Solarium ja ekakertalainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Miten siellä tulee toimia?Menenkö yläosattomissa vai bikinit päällä vai miten?
Jos olen menossa uimaan eka uimaan vai vasta solkun jälkeen?
Otetaanko korut pois esim.huulikoru? mikä olisi hyvä aika ekalla kerralla?

Ei tarvi koruja ottaa pois, ellei ole niin isoja et jäis rusketusrajat (esim. joku massiivinen kaulakoru). Ite olen mennyt yleensä bikineissä, niistä jää tietysti rajat. Eli jos haluat ihan rajattoman rusketuksen niin toki ilman niitä voi mennä, ja moni meneekin. Tai sit pelkässä alaosassa. Mä olen käyny sellasessa paikassa missä se solarium oli pelkän sermin takana et ovea ei saanu lukkoon, niin et viittiny sitten ihan värkki paljaana siellä maaata.
Mene uimaan solkun jälkeen, suihku tietty siinä välissä koska siellä tulee HIKI. Solariumiin muistaakseni pitää mennä kuivana, et ei edes suihkua ennen sitä. Tietty meikit pois jos on naamassa.

Mä menen alasti ja laitan vaan sukat nännien päälle (taittelen ne siihen, koska suoraan nänneille ei saisi ottaa). Ei rasvoja tms. Kannattaa mennä sen jälkeen uimaan, koska siinä tulee hiki ja tarttuu se solariumin haju... Itse ainakin tahdon aina suihkuun siitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä menen alasti ja laitan vaan sukat nännien päälle (taittelen ne siihen, koska suoraan nänneille ei saisi ottaa). Ei rasvoja tms. Kannattaa mennä sen jälkeen uimaan, koska siinä tulee hiki ja tarttuu se solariumin haju... Itse ainakin tahdon aina suihkuun siitä. :)

Lisään vielä, et käyn salilla tunnin jälkeen eli valmiiksi hikisenä sinne menen, mut toki en mitenkään suihkumärkänä. Ja siellä saa sen oven lukkoon, joten ihan rauhassa voin siellä alasti kekkaloida. :)

Joo, ihan ittestäs riippuu, millaset rajat haluut. Rajatonta vai esim. bikini rajoilla. Itse otan rajatonta, siinä paikassa saa oven lukkoon. Uimaan vasta sen jälkeen, mutta tietty solariumiinkin kannattaa mennä iho puhtaana, ilman meikkia ja piilareita ei saa olla.

Ja vielä se aloitusaika: riippuu sun ihonväristä, mut itse aloitan 12 min. Sit nostan 16 min ja vasta ihan vikana 20.

Otan korut pois, en tahdo niistä rajoja. Lasit muista laittaa silmille (siis solariumlasit).

Ja vielä se aloitusaika: riippuu sun ihonväristä, mut itse aloitan 12 min. Sit nostan 16 min ja vasta ihan vikana 20.

Otan korut pois, en tahdo niistä rajoja. Lasit muista laittaa silmille (siis solariumlasit).

Mä olen kalpea kuin mikä, mutta olen aloittanut joka syksy solariumin 20 minuutilla. Jos ei mitään ongelmaa tule, seuraavalla kerralla se puolituntia. 5-10 käyntikertaa riittää koko talven aikana, kun kerralla ruskettuu sen verran hyvin kun ottaa enemmän. Ja mä sentään ihotyypiltäni palan auringossa, solarium ei ole tehnyt taas mitään. Sanoi se meidän kauneushoitolan työntekijäkin, nämä ohjeet ja että harvoimpa siinä solariumissa voi itseään polttaa. Ennemmin 10 kertaa 30min kerralla, 5kk aikana kuin joka viikko niitä 10-20 minuutin pätkiä, kun vaikutus on paras puolen tunnin jälkeen ja se väri pysyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olen kalpea kuin mikä, mutta olen aloittanut joka syksy solariumin 20 minuutilla. Jos ei mitään ongelmaa tule, seuraavalla kerralla se puolituntia. 5-10 käyntikertaa riittää koko talven aikana, kun kerralla ruskettuu sen verran hyvin kun ottaa enemmän. Ja mä sentään ihotyypiltäni palan auringossa, solarium ei ole tehnyt taas mitään. Sanoi se meidän kauneushoitolan työntekijäkin, nämä ohjeet ja että harvoimpa siinä solariumissa voi itseään polttaa. Ennemmin 10 kertaa 30min kerralla, 5kk aikana kuin joka viikko niitä 10-20 minuutin pätkiä, kun vaikutus on paras puolen tunnin jälkeen ja se väri pysyy.

Sen mitä oon itseni ja muiden herkästi palavien kohdalla huomannut niin kannattaa alottaa max 12min :)

Ite käyn aina ihan nakuna, jos jotain kiinnostaa suljetun verhon taakse tulla kurkkimaan niin siitä vaan :D se solkun hurina kuitenkin kuuluu sen verhon toiselle puolelle :)

Joulun jälkeen taas pakko käydä muutamaan otteeseen ettei kesällä pala. Normaalisti palan kesällä jo yhdestä iltapäivästä auringossa, tänäkesänä tuli vain nätti rusketus (typerine rajoineen)

Yhteistyössä