Filippiiniläisistä naisista on Suomessa hyviä kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja suomalaiset joutuu kilpailemaan tasokkaista miehistä noiden kanssa.

Mä luulen, että nuo enemmän pariutuu sellaisten kanssa, joilla ei ole ollut kysyntää suomalaisten naisten piirissä.
Ei tuu juuri ketään "ylempien korien miestä" mieleen, joka seurustelisi Kauko-itäläisen kanssa. Toki ei nää kaikki oo niin epötasa-arvoisia, kyllähän esim. yhdellä ex-luokkakaverilla oli pitkään japanilainen tyttöystävä. Tyttö oli korkeasti koulutettu.

Tai ehkä siis "Setis" on poikkeus tähän. Luulisin, että hänellä olisi ollut kysyntää kotimaistenkin naisten puolelta.

Mä luulen, että nuo enemmän pariutuu sellaisten kanssa, joilla ei ole ollut kysyntää suomalaisten naisten piirissä.
Ei tuu juuri ketään "ylempien korien miestä" mieleen, joka seurustelisi Kauko-itäläisen kanssa. Toki ei nää kaikki oo niin epötasa-arvoisia, kyllähän esim. yhdellä ex-luokkakaverilla oli pitkään japanilainen tyttöystävä. Tyttö oli korkeasti koulutettu.

Tai ehkä siis "Setis" on poikkeus tähän. Luulisin, että hänellä olisi ollut kysyntää kotimaistenkin naisten puolelta.
Meinaatko suomalaisten naisten olevan parasta mitä maa päällään kantaa?

• Tykkää
Reactions: Setis.

Mika Salmisella taitaa olla korealainen vaimo.

Mä tiedän muutaman suomalaisen miehen jotka tekevät kauppaa Japaniin ja heillä kaikilla on japanilainen vaimo. Syytä tähän pariutumisilmiöön en tiedä.

Filippiiniläisistä työpiirissäni ei ole kokemuksia mutta ukrainalaisista on ja on sanottava, kuinka ihailtavan motivoituneita ja työorientoituneita todella ovat kaiken kokemansa jälkeen. Tai ehkä juuri siksi. He tuntuvat oppivan suomenkieltä vauhdilla, ovat iloisia, hymyileväisiä ja sosiaalisia.

Meinaatko suomalaisten naisten olevan parasta mitä maa päällään kantaa?

Siinä on vähän erilainen lähtökohta. Suomessa tapaat kaikenlaisia naisia. Kauko-Itäpimuista vain niitä, jotka "kaupittelee" itseään- Lähtökohta aivan erilainen. Kauko-Idässä nainen on ensisijaisesti miestä alempi ja hänen roolinsa on miellyttää miestä. Rumemmat eivät sitten itseään edes tyrkytä, joten ne eivät tule vastaan sun näppiksellä.

Ikävää, että näinkin kansallismielisellä palstalla halveksutaan suomalaista naista niin paljon.

Mä tiedän muutaman suomalaisen miehen jotka tekevät kauppaa Japaniin ja heillä kaikilla on japanilainen vaimo. Syytä tähän pariutumisilmiöön en tiedä.

No itse havainnut jossain määrin samaa. Yksi syy on se, että länsimaiset miehet ovat todella kuumaa valuuttaa tuolla suunnalla. Varsinkin jos on vaalee, mutta muutenkin.

Pakko kirjoittaa välihuomautuksena etten ole kirjoittanut tätä viestiä.
Mainitsemasi nimimerkki viimeisessä lauseessasi näkee jokaisessa palstan viestissä kädenjälkeni.
Ei Suomessa ole tasokkaita miehiä. Ulkomaiden naiset tekevät meille hyvän työn korjatessaan reppanat pois kuleksimasta.

Mainitsemasi nimimerkki viimeisessä lauseessasi näkee jokaisessa palstan viestissä kädenjälkeni.
Ei Suomessa ole tasokkaita miehiä. Ulkomaiden naiset tekevät meille hyvän työn korjatessaan reppanat pois kuleksimasta.
Suomi on suomalaisten miesten rakentama ja aseellisesti puolustama yksi maailman parhaimmista hyvinvointivaltioista. Jos ei kelpaa, niin muuta pois.

Kiitokset 😘🌷

On kyllä ollut, mutta huomasin treffipalstoilta, että jo +40 v suomalaisnaiset ovat ikärasisteja, pitää olla max pari v vanhempi tai 5 v nuorempi mies, jotta päästään edes viestittelyssä etenemään. Joten meikä antoi olla, pitäköön tunkkinsa 😂 Suits me so well 😏 Ja sitten taidan olla aivan liian viriili vaikkapa 20 vuotta itseäni nuoremmille täkäläisille.

Ja sitten kun vasta tässä iässä tutustuin pariin aasialaiseen niin he ovat aivan toista maata. Lumoavia naisia 😍 Jossain jo totesinkin (Filipina Pea ketjussa) että 30 vuotta tai vanhempikin mies on ihan OK heille. Me eurooppalaiset ollaan tosi kovaa valuuttaa siellä päin maailmaa.

Tiesin ihan välittömästi, että se et ollut sinä, Alepa. Tämä ao. lainaus paljastaa että se ei missään nimessä voisi olla sinun kirjoittamasi 🤣

-”Tai ehkä siis "Setis" on poikkeus tähän. Luulisin, että hänellä olisi ollut kysyntää kotimaistenkin naisten puolelta.”

Yhteistyössä