Onko sinulla jokin fetissi?

  • Viestiketjun aloittaja Iltasanomat tänään
  • Ensimmäinen viesti
opetelkaa termit eka
Fetissi
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Yleisellä tasolla fetissi viittaa esineeseen, jolla ajatellaan olevan erityistä, esimerkiksi maagista tai henkistä voimaa. Seksuaalisesti ajatellen fetissi tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen suuntautumista esimerkiksi johonkin esineeseen, materiaaliin, hajuun, tuntemukseen tai vaatekappaleeseen. Tyypillisiä fetissejä kinkykulttuurin sisällä ovat esimerkiksi kumi, pvc, nahka, kengät, korsetit, jalat tai ristiinpukeutuminen. Henkilöä jolla on fetissi tai fetissejä, kutsutaan fetisistiksi. Ilmiö puolestaan tunnetaan nimellä fetisismi.

Fetissit eivät välttämättä yhdisty sadomasokistiseen suuntautumiseen. Toisaalta sadomasokisti voi pukeutua fetissivaatteisiin osana sessiota, vaikka hänellä ei olisikaan kyseiseen materiaaliin varsinaisesti fetisististä suhdetta. Myös fetissien suhde seksuaalisuuteen vaihtelee. Esimerkiksi ristiinpukeutuminen tai tietyn fetissivaatteen käyttäminen ei välttämättä aiheuta voimakkaan seksuaalista kokemusta vaan lopputulos voi pikemminkin olla tunne sisäisestä eheydestä ja oman itsen löytämisestä.


niin että arvon rouvat, mikään mistä olette tässä ketjussa ei ole lähelläkään fetissiä.
 
......
[QUOTE="blaa";24887647]Samasta asiasta on kuitenkin kyse, joten jäkäjäkäjäkäblaa.[/QUOTE]

Juu, aina joku wikipediaa käyttävä pätijä tulee pilaamaan ketjun pätemisellään. Fetissi voi aivan hyvin kohdistua myös johonkin ihmisen ruumiinosaan, ulkonäölliseen seikkaan tai piirteeseen, vaikka sitä ei pyhässä Wikipediassa kerrottukaan.
 
Hmmm...en tiedä meneekö ihan fetissin puolelle, ehkä lievästi, mut nää klassiset poliisiunivormu ja itse tykkään käyttää korkeita korkoja ihan vaikka seksin lomassakin.
Ja jos nyt sallitaan myös muu kuin "esineet" niin pidän mun lievästä alistamisesta ja puremisesta.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
- Amputoitu jalka/jalat ja muut raajat
- Vaipat
- Sitominen, alistaminen ja että saan muuten dominoida ja että minua alistetaan myös
- Seksi naisen kanssa. Etenkin pimpsojen hinkkaaminen vastakkain
 
Mustat stay-upit on nro 1, myös ihonväriset on nätit. Ja se tunne kun silittää niiden peittämiä sääriä ja reisiä 😍

Annien tämänpäiväinen minimaalinen musta sisäkköasu valkoisilla nailoneilla ja korkkareilla oli myös tosi 🔥 HOT🔥
 

Yhteistyössä