vierailija
Joudut kuule itse sopeutumaan mamujen tapoihin.Niitten pitää sopeutua. Tai muuttaa muualle.
Joudut kuule itse sopeutumaan mamujen tapoihin.Niitten pitää sopeutua. Tai muuttaa muualle.
Niin ja onhan ne vieneet viidakkoon alastomille ihmisille vaatteita ja pakottaneet heidät pukeutumaan. Sen jälkeen vielä tekevät pistotarkastuksia ja sääntöjen rikkojille käy huonosti.Ei ne minnekkään muuta, eikä sopeudu yläosattomuuteen. Maailmalla on nähty hyökkäyksiä liian paljastavasti pukeutujia kohtaan.
Miksi uhkailet väkivallalla?Pakko sanoa, että mies jolla on päällään vain uimahousut, on -uskontoon katsomatta- suht heikoilla jos edes yrittää mun päälle.
Tukeva ote ja sit hupsis, mites nyt liukastuinkaan eikä mua voi edes syyttää itsepuolustuksen liioittelusta koska sehän oli vahinko. Ihminen nappaa kaatuessaan kiinni mistä vaan.
Joku tossa aiemmin puhui hyökkäyksistä liian paljastasti pukeutuvia kohtaan. Mä puhuin vain puolustautumisesta, en uhkaillut.Miksi uhkailet väkivallalla?
Hoitsuna voin kertoa että suomalaisten miesten kalustoissa ei ole mitään nähtävää. Pieniä, surkeita, karvaisia nahanräimäleen alla piilossa olevia matosia.ja samalla pääsen myös miesten pukuhuoneeseen, tulee suomalaisten miesten kalustokin nähtyä
Oot niin rumat et ne yrittää päästä piiloon.Hoitsuna voin kertoa että suomalaisten miesten kalustoissa ei ole mitään nähtävää. Pieniä, surkeita, karvaisia nahanräimäleen alla piilossa olevia matosia.
Hoitsuna voin kertoa että suomalaisten miesten kalustoissa ei ole mitään nähtävää. Pieniä, surkeita, karvaisia nahanräimäleen alla piilossa olevia matosia.
Jos joku menee yläosattomissa uimahalliin uimaan, niin siitä on todennäköisesti pian lehdissä kirjoittelua ja moni pahoittaa mielensä. En halua itselleni sellaista julkisuutta, enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä, kun ei kerran ole mikään pakko. Jos se olisi yleistä, niin mikä ettei.
Ei naiset ole yleisesti valmiita yläosaansa riisumaan, vaikka luvan saisivatkin.Kaupungit varautuvat kesään, Helsingissä saatetaan nähdä uudenlaisia linjauksia rintojen peittämisen suhteen?
Täytyykö rinnat peittää uimahallissa? Näin kaupungit vastaavat
Uimahallien järjestyssäännöissä ei mainita, mitä osia uima-asun tulisi peittää. Rintojen paljastaminen ei kuitenkaan ole hyväksyttävää Suomessa ainakaan vielä.www.iltalehti.fi
Miksi ei ole?Ei naiset ole yleisesti valmiita yläosaansa riisumaan, vaikka luvan saisivatkin.
Pitää olla tietty moraali ja toisten kunnioittamisen taito.Miksi ei ole?