vaikka M pyysi lopetetaan.Ei taida. Erästä M-nimimerkkistä riepotteli ties kuinka kauan.
Kaikkein omituisinta tässä ketjussa on, että sinä toimit juuri niin kuin Echo mielestäsi toimii. Eli käännäpä nyt hyvä ihminen tuo kysymyksesi toisin päin ja vastaa siihen itse. Eli onko sinun mielestäsi ok, että kun et tykkää Echosta, niin haukut häntä koko päivän tässä ketjussa?Eli koska et tykkää siitä, niin haukut sen? Ja se on sun mielestä ihan ok.
Kuka M? Onko tämä niin kuin joku Sormusten herra, että pahuutta ei saa kutsua nimellä (oliko se Sormusten herrassa?). Jonkun nimimerkki on niin pyhä, että kunnioituksesta sen muistoa kohtaan ei voi kuin supatella alkukirjaimilla. Lapsellista touhua.M oli kyllä tosi mukava tyyppi. Ei ikinä sanonut pahasti kellekään, mutta niin vain eukko sitä haukkui ja haukkui, vaikka M pyysi, et lopettaisi.
Riepottelin maanisesti? Puhuin erittäin vakavasti. Sillä palstamammalla oli sellaiset maniat päällä monta vuotta, että ei ihme, missä jamassa hänen elämänsä on nyt.Miten niin ja puhuin ihmisistä, joita aloittajalla on elävässä elämässään ympärillään. Sä olet melko uusi täällä, etkä taida tietää, miten hän riepotteli yhtä palstalaista ihan maanisesti. Ko. henkilö tajusi vihdoin lähteä täältä, vaikka ei olekaan oikein, että "kiusattu johtuu vaihtamaan koulua". Olen tavannut kyseisen henkilön ja juteltiin tästä. Palstalla saa yhdenlaisen käsityksen, mutta hän on oikeasti tosi hyväsydäminen ja hauska.
Mikä ihmeen ulina? sim. Alepa-Anna on minua usein ihan nimellä (tai siis nimimerkillä) syytellyt, mutta sekin on piristävää. Hän taitaa kuitenkin kuitenkin olla sen verran älykäs eläkeläisdemari, että luulen hänen juttujensa pääosin olevan samalla kaavalla kieli poskella tuotettua trollaamista.Mitenkäs se huumori on teidän mielestä aina niin hyvää, kun te olette tuottajia ja muut kohteita. Mutta mikä ulina alkaakaan, jos itse olette kohteita
Ja onhan noita mustia karkotettu täältä ihan tarpeeksi echon toimesta. Ei ne vierailijat ole ainoita.
miltsu oli kyllä ihan parasta palstaviihdettä mutta olihan hällä meno aika holtitontaMiten niin ja puhuin ihmisistä, joita aloittajalla on elävässä elämässään ympärillään. Sä olet melko uusi täällä, etkä taida tietää, miten hän riepotteli yhtä palstalaista ihan maanisesti. Ko. henkilö tajusi vihdoin lähteä täältä, vaikka ei olekaan oikein, että "kiusattu johtuu vaihtamaan koulua". Olen tavannut kyseisen henkilön ja juteltiin tästä. Palstalla saa yhdenlaisen käsityksen, mutta hän on oikeasti tosi hyväsydäminen ja hauska.
minuun on tepsiny, alkaa pikkuhiljaa silmä tottumaan tsainoihinMikä ihmeen ulina? sim. Alepa-Anna on minua usein ihan nimellä (tai siis nimimerkillä) syytellyt, mutta sekin on piristävää. Hän taitaa kuitenkin kuitenkin olla sen verran älykäs eläkeläisdemari, että luulen hänen juttujensa pääosin olevan samalla kaavalla kieli poskella tuotettua trollaamista.
Väittelyssä ei ole mitään mieltä, jos kaikki ovat samaa mieltä ja hymistelevät toisiaan.
Minullakin on jo kauan ollut käynnissä treeniohjelma, joka harjoittaa sekä Echoa että Annaa. Se koostuu kauniiden aasialaisnaisten olemukseen tutustumisesta.
näyttelijä Lee Sung-kyung
Moni kirjoittaja muistelee mainitsemaasi kirjoittajaa.M oli kyllä tosi mukava tyyppi. Ei varmasti puhunut mitään pahaa kellekään. Silti echo vaan haukkui sitä, vaikka M pyysi lopetetaan.
Samoin, mun silmät suorastaan poimii symppikset ihqut tsainat kun olen ns. maalikylillä (tietääkös porukat sanan merkityksen?)minuun on tepsiny, alkaa pikkuhiljaa silmä tottumaan tsainoihin
Ei ole susta kyse, vaan yhdestä toisesta nikistä.Jos tuo M-nimimerkkinen tarkoittaa minua, kiellän että Echo olisi mitenkään minua riepotellut. Päinvastoin, pienet kinamme ja piikittelymme ovat nautittavia.
Älä nyt harmaa taas aliarvioi rekkautuneita ja harmaita. Kaikki tietää aloittajan mutta Alepa on ihan ansaitusti aiheena tällekin ketjulle. Kyllä hänelle pitää voida antaa palautetta ansionsa mukaan, koska on niin mahdoton kiusanhenki ja epäsovun kylväjä.Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, et echo ja sä ihan itse aiheutatte tän hässäkän? Alepako tän aloituksen teki?
tiedetäänSamoin, mun silmät suorastaan poimii symppikset ihqut tsainat kun olen ns. maalikylillä (tietääkös porukat sanan merkityksen?)
Ei kukaan jätä Alepassa käyntiä sun tai meidän kirjoittelun takia, hohhoijjaa.Moni kirjoittaja muistelee mainitsemaasi kirjoittajaa.
Tällä palstalla toimii viidakon lait. Syö tai joudu syödyksi.
Olen pahoillani S-ketjuun kuuluvan kaupan puolesta.
Ei yksikään yritys kaipaa brändinsä mustamaalausta nettifoorumeilla.
Nettietiketti ei suosi tuotesijoittelua.
Jaa, olisiko se nk. Tsadi sitten?tiedetään
entä mihin me mualaiset lähdetään jos suunta on isolle kirkolle?
Aivan kuin meikäläisen kynästä tuo vastaus (kohta joku väittää että me ollaan yksi ja sama henkilö )Ei kukaan jätä Alepassa käyntiä sun tai meidän kirjoittelun takia, hohhoijjaa.
Mutta yritä edes viikon verran olla sivaltamatta ja haukkumatta alatyylisesti muita kuin vihervassareita tällä palstalla. Sä oot itse tullut tälle palstalle, joten yritä kestää meidän kirjoittelua.
Kävin eilen Alepassa, mitä en ole vuosiin tehnyt, eli ehkä tämä toimii toiseenkin suuntaan.Moni kirjoittaja muistelee mainitsemaasi kirjoittajaa.
Tällä palstalla toimii viidakon lait. Syö tai joudu syödyksi.
Olen pahoillani S-ketjuun kuuluvan kaupan puolesta.
Ei yksikään yritys kaipaa brändinsä mustamaalausta nettifoorumeilla.
Nettietiketti ei suosi tuotesijoittelua.