vierailija
Googlasin, ja olen melko varma että en ole käyttänyt. APSe on hyvä mut tiedätkö varmasti missä niitä on?
Googlasin, ja olen melko varma että en ole käyttänyt. APSe on hyvä mut tiedätkö varmasti missä niitä on?
KapselinkuorinaSe on hyvä mut tiedätkö varmasti missä niitä on?
Kahvi on yksi pahimmista, jos sairastaa IBS:ää.Ei kahvi haittaa jos on luomua mut kahvikermoissa voi olla sopimatonta/syy
Totta. Alkoholi, kahvi, musta tee ja colajuomat kaikki pois.Kahvi on yksi pahimmista, jos sairastaa IBS:ää.
Mulla myös omena, erilaiset kaalit ja palkokasvit sekä ksylitoli..Kahvi on yksi pahimmista, jos sairastaa IBS:ää.
Foodmappia kehiin niin hyvä tulee.Mulla myös omena, erilaiset kaalit ja palkokasvit sekä ksylitoli..
KylläFoodmappia kehiin niin hyvä tulee.
Ulcers jneKyllä se on vanha tieto. Bente Herlofsonin tutkimus
Lektiinit pavuissaMulla myös omena, erilaiset kaalit ja palkokasvit sekä ksylitoli..
Purkan pureskelu ylipäätänsä aiheuttaa, että nieleskelee ilmaa...Mulla myös omena, erilaiset kaalit ja palkokasvit sekä ksylitoli..
Creme bonjour?Se on hyvä mut tiedätkö varmasti missä niitä on?
Purkan pureskelu ylipäätänsä aiheuttaa, että nieleskelee ilmaa...
Kannattaisi luopua anaaliseksistä, se lopulta tärvelee suolen.Olen 31-vuotias nainen ja minulla on ollut jo pitkään erinäisiä suolisto ongelmia vaihtelevasti; suolesta tulee usein paljon kirkasta tai kellertävää limaa, on vuoroin ummetusta vuoroin ripulia, tuntuu ettei suoli tyhjene kunnolla joten vessassa tulee ravattua usein ja käytän toisinaan mm. Microlax valmistetta. Vatsan turvotusta, ilmavaivoja, röyhtäilyä, närästystä, ylävatsakipuja ruokailun jälkeen, ulosteen tyyppi/koostumus vaihtelee laajalti, välillä pientä papanamaista ulostetta ja välillä taas normaalia. Joskus tulee pieniä määriä kirkasta verta peräaukosta. Vatsakipuja ei juuri ole paitsi nuo ylävatsakipua ruokailun jälkeen joskus. Hemoglobiini on normaali enkä ole laihtunut ja voin muuten hyvin, olen perusterve. En tupakoi tai käytä muita päihteitä. BMI 20. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ja mikä ollut syynä?
Oletpas "vitsikäs", mutta en harrasta anaaliyhdyntää. Ei tulisi pieneen mieleenkään kaikkien näiden peräpukamien ja muiden vaivojen kanssa :/ APKannattaisi luopua anaaliseksistä, se lopulta tärvelee suolen.
Vähintään huuhtele suu ruokailun päätteeksi vedellä tai käy pesemässä hampaat.Itse olen raskaana ja neuvolan suosituksesta täytyisi ottaa täysksylitolipastilleja aina ruokailun jälkeen (raskaus muuttaa syljen PH tasapainoa jne., hampaat helpompia reikiintymään?), unohdin mainita että minulla on IBS ja ksylitoli ei sovi vatsalle laisinkaan, onko jotain korvaavaa tuotetta happohyökkäyksen katkaisemiseksi?
Niinpä. Mut huono suolakin tekee sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija34234427:Saattaisi olla joku tulehdus suolistossa. Yleensä tuo kellertävä suolilima on viite siitä.
Älä syö happoja kuten E300Itse olen raskaana ja neuvolan suosituksesta täytyisi ottaa täysksylitolipastilleja aina ruokailun jälkeen (raskaus muuttaa syljen PH tasapainoa jne., hampaat helpompia reikiintymään?), unohdin mainita että minulla on IBS ja ksylitoli ei sovi vatsalle laisinkaan, onko jotain korvaavaa tuotetta happohyökkäyksen katkaisemiseksi?
Hampaita ei kuulu pestä heti syönnin jälkeen siellä on happohyökkäys meneillään ja kiille on silloin herkempi kuin koSkaan jotwn mieluummin suun huuhteluVähintään huuhtele suu ruokailun päätteeksi vedellä tai käy pesemässä hampaat.
Huono suola ??Niinpä. Mut huono suolakin tekee sitä.
CarrageenanVeikkaan IBS.
MineraalisuolassaHuono suola ??
esim softy-tötteröissä?Se on hyvä mut tiedätkö varmasti missä niitä on?