Treeniohjelma Alepalle

Minä en mitään komppaa vaan jälleen kerran puutun tuon aloittajan ilkeilyyn ja toistan, että sitä on täällä ollut jo kauan, ennen kuin sinäkin tulit tänne ja komppailet kiusaajaa.
En tietenkään voi kommentoida aikaa ennen minua mutta unohdit taas että todella ylimielinen Alepa on jatkuvasti dissannut ja lytännyt lähes kaikkia mustia nikkejä

Joten Ekolle kuuluu tässä tapaus Alepassa 🥇🏆

Ilkimys sai ansionsa mukaan 🥰👍

• Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Ettekö te lukijat näe? Tämä kyseinen otsikon henkilö yksin kommentoi täällä häntä ihan aiheesta kritisoivia kirjoittajia. Eihän häntä ja weirdoja tekstejään kukaan normaali ihminen voi ymmärtää tai hyväksyä

Hän on selvästi hyvin katkera ja omien ongelmiensa takia muista eristäytynyt iäkäs nainen

• Tykkää
Reactions: setis ja Echo
vierailija
Jaa taas tällänen ketju. Viimeksi taisin sopia toisen harmaan kanssa, et annetaan ketjun vajota historiaan, jo ei ole välttämättä kiva lukea itsestään tällaista tekstiä. Eikös siinäkin ketjussa ollut Echo riehumassa ja kohteena tämä ko rouva.

vierailija
Selän takana olen motkottanut useaan otteeseen ja se luokitellaan kiusaamiseksi, mutta siihen sortuu jokainen.
Ja usein se ei ole ivallista tai tarpeetonta - vaikeista tyypeistä pitää saada puhua selän takana eikä kärsiä yksin.
En mä puhu ihmisistä niiden selän takana. Tosin en kyl kärsikkään, jos muut on nk vaikeita. Kärsitkö sä alepatätistä?

vierailija
Ja mee hoidattamaan omat koulutraumasi äläkä tulkitse kaikkea nyyhkysti.

Mä ja Alepa ollaan vahvoja omalla tavallamme, haukumme toisiamme mutta se ei ole kiusaamista akselilla vahvempi-heikompi.
Sä oot kyl kaikkea muuta kuin vahva. Saatat olla jukuripää, itsepäinen, päätä seinään hakkaavat, mut vahvuus susta on kaukana. Siks varmaan tehtailetkin näitä riitoja sun ja muiden välille. Sun on pakko päästä kertoo, kuinka hyvä ja mahtava itse olet. Ole sitten, äläkä ulise täällä muiden kustannuksella.

vierailija
Ja taas mennään. 🙄
Yks ja sama nikki lähes aina "opastamassa". Kyllä on niin herkkää hipiää, kun ei kaikki kansalaiset ole samanlaisia "ihailtavan kristittyjä" kuin hän. Niin monta kertaa on ap itsensä muita ylemmäksi nostanut, että siinä korokkeessaan on oltava jo keskellä melkoiset painaumat.

vierailija
Sä oot kyl kaikkea muuta kuin vahva. Saatat olla jukuripää, itsepäinen, päätä seinään hakkaavat, mut vahvuus susta on kaukana. Siks varmaan tehtailetkin näitä riitoja sun ja muiden välille. Sun on pakko päästä kertoo, kuinka hyvä ja mahtava itse olet. Ole sitten, äläkä ulise täällä muiden kustannuksella.
No mikä sinun tekosyysi on? Oletko niin vahva, että sen takia pitää tapella vai niin heikko vai sellainen itsekäs paskiainen, että jaksat vääntää vaikka maailmanloppuun asti?

Jaa taas tällänen ketju. Viimeksi taisin sopia toisen harmaan kanssa, et annetaan ketjun vajota historiaan, jo ei ole välttämättä kiva lukea itsestään tällaista tekstiä. Eikös siinäkin ketjussa ollut Echo riehumassa ja kohteena tämä ko rouva.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tämä ko. rouva Alepa ihan itse on aiheuttanut kaiken tämän hässäkän?

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä