V
vierailija
Vieras
Jos ulkomailta alkaa tulemaan paljon ulkomaalaisia naisia Suomeen, niin feministit nostavat siitä äIämöIön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mika Salolla oli japanilainen vaimo.
Mä tiedän muutaman suomalaisen miehen jotka tekevät kauppaa Japaniin ja heillä kaikilla on japanilainen vaimo. Syytä tähän pariutumisilmiöön en tiedä.
Tero Pekka, samankaltaisia havaintoja olen tehnyt. Syynkin voin kertoa: miksi valita tarjousmaksalaatikkoa, jos voi saada wagyu-pihvin?No itse havainnut jossain määrin samaa. Yksi syy on se, että länsimaiset miehet ovat todella kuumaa valuuttaa tuolla suunnalla. Varsinkin jos on vaalee, mutta muutenkin.
Tero Pekka, samankaltaisia havaintoja olen tehnyt. Syynkin voin kertoa: miksi valita tarjousmaksalaatikkoa, jos voi saada wagyu-pihvin?
Tero Pekka, samankaltaisia havaintoja olen tehnyt. Syynkin voin kertoa: miksi valita tarjousmaksalaatikkoa, jos voi saada wagyu-pihvin?
Avaas vähän mitä sä tällä tarkoitat tässä yhteydessä.Ja ehkä muutenkin kun olen tämmöinen suvakinkuvatus, niin ns. tasa-arvoisempi lähestyminen sopii mulle.
Niin... minulla tosiaan on ihan pesunkestävä suomalainen vaimo. Mutta en millään muotoa vertaisi häntä tarjousmaksalaatikkoon. Melkein sanoisin, että minä olen meistä ns. alemmalla tasolla. Vaimoni suurin heikkous on huono miesmaku - mutta siitäkin olen vain kiitollinen.
Jostain syystä olen aina tuntenut enemmän vetoa skandinaaviseen naiskauneuteen kuin tuonne itään päin. Ja ehkä muutenkin kun olen tämmöinen suvakinkuvatus, niin ns. tasa-arvoisempi lähestyminen sopii mulle.
Aika moni filippiiniläinen sairaanhoitaja on mies.Ja suomalaiset joutuu kilpailemaan tasokkaista miehistä noiden kanssa.
Hømøillekin kumppaneita.Aika moni filippiiniläinen sairaanhoitaja on mies.
Tunnen kolme suomalaista miestä, joilla on ulkomaalainen vaimo. Kaksi on opiskelukavereitani eli maistereita koulutukseltaan ja kolmaskin on maisteri, mutta eri koulusta. Vaimot ovat Thaimaasta, Filippiineiltä ja Kiinasta. Aika moni "korkeamman korin" mies elää liikkuvaista elämää ja sieltä saattaa tarttua tuliaisia mukaan. Yksikään näistä ei siis ole vaimoaan tavannut Suomessa.Mä tiedän muutaman suomalaisen miehen jotka tekevät kauppaa Japaniin ja heillä kaikilla on japanilainen vaimo. Syytä tähän pariutumisilmiöön en tiedä.
Oli kyse Mika Salmisesta, jonka korealainen vaimo keräily ihailuja itsenäisyyspäivän vastaanotolla.Mika Salolla oli japanilainen vaimo.
Miksi?Tämän luin viikonloppuna, arvostan kyseistä yrittäjää!
Miehet sen päättää.
"Kohtasiko Ali ennakkoluuloja sitä kerätessään?Tämän luin viikonloppuna, arvostan kyseistä yrittäjää!
![]()
Hoitoala | ”Soitin, että minulla olisi viisi hoitajaa.” Fadumo Ali tajusi, miten hoitoalan kriisiä pitää ratkoa, ja siitä alkoi hänen bisneksensä hillitön kasvu.
Fadumo Alin perustama Hoiwa-yhtiö välittää vuokratyövoimaa terveydenhuoltoon. Sen listoilla on jo 7 000 hoitajaa. Nyt hän kertoo, miten sai yrityksensä kasvuvauhtiin, johon ei yllä moni peliyhtiökään.www.hs.fi
Miksi?
En lukenut.Hän on toiminut ja toimii periksiantamattomasti yrityksensä ja työntekijöiden hyväksi ja yritys on onnistunut ja menestynyt ja tarjoaa työtä monille. Luitko jutun?
Avaas vähän mitä sä tällä tarkoitat tässä yhteydessä.
En lukenut.
Juttua ei pääse lukemaan.Niin, se auttaa kummasti jos lukee jutun, josta keskustellaan, mutta ehkä pieni vastaukseni avasi sinulle hieman, mistä on kyse. Silti suosittelen lukemaan koko jutun, jos aikaa on
Juttua ei pääse lukemaan.