Elämään epätyytyväisen miehen ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 53-vuotias mieshenkilö ja olen muutamassa paikassa kertonut suuresta epätyytyväisyydestäni elämääni. Miehiltä tulee jonkun verran vertaistukea, mutta aika usein

Tilanteeni:

Työ: Olen vakaassa työssä, joka on aika alakanttiin siihen nähden, mitä ehkä joskus olisin kuvitellut. Mitään mahdollisuuksia ei ole edetä, eikä oikein haluakaan enää tällä iällä. Mitään toista tyätä en voi saada, ainakaan lähellekkään samalla palkkatasolla. Tienaan tästä vähän alta 4000 € bruttona.

Parisuhde: Naimisissa 20 vuotta, meillä 2 lasta, nuorempi 12v. Lisäksi mulla edellisestä avioliitosta 25v tytär. En koskaan ollut vaimooni oikein ihastunut, mutta avioeron jälkeen hän oli periaatteessa jotain paljon parempaa kuin olisin kuvitellut saavani. Olin kuiteskin tuossa vaiheessa aika surkeessa tilanteessa. Vaimo on fiksu ja kaunis, mutta jostain syystä seksuaalisesti emme koskaan ole olleet match. Seksi on suoraan sanoen aina ollut paskaa. Kai se on minussakin iso vika, mutta minkäs teet. On mulla ollut pari syrjähyppyäkin, mutta nykyään minusta ei ole niihinkään.

Terveys: Olen ylipainoinen ja paskassa kunnossa. Polvet ja muut paikat tohjona. Kaikki tekeminen on tuskaa. Työssä ei hirveesti haittaa, koska toimistotyö

Talous: No tää on kunnossa, vaikka isolla kädellä nää enrgiakriisti ja korkojen nousut iskikin. Eli ei oo oo omaisuutta, mutta ei taloudellista hätääkään. Laina tulee maksatteua eläkkeeseen mennessä ja siitä jää käteen kämppä semmosella alueella, jossa niiden hinnat laskeneet.

Joka paikassa toiteteaan, että suhteesta pitää lähteä jos ei seksi toimi. Itte antanut periksi. En oo mikään adonis, joka vetäis naisia puoleen. Peniskin on pienenpuoleinen. Joka sanoo, että asialla ei ole merkitystä, puhuu paskaa. Lisäksi mulle tehty semmoinen leikkaus alapäässä, joka laskenut huomattavasti omaa seksuaalista nautintoa. Eli tämä "virtsarakon halkaisuleikkaus".

Se on muuten semmoinen kusetus, että oksat pois. Lääkärit vakuttelee, että ei mitään haittoja mutta PASKAN MARJAT. Ainakin minun tapauksessa orgasmin taso laski todella paljon - vituttaa ihan mahdottomasti. Ei edes oma kiva ole enää kivaa. Tuossa leikkauksessa siemensyöksy suuntautuu virtsarakkoon. En olisi voinut kuvitella, että sen jälkeen orgasmi menettää niin paljon tehoa. Puhumattakaan siemnesyöksyn muusta merkityksestä - ei sillä että lapsia enää haluaisin.

Sanokaapa mitä tässä voisi tehdä.

Vaimo sinällään on jo muutenkin kieltäytynyt seksistä, koska vaihdevuodet. Mutta eipä sitä se ole koskaan kauheesti muutenkaan kiinnostanut. Toki ennen aina sai kun halus, mutta semmoista lahnailua se oli että oksat pois. Hän ei ole koskaan saanut orgasmia välisessämme seksissä, kertonee aika paljon.

Ensimmäinen vaimoni muuten sai "aina" - että pelkästään minusta se ei ole kiinni. No se olikin melkein nymfomaani, mutta se onkin toinen tarina. Eipä ole hänenkään elämä hyvin mennyt - mutta seksuaalisesti se on ääripää minusta.

Nii siis mikä sulla mättää, seksi, fyysinen kunto, työ vai perhe-elämä?

