Mut voi siirtää plussanneisiin.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
Elä luovuta vielä, toivon niin kovasti plussaa sulle!En muista tänään vai to? Tänään on vasta dpo12-13 et veikkaan et to. En testannut.
Olo on kyl ihan luovuttanut. Ja noi cyklogestit on tänään tehny mun munasarjaan nii kovia kipuja et haluaisin lopettaa ne
Mullekin sairaalassa sanovat että voi olla että heti seuraavasta kierrosta tärppää kun tosi helposti tulee uudestaan raskaaksi .. paskan marjat! Elokuussa tehtiin mulle tyhjennys , joten onkohan 8kiertoa kerennyt jo mennä ja tuloksetta! En tiedä montako vuotta itsellä menee ennenkun uudestaan raskaaksi tulen .. helmikuussa oli laskettu aika ja olihan se kova paikka. Nyt seuraava kierto menisi taas helmikuulle, josko sitten olisi se kierto.Onpas kyllä turhauttavaa, kun ei raskaudu uudestaan... Kkm:n jälkeen jo neljä yrityskiertoa, ja negaa vain. Vaikka sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. :/ Kesällä olisi keskenmenon laskettu aika, enkä tiedä, miten selviän siitä, jos en silloin ole uudestaan raskaana. Onko kellään samoja fiiliksiä?
Onpa tosiaankin. Lokakuusta on jo puoli vuotta. Keskenmenneen laskettuaika koittaa äitienpäivänä.Onpas kyllä turhauttavaa, kun ei raskaudu uudestaan... Kkm:n jälkeen jo neljä yrityskiertoa, ja negaa vain. Vaikka sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. :/ Kesällä olisi keskenmenon laskettu aika, enkä tiedä, miten selviän siitä, jos en silloin ole uudestaan raskaana. Onko kellään samoja fiiliksiä?
Mullakin menit ekat kuukaudet sillä toivolla että onnistuisi uudestaan. Niin varmaan...laskettu aika oli maaliskuun lopussa ja aika rikki olin koko viikon. Miehen läheinen ystävä sai lapsen sillä viikolla niin en usko miehellekkään kovin helppoo olevan. Kahdeksas yk lähti just käyntiin keskenmenon jälkeen, pari kiertoa vielä niin ollaan samassa lasketussa ajassa. Ei tää tästä ainakaan helpommaksi muutu...Onpas kyllä turhauttavaa, kun ei raskaudu uudestaan... Kkm:n jälkeen jo neljä yrityskiertoa, ja negaa vain. Vaikka sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. :/ Kesällä olisi keskenmenon laskettu aika, enkä tiedä, miten selviän siitä, jos en silloin ole uudestaan raskaana. Onko kellään samoja fiiliksiä?
Vähän sama kun meille toitotettiin että "nuoria terveitä ihmisiä, kyllä teillä vuoden sisään tärppää" ja ensikäynnillä "todennäköisesti raskaudut luomuna, ennen hoitojen aloitusta" saapa nähdä. Kauhean positiivista porukkaa, mutta enemmän se ärsyttää kun ei mitään kuitenkaan tapahduMiksiköhän niin edes sanotaan, että raskautuu helposti uudestaan vaikka oliskin tieteellistä faktaa, että niin saattaa käydä (en kyllä tiedä onko näin) , niin eihän sitä kukaan voi taata aina välillä sitä toivoisi hienovaraisuutta ammattilaisten puheisiin. Koska mikään ei ole varmaa.
mälsää olisi ihan eri asia sanoa vaikka että ”toivottavasti raskaudut ennen hoitojen aloitusta” tai km jälkeen että ”toivottavasti raskaudut uudelleen pian” kuin se että todennäköisesti sitä ja tätä tulee tapahtumaan…Vähän sama kun meille toitotettiin että "nuoria terveitä ihmisiä, kyllä teillä vuoden sisään tärppää" ja ensikäynnillä "todennäköisesti raskaudut luomuna, ennen hoitojen aloitusta" saapa nähdä. Kauhean positiivista porukkaa, mutta enemmän se ärsyttää kun ei mitään kuitenkaan tapahdu
Täällä oviksesta eiliseen asti kovaakin jomotusta oikealla ja illalla kummallista kuplimista kohdun alueella ei oo ennen ollut sellaista. Mutta tänään, dpo7, ei mitään. Ei yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisin keksiä mites muut piinailijat?
Mä testasin tänään kärsimättömyyttäni, mutta selkeä nega oli. Katsotaan lähteekö se muuttumaan vieläOnko tänään monella testipäivä? Piinalistaa kun katsoo niin hyviä dpoita siellä kärkipäässä
joo, mulla ekasta keskenmenosta laskettu aika ois just nyt kuunvaihteessa, vapun seuduilla. Mut mulla ajatuksia sotkee se, et tuli toinenkin keskenmeno nyt keväällä, ni se on tuoreempana mielessä, uskon, et toi vappu menee sen takia sit helpommalla.Onpas kyllä turhauttavaa, kun ei raskaudu uudestaan... Kkm:n jälkeen jo neljä yrityskiertoa, ja negaa vain. Vaikka sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. :/ Kesällä olisi keskenmenon laskettu aika, enkä tiedä, miten selviän siitä, jos en silloin ole uudestaan raskaana. Onko kellään samoja fiiliksiä?
Minkä merkin testejä?Ilmeisesti tilatut testit on menneet kuljetuksessa pilalle, kun eilen kokeilin ohjeen mukaan tehdä testejä (kahdesti) niin minkäänlaista tulosta näihin apteekin testeihin ei tullut Hyvin käytetty raha tässäkin taas...
YA testejä.Minkä merkin testejä?