Saako mehiläistarhan laittaa paritalon terassille?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai voi kieltää. Mun naapuri ei ainakaan laittais ainuttakaan mehiläispesää tälle tontille tai mä myrkyttäsin ne kaikki saman tien, ennen kun ne tappais mut.
 
vierailija
[QUMehiläinen ilija, post: 34237957"]
Tottakai voi kieltää. Mun naapuri ei ainakaan laittais ainuttakaan mehiläispesää tälle tontille tai mä myrkyttäsin ne kaikki saman tien, ennen kun ne tappais mut.
[/QUOTE]
Ei mehiläinen ketään tapa mut jos on allerginen niille, on parempi asua kivikylässä
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 3423]
Mistä sitä sitten saisi?
[/QUOTE]
Muualla maailmassa on autoja, joita siirretään sen mukaan kun kasvit kukkivat. Siis etelästä pohjoiseen liikutaan niiden mukaan. Kyllä niissä kuski on mukana. Hunajalinko ehkä muualla
 
vierailija
Muualla maailmassa on autoja, joita siirretään sen mukaan kun kasvit kukkivat. Siis etelästä pohjoiseen liikutaan niiden mukaan. Kyllä niissä kuski on mukana. Hunajalinko ehkä muualla
Lastenkirjassa se lukee. Tai sieltä hyllystä sen valtavan suuren kirjan löytää
[/QUOTE]
Mehiläiset on tärkeitä pölyttäjiä ja yhdyskuntia todellakin voidaan tilapäisesti siirtää esimerkiksi omenapuiden sekaan.
 
vierailija
jos mehiläiset kuolee sukupuuttoon, niin koko maailma tuhoutuu
Muualla maailmassa on autoja, joita siirretään sen mukaan kun kasvit kukkivat. Siis etelästä pohjoiseen liikutaan niiden mukaan. Kyllä niissä kuski on mukana. Hunajalinko ehkä muualla
Lastenkirjassa se lukee. Tai sieltä hyllystä sen valtavan suuren kirjan löytää
[/QUOTE]

 

Yhteistyössä