Miks muuten parisuhteesta pitää lähteä,jos seksi ei toimi? Jos lääkärit on sulle jo kerran valehdelleet, niin miksi uskot taas joitakuita toisia. Onko se nyt järkevää.

Kokeile vaikka nauttia elämästä kitisemisen sijaan, äläkä syyttele toisia siitä, että sulla on jokin ikäkriisi päällä.
Kuulostat siltä, kuin sun olis pitänyt omasta mielestä saada enemmän, kuin elämä on antanut, mut miks olis? Mitä sä oot antanut elämälle kuin pari kusista syrjähyppyä.

Hanki jokin harrastus, niin on muutakin tekemistä kuin valittaa.

Minkä ihmeen takia siemensyöksyn pitää suuntautua virtsarakkoon?

En oo ap, mutta tuossa leikkauksessa kun suurennetaan tuota reikää virtsarakon ja virtsaputken välillä, niin suuressa osassa tapauksissa käy niin että sen jälkeen siemenneste menee virtsarakkoon.

Tuota ei lääkärit kauheesti korosta. Eivätkä sitä, että se monilla vaikuttaa laimentavasti orgasmiin.

Kokemusta on ja sai aikanaan tosi masentuneeksi. Vieläkin vituttaa, ettei kerrotu totuutta reilusti. Olisin mieluummin mennyt lääkkeillä

Nii siis mikä sulla mättää, seksi, fyysinen kunto, työ vai perhe-elämä?

Miks muuten parisuhteesta pitää lähteä,jos seksi ei toimi? Jos lääkärit on sulle jo kerran valehdelleet, niin miksi uskot taas joitakuita toisia. Onko se nyt järkevää.

Kokeile vaikka nauttia elämästä kitisemisen sijaan, äläkä syyttele toisia siitä, että sulla on jokin ikäkriisi päällä.
Kuulostat siltä, kuin sun olis pitänyt omasta mielestä saada enemmän, kuin elämä on antanut, mut miks olis? Mitä sä oot antanut elämälle kuin pari kusista syrjähyppyä.

Hanki jokin harrastus, niin on muutakin tekemistä kuin valittaa.

Oot ihan oikeessa, että on varmaan ikä- sun muuta kriisiä päällä.

Syrjähyppyjä en sinällään kadu. Katuisin jos seksielämä olis ollut kohillaan, mut kun ei ollut. Mut en syytä pelkästään vaimoani. Ehkö se vika on minussa. Sinällään ajattelin aikoinaan, että lähden tästä suhteesta, mutta en sit lähtenyt. Päätin, että lapsien takia pidän tästä kiinni. Sitä en tiedä, onko lasten hyvä nähdä rakkaudetonta liittoa.

Mut sinällään ihan positiivista, että joku sanoo, että EI KANNATA lähteä.

Missä iässä seksin loppuminen on sallittua? Tää yhteiskunta ihanoi vaan sitä, että nussitqqn haudan partaalle asti...
Seksi kannattaa lopettaa samaan aikaan kuin hengittäminen. Eli kuolla "pukilla". :devil:
Erään hirttämällä kuolleen englantilaismiehen muumioitunut osa museokokoelmissa.
41D54E5000000578-4646812-image-m-24_1498652054749.jpg

Viimeksi muokattu:
Seksi kannattaa lopettaa samaan aikaan kuin hengittäminen. Ei kuolla "pukilla".

Mitäs sitten kun on ikää 50+ ja seksiå ei ole tarjolla yhtään mistään? Mitäs sitten teet?

Minulla on näin. Ja tuskin olen ainoa.

Luulen, että mulle on parempi tyytyä kohtaloon kuin yrittää sitä jotenkin muuttaa. Jälkimmäinen todennäköisesti olisi hukkaan heitettyä aikaa ja itsetunnon rippeetkin menisi.

Olen kyllä hieman harkinnut sitä, että kävisin huorissa. Mutta uskomatonta kyllä, olen etääntynyt naiseen koskettamisesta niin kauas, että en ees uskalla.

Yhteistyössä