Mut onks ne pölyamorisia muulloin ku häärivät parvena?oon pannu merkille että naakat alkaa viihtymään taas kahden parteissa...
Mut onks ne pölyamorisia muulloin ku häärivät parvena?oon pannu merkille että naakat alkaa viihtymään taas kahden parteissa...
Eivät. Naakat ovat sosiaalisia, mutta parisuhde on pysyvä ja muodostuu jo kauan ennen ensimmäistä seksikertaa. Sinun ihannelintujasi siis. Asunnon rakentaminenkin sujuu kovin tuttuun tapaan: isäntä huolehtii karkeammista rakennushommista, emäntä sisustaa pehmeäksi ja lämpimäksi.Mut onks ne pölyamorisia muulloin ku häärivät parvena?
No nyt on kovaoon pannu naakkoja kahesti vartissa.
naakalla oli piukempi mitä sullaNo nyt on kova
PS Olen onnellinen kun sain vihdoinkin ronklattua!
Selvisikö sinulle, oliko kyseessä tyttö- vai poikanaakka, ovat kovin samannäköisiä.naakalla oli piukempi mitä sulla
Niihän sitä luulis!!!naakalla oli piukempi mitä sulla
kovin olivat samanlaisia piukkuudeltaanSelvisikö sinulle, oliko kyseessä tyttö- vai poikanaakka, ovat kovin samannäköisiä.
Paras on syksy, usein sateista ja lämpötila nollan ja kympin välillä.Mutta iloitaan sitä ennen VIILEYDESTÄ.
Kevät alkaa olla mun paras vuodenaika: usein aurinkoista, mut alle +25.
Syksyinen metsä ja sen tuoksut...mieti hei oikeesti nyt hetki jäbäParas on syksy, usein sateista ja lämpötila nollan ja kympin välillä.
Kyllä Krutin nyt kelpaa...No nyt se on kova
PS Olen onnellinen kun sain vihdoinkin runkattua sitä!
Shhh sun ees pitänä tähän reakoida!!Kyllä Krutin nyt kelpaa...
Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.syksy on parasta mehtyyaikaa
se on aina varma valintaMä tykkään eniten doggiestylestä.
On onse on aina varma valinta
Cityvihreetkö ne siellä stadissa syö?Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.
Maalta löytyy hävyttömän isoja syömättömiä herkkutatteja, täällä tsadissa isot on lähes aina syötyjä tai mätiä.
Tässä netistä repäisemäni tiiseri ens sieniajan odotteluun:
Kermainen tattipasta on vaan jotakin niin herkullista!!!!
Ketopastasta tietenkin:
tuorejuusto, kananmuna, gluteeniton psyllum, oliiviöljy.
No olihan tuo Krutin tatin reaktio aika selkeä.Shhh sun ees pitänä tähän reakoida!!
No joo, kieltämättä kiinnostais muakinse on aina alepan valinta, jos lissu ja Echo on siellä suomiverkkareissa ostoksilla.
Juu! Yrittävät säästää luontoa nakertamalla niillä ruskeilla huonoilla hampaan nysillään palan sieltä toisen täältä!Cityvihreetkö ne siellä stadissa syö?
UMK:ssa kuulemma kehoitettiin syömään sieniä (en katsonut).Juu! Yrittävät säästää luontoa nakertamalla niillä ruskeilla huonoilla hampaan nysillään palan sieltä toisen täältä!
Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.
Maalta löytyy hävyttömän isoja syömättömiä herkkutatteja, täällä tsadissa isot on lähes aina syötyjä tai mätiä.
Tässä netistä repäisemäni tiiseri ens sieniajan odotteluun:
Kermainen tattipasta on vaan jotakin niin herkullista!!!!
Ketopastasta tietenkin:
tuorejuusto, kananmuna, gluteeniton psyllum, oliiviöljy.
Yliprosessoitujen tuotteiden hiilarit on huonoja. Vaikka kyllä mä niitäkin juon koska kylmän kauden glögit ja liköörit. Jaaa hyvin harvoin joskus jotakin muutakin.Mimmottis kummottis sä tatteja syödä voit ku niistä melkein kolmannes on hiilihydraatteja? :O
Mut juu, söisin minäkin koska ne vaan ovat niiiiiiiiiiin hyviä! Täällä myytiin kuivattuja 130 euron kilohintaan.
Yliprosessoitujen tuotteiden hiilarit on huonoja. Vaikka kyllä mä niitäkin juon koska kylmän kauden glögit ja liköörit. Jaaa hyvin harvoin joskus jotakin muutakin.
Mut kylhän noita luonnon omia hiilareita syö. Voe tokkiisa, syänhämmää marjoiki.
Osta härregyy ne sienet pois!!! Eikö ne oo täällä Suomessa useita saturaisia/kilo! Jos en väärin muista niin saattaa olla jopa reippaasti yli 500€/kilo!