"Wille Rydman osti tilaa lauantain Hesarista, ja nyt siinä lukee: ”Kaikki, mitä tässä lehdessä sanotaan, ei ole totta”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajattelin juuri samaa. Hän teki tuolla ilmoituksella itsestään entistä säälittävämmän ja samalla naurettavamman
Onneksi en tilaa paperilehteä.
Hesarin syksyllä aloittava päätoimittaja esiintyi Ylen Viimeinen sana-ohjelmassa.
Hän puhuu kuin minä elämästään ”pääsemällä lamavuosina pois Kuopion takaa”. Hyvä että joku uskaltaa sanoa suoraan miten ahdistavaa on elää pikkupaikkakunnalla.
Willen tyyppisiä miehiä on aina ollut ja tulee olemaan. Olen minäkin niistä saanut osani.
Nykyään vain asioista puhutaan, kun ennen mölyt pidettiin mahassa.
Luultavasti perässähiihtäjäni lätkäisee tämän viestini jälkeen kommenttinsa ”unohditko ottaa aamulääkkeesi?”.
Tiedoksi kaikille. Olen absolutisti ja elän täysin ilman lääkkeitä. Elämä on parasta lääkettä.
 
vierailija
Onneksi en tilaa paperilehteä.
Hesarin syksyllä aloittava päätoimittaja esiintyi Ylen Viimeinen sana-ohjelmassa.
Hän puhuu kuin minä elämästään ”pääsemällä lamavuosina pois Kuopion takaa”. Hyvä että joku uskaltaa sanoa suoraan miten ahdistavaa on elää pikkupaikkakunnalla.
Willen tyyppisiä miehiä on aina ollut ja tulee olemaan. Olen minäkin niistä saanut osani.
Nykyään vain asioista puhutaan, kun ennen mölyt pidettiin mahassa.
Luultavasti perässähiihtäjäni lätkäisee tämän viestini jälkeen kommenttinsa ”unohditko ottaa aamulääkkeesi?”.
Tiedoksi kaikille. Olen absolutisti ja elän täysin ilman lääkkeitä. Elämä on parasta lääkettä.
Sulla on siis ongelmallinen suhde alkoholiin kun et uskalla juoda pisaraakaan.
 
Esimerkiksi koronarokotteiden haitoista ei sanallakaan kukaan Persujen edustaja ole puhunut ja Natoa ei saa tällä hetkellä vastustaa Persuissa jos halusi puolueen listoille vaaleissa.
Varmasti saa sanoa, mutta kun esim. kuunteli pienpuolueiden tenttiä, niin tämä korona ja koronarokotus on joillain pipopäillä läpäissyt vahvasti jonkun aivo-veriesteen. Jäänyt vähän levy päälle ja foliohatut pälvikaljua peittämään. On kaikista lääkkeistä ja rokotteista joillekin jotain haittaa. Ihan koskee Buranaakin. Mutta nyt siis kovimmat vaahtosuut on niitä, ketkä eivät koskaan ottaneet rokotetta itse. Eli asian ei äkkiseltään luulisi enää hirveästi vaivaavan. Mutta koska he ilmeisesti kokivat jollakin tavoin joutuneensa hyljeksityiksi sen takia, niin tunteisiin meni ja pahasti. Nyt vuosi koronavouhutuksen jälkeenkin samat tyypit jaksaa jauhaa rokotteen vaarallisuudesta, kun rokotetut itse taas jatkavat elämäänsä.

Eli ihan hyvä ettei persuihin hyväksytäkään sellaista henkilöä, jonka suurin sanottava on jotain mikä liittyy koronarokotuksiin. Se juttu oli ja meni. Nyt puhutaan siitä mikä on pinnalla ja näkyvää yhteiskunnassa: talous, Venäjäsuhteet, Nato, maahanmuutto, turvallisuus ja niin edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä