Ensin oli tyttöviisikko ja nyt seikkailee Orpo ja orpon enkelit

vierailija
  • Tykkää
Reactions: Echo
saas nähdä kumpi loppupelissä sitten tulee pärjäämään paremmin. saavuttaako orpo ja orpon enkelit kansan suosion.
Suosio?
Mulle on tärkeempää että hallitus tekee oikeita päätöksiä, suosiosta viis.
Ja siis on muistettava Marinin hallitus teki myös joitain oikeita juttuja kans, mutta koska ei muistanut samalla säästää, niin siksi tuleva hallitus joutuu epäkiitollisen urakan eteen.
 
No ei varmastikaan kaiken kansan suosiota saavuta, kuten ei reilusti leikkauksia tehnyt Sipilän hallituskaan.

Jep. Paljon parjattu Sipilän hallitus kuitenkin ehti tervehdyttämään taloutta. Koulutusleikkauksista en tosin tykänny.
 
vierailija
Suosio?
Mulle on tärkeempää että hallitus tekee oikeita päätöksiä, suosiosta viis.
Ja siis on muistettava Marinin hallitus teki myös joitain oikeita juttuja kans, mutta koska ei muistanut samalla säästää, niin siksi tuleva hallitus joutuu epäkiitollisen urakan eteen.
Niin, ei se pandemian hoito ja sodasta aiheutuneet kulut tietenkään ilmaista ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Minullekin tuli mieleen takavuosien tv-sarja Charlien enkelit. Tykkäsin sarjasta, jossa oli menoa ja meininkiä.
Tulevan hallituksen ainut oljenkorsi on Anna-Maja kuin Haluatko miljonääriksi visailuohjelmassa.
En aio seurata hallitusneuvotteluja ja mahdollista hallitustaivalta.
Ihan oikein tuleva surkea hallitus kansalle, joka ei osaa arvostaa viisaita päättäjiään.
Päättäjien elämä on usein somehörhöjen riepoteltavana olemista.
Sanna pääsee vihdoin nauttimaan vapaudesta ja normaalista elämästä.
Vuosien päästä hän ehkä joskus klikkaa auki tämän Kaksplus av:n ja selaa muutaman itseään koskevan keskustelun hymy huulillaan. Hän ehkä ajattelee mielessään voiko maailmassa olla noin sairaita ihmisiä. Sitä samaa minäkin olen miettinyt somea selatessani. Jopa omilla nimillään sanomalehtiin kirjoitetut kommentit ovat vaivaannuttavaa luettavaa.
Taidanpa klikata seuraavaksi Vogue.fr sivun auki.
 
vierailija
Minullekin tuli mieleen takavuosien tv-sarja Charlien enkelit. Tykkäsin sarjasta, jossa oli menoa ja meininkiä.
Tulevan hallituksen ainut oljenkorsi on Anna-Maja kuin Haluatko miljonääriksi visailuohjelmassa.
En aio seurata hallitusneuvotteluja ja mahdollista hallitustaivalta.
Ihan oikein tuleva surkea hallitus kansalle, joka ei osaa arvostaa viisaita päättäjiään.
Päättäjien elämä on usein somehörhöjen riepoteltavana olemista.
Sanna pääsee vihdoin nauttimaan vapaudesta ja normaalista elämästä.
Vuosien päästä hän ehkä joskus klikkaa auki tämän Kaksplus av:n ja selaa muutaman itseään koskevan keskustelun hymy huulillaan. Hän ehkä ajattelee mielessään voiko maailmassa olla noin sairaita ihmisiä. Sitä samaa minäkin olen miettinyt somea selatessani. Jopa omilla nimillään sanomalehtiin kirjoitetut kommentit ovat vaivaannuttavaa luettavaa.
Taidanpa klikata seuraavaksi Vogue.fr sivun auki.
👍 Bonne lecture!
 
Minullekin tuli mieleen takavuosien tv-sarja Charlien enkelit. Tykkäsin sarjasta, jossa oli menoa ja meininkiä.
Tulevan hallituksen ainut oljenkorsi on Anna-Maja kuin Haluatko miljonääriksi visailuohjelmassa.
En aio seurata hallitusneuvotteluja ja mahdollista hallitustaivalta.
Ihan oikein tuleva surkea hallitus kansalle, joka ei osaa arvostaa viisaita päättäjiään.
Päättäjien elämä on usein somehörhöjen riepoteltavana olemista.
Sanna pääsee vihdoin nauttimaan vapaudesta ja normaalista elämästä.
Vuosien päästä hän ehkä joskus klikkaa auki tämän Kaksplus av:n ja selaa muutaman itseään koskevan keskustelun hymy huulillaan. Hän ehkä ajattelee mielessään voiko maailmassa olla noin sairaita ihmisiä. Sitä samaa minäkin olen miettinyt somea selatessani. Jopa omilla nimillään sanomalehtiin kirjoitetut kommentit ovat vaivaannuttavaa luettavaa.
Taidanpa klikata seuraavaksi Vogue.fr sivun auki.
Sä sanot Sannaa kritisoivia sairaiksi, mutta ei Sannakaan ansaitse häntä 100 % sokeasti palvovaa tätiä, joka ei kerta kaikkiaan, vuosienkaan jälkeen pysty keskusteluun halpa-arvoisina pitämiensä oikeiston/konservatiivien kanssa.

Edes Sanna itse ei ole niin kieroutunut kuin sä, vaan pystyy puntaroimaan asioita vastapuolenkin kantilta ja keskustelemaan oman kuplan ulkopuolella olevien ihmisten kanssa v-ttuilematta jatkuvasti.
 

Yhteistyössä