Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Iltoja!

Melkoinen kuutamo! Ja tähdetkin näkyvät kunnolla koska täällä ei pahemmin katuvaloja ole. Saiskohan isot sakot jos kivittäisi ton ainoan pimeäksi?

Ensi viikolle luvataan, jopa tänne vuorille, suht kuumaa keliä. Viikonloppuna noussee jopa kolmeenkymmeneen. :S Pitää vissiin ajella vielä ylemmäs tai muuttaa päiväajaksi rannalle. Ni tai kaupan kylmäosastolle.

Olis se leikkaus tulossa nyt sitte tämän kuun puolivälissä...olen niin kyllästynyt jatkuviin siirtelyihin, että en kyllä ala jos taas siirtyy. Poika toi töistä jonkun nuhakuumeen ja tässä mietin, että mitenköhän tässä taas käy.

Niijja viimeisin siirtäminen johtui leikkaavan lääkärin sairastumisesta.
Mikä leikkaus, mulla menny ohi...? :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Nuorin poikanen tuli yöksi mammalle:love::giggle::love: ja pakotti kattomaan walking deadia samalla kun syötiin kebabbi annoksiamme...ei mun meinannunna tulla mitään syömisestä kun kamera otti vähänväliä lähikuvaa jostain mädäntyvästä ja verta puklaavasta zombista:sick::sick:

• Tykkää
Reactions: Boobie
  • Haha
Reactions: m1es
Moronkoppurat!
Sitä ollaan taas palailemassa elävien kirjoihin. Tämä uusi elämä tuntuu kovin suoraselkäiseltä. mutta mikä parasta, kivut on suht siedettäviä ja puran lääkitystä pikkuhiljaa.
Viikonlopun tietämiin sain pyydystetyksi loputkin tämän koulutuserän vasikat vieroitukseen niin, että meininki oli vähän tätä mallia.
No joo, todellisuudessa ne tulivat ihan itse tarjoamaan päätänsä silmukkaan, ei minun tarvinnut kuin pistää ne kiinni.
Pikku talvenpoikanen tuli vielä piristämään jo hiukan loskaiseksi muuttunutta alkutalvea. On se hyvä, että lumet ja pakkaset tulevat aikanaan.
Hittovieköön, kun kädet tärisee niin, ettei kirjoittamisesta tahdo tulla mitään. Se on tää mömmöjen lopetus aina tätä samaa, vaikka kuinka yrittäisi tehdä sen vähitellen ja varovasti.

Hauskaa naistenpäivää jokapahiselle ittensä vähääkään naismaiseksi tuntevalle!
Pikku pakkanen, lunta höytyilee hiljaksiin.
Harakatkin lopettivat pesäntekopuuhastelunsa, kun tuli lunta tupaan kesken kaiken. Olisivat ottaneet sen tontin paria oksakerrosta alempaa, mut ei, piti saada näköalapaikka ihan sitten latvasta. No joo, murheensa kullakin. Omiin murheisiini kuuluu tänään laittaa riimu Ualtsu-pojalle. Ne tuppaa aina hiukan vastusteleen sitä toimitusta, vaikka olo yleensä on sen jälkeen parempi kuin tuon koko ajan kiristävän sarvinarun kanssa.

Oli melko kirpakka yö! Lämpötila ei vieläkään ole noussut yli viiteentoista.

Sormia paleltaa mutta en vaan voi olla istumatta ulkona ihailemassa auringonnousua. Kukkia, mehiläisiä, haukkapariskunta. Pörisee, surisee, koirat haukkuvat ja kukot kiekuvat. Kasteinen pihamaa, puusta putoavat mantelien terälehdet ja pirteä hömötiainen etsimässä aamupalaa puun oksilta.

Onhan tää ihan paratiisi!

Oli melko kirpakka yö! Lämpötila ei vieläkään ole noussut yli viiteentoista.

Sormia paleltaa mutta en vaan voi olla istumatta ulkona ihailemassa auringonnousua. Kukkia, mehiläisiä, haukkapariskunta. Pörisee, surisee, koirat haukkuvat ja kukot kiekuvat. Kasteinen pihamaa, puusta putoavat mantelien terälehdet ja pirteä hömötiainen etsimässä aamupalaa puun oksilta.

Onhan tää ihan paratiisi!
Kauanko ootte siellä vielä? :)

Mä nautin auringosta, vaikka täällä on kipakka pakkanen.

niin sielläkö on vielä homotiaisia? Suomestahan ne on kuolleet lähes sukupuuttoon
No en vanno että oli just hömötintti. Mut samalta näytti.
Oilisi ilmeisesti kautta aikain ensimmäinen hömötiaishavainto Kanarialla. :unsure::unsure:

Siellä esiintyy afrikansinitiaisia (Cyanistes teneriffae), espanjaksi herrerillo canario tai herrerillo africano.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä