vierailija
SamaLuotan huippukiva.fi, luotettava ja nopea toimitus. Luen myös arvostelut tarkkaan ennen tilaamista.
SamaLuotan huippukiva.fi, luotettava ja nopea toimitus. Luen myös arvostelut tarkkaan ennen tilaamista.
Mä en vaihtele, kun oon tyksinyt yhden palvelusta ja tuotteista, kiva valikoima, hinnat ymsVaihteletteko kauppaa, vai..?
Ei tarvis mainostaa missään mediassa..Vihaan Kaalimatoa. Etova nimi ja lisäksi vituttaa ne koko ajan radiosta tunkevat mainokset "keskellä kirkasta päivää". Eikä ole ne mainokset mitenkään kekseliäitä vaan junttieinareilla suunnattuja. Tulee jotenkin mieleen semmoinen ääliöhuumorijamppa jolla päällä pelipaita numerolla 69.
En todellakaan osta tältä lafkalta mitään. Vastaavat tuotteet löytyy muualta halvemmalla.
Mä oon tilaillut myös Huippukivasta, oon tyytyväinen!Luotan huippukiva.fi, luotettava ja nopea toimitus. Luen myös arvostelut tarkkaan ennen tilaamista.
Mulla ei ole kokemusta kuin Huippukiva.fi Ei oo tarvetta vaihtaa kauppaa, vaikka mainoksia pyörii muistakin.. Olkoon toi suositus luotettavasta nettikaupasta, muuhun sen enempää kantaa ottamatta.
Onkohan väärä foorumi kysellä..? Näyttää olevan aikas hiljaista vastausten osalta..Kertokaa muutkin kokemuksia eri liikkeistä, ihan tuoreita.. vaik ihan tän vuoden?
En ole tilannut kuin huippukivasta, kaaliksen tavarat ei innosta
Huippukiva on yhtä epäluotettava kuin muutkin. Ylihintaista roskaa tarjolla.Vihaan kaalimadon mainoksia huippukiva.fi on mun kauppa
Onneksi on muitakin seksilelikauppoja. Ite vertailen verkossa kauppoja hintoja, palveluja jne. Uusin löytö alan verkkokauppoista on https://ihanaa.fi oli hyvät kuvat ja selkeät selostukset tuotteista ja sain hyvää palvelua kun kysyin neuvoa vibraatorien valinassa. Nykyajan asiakaspalvelua. Päädyin tilamaan vibraattorin ja tuli nopeasti perille. Kauppa näyttää olevan pohjoisessa ja mä asun lahden alueella. Suosittelen.