Enää vain 21 päivää ja Sanna on entinen pääministeri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa.
Toivon, että ap. liukastuu tulevana kesänä lehmän liukumiinaan.
Siinä on hänelle paras kiitos vuosia jatkuneesta Sannan nettimäiskimisestä.

Luultavasti ap. joutuu monen vuoden psykoterapiaan, jos Vastaamon väki pystyy antamaan hänelle aikoja. Kai heilläkin on joku kunnioitus ammattikuntaansa kohtaan.
Jos olisin terapeutti passittaisin tyypin lapiohommiin sikalaan sitä ihteään.
Alepalainen.

Olet tökeröillä kirjoituksillasi innostanut väkeä kirjoittamaan enemmän sannavastaisia ketjuja, kiitoksia vaan kovasti.

Luulen, että kaikki keinot on jo hänen kohdallaan käytetty.
Ap. on todella sairas ihminen. Hän on fiksaantunut Sannaan ja minun kirjoituksiin.
Olen jo monta kertaa muistuttanut kirjoittajaa ettei kenenkään kirjoituksia saa kopioida ja sitten väännellä mieleisikseen.
Suomen sananvapauslaki on mielestäni liian höllä varsinkin somepalstoilla.
Sairaat ihmiset heiluvat somessa ja ei heitä saada kuriin millään ilveellä.
Minulla ei ole koskaan ollut netissä nimimerkkiä eikä tule olemaan. En ole kirjautunut yhdellekään sometilille elämäni aikana. Erosin Linkedinistä jo.vuosia sitten. Kaipa sekin kuuluu sometileihin.
Vakava suositus ap:lle. Hae itsellesi apua. Me tavalliset perheenäidit emme pysty sinua auttamaan.

Ap. on todella sairas ihminen. Hän on fiksaantunut Sannaan ja minun kirjoituksiin.
Olen jo monta kertaa muistuttanut kirjoittajaa ettei kenenkään kirjoituksia saa kopioida ja sitten väännellä mieleisikseen.
Minulla ei ole koskaan ollut netissä nimimerkkiä eikä tule olemaan. En ole kirjautunut yhdellekään sometilille elämäni aikana. Erosin Linkedinistä jo.vuosia sitten. Kaipa sekin kuuluu sometileihin.
Vakava suositus ap:lle. Hae itsellesi apua. Me tavalliset perheenäidit emme pysty sinua auttamaan.

👍

Myös "vierailija" on nimimerkki. ;)

Vithu että mä nauran jos Sanna on seuraava PM. Taidanpa sittenkin äänestää SDP:tä. Sinipuna on ihan hyvä hallitus. Sinipunahallitus demaripääministerillä on aina tuottanut Suomelle hyvää. Viimeksi sellainen oli 1995-2003 ja ne ovat Suomen parhaat vuodet koskaan.

Sinipunahallitus Kokoomuksen johtamana onkin sitten ollut ihan muuta, kuten 1987-1991. Vei perkeleet Suomen lamaan.

Vithu että mä nauran jos Sanna on seuraava PM. Taidanpa sittenkin äänestää SDP:tä. Sinipuna on ihan hyvä hallitus. Sinipunahallitus demaripääministerillä on aina tuottanut Suomelle hyvää. Viimeksi sellainen oli 1995-2003 ja ne ovat Suomen parhaat vuodet koskaan.

Sinipunahallitus Kokoomuksen johtamana onkin sitten ollut ihan muuta, kuten 1987-1991. Vei perkeleet Suomen lamaan.

Samaa mieltä! Ainoo, että Lipponen oli oikeemmalla kuin Marin. Mutta silti. Silti uskon, että kyllä Kokoomus PM-puolueena voisi olla ok. Etenkin demarien kanssa.

Emmä kyllä Petteriäkään kattelis. :unsure: Poistaa ulkomaalaisten työntekijöiden tarveharkinnan.

Yhteistyössä