Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Mut onks ne pölyamorisia muulloin ku häärivät parvena?
Eivät. Naakat ovat sosiaalisia, mutta parisuhde on pysyvä ja muodostuu jo kauan ennen ensimmäistä seksikertaa. Sinun ihannelintujasi siis. :geek:Asunnon rakentaminenkin sujuu kovin tuttuun tapaan: isäntä huolehtii karkeammista rakennushommista, emäntä sisustaa pehmeäksi ja lämpimäksi.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
syksy on parasta mehtyyaikaa
Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.🤗

Maalta löytyy hävyttömän isoja syömättömiä herkkutatteja, täällä tsadissa isot on lähes aina syötyjä tai mätiä.

Tässä netistä repäisemäni tiiseri ens sieniajan odotteluun🥳:

Kermainen tattipasta on vaan jotakin niin herkullista!!!!😋
Ketopastasta tietenkin🤗:
tuorejuusto, kananmuna, gluteeniton psyllum, oliiviöljy.

• Rakkaus
Reactions: m1es ja Elena777
Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.

Maalta löytyy hävyttömän isoja syömättömiä herkkutatteja, täällä tsadissa isot on lähes aina syötyjä tai mätiä.

Tässä netistä repäisemäni tiiseri ens sieniajan odotteluun:

Kermainen tattipasta on vaan jotakin niin herkullista!!!!
Ketopastasta tietenkin:
Cityvihreetkö ne siellä stadissa syö? :unsure:

Mikäs oli teidän lemppari UMK piisi?Ansaitsiko Käärijä voiton?

Mulle jotenkin kolahti toi Portion boys vaikka sanat oli taas, ah, niin älyttömän nöyristelevän suomalaisen sanat kuin olla voi.😁
Mutta, ihan vain siitä syystä, että ton tyyppiset soi aina jäähallissa ja mulla on super iso ikävä jäähalliin toimitsijaks tai jännäämään peliä!🤷‍♀️🥰

@m1es on yleensä seurannut muidenkin maiden piisit läpi. Oliko joku erikoisen hyvä? Mulla on viikonloppuna edessä muiden maiden piisit jos vaan kerkiin. Palleroilla on pelejä pelien perään. Tyttö vaihtoi pelipaikkaa ja hänellä näkyy iso kehitys juuri nyt. Sellaista on super siistiä seurata!🤗

Voin melkein haistaa sateen jälkeisen syksyisen metsän kun mietin sienireissua.

Tässä netistä repäisemäni tiiseri ens sieniajan odotteluun:

Kermainen tattipasta on vaan jotakin niin herkullista!!!!
Ketopastasta tietenkin:

Mimmottis kummottis sä tatteja syödä voit ku niistä melkein kolmannes on hiilihydraatteja? :O

Mut juu, söisin minäkin koska ne vaan ovat niiiiiiiiiiin hyviä! Täällä myytiin kuivattuja 130 euron kilohintaan. :D

• Tykkää
Mimmottis kummottis sä tatteja syödä voit ku niistä melkein kolmannes on hiilihydraatteja? :O

Mut juu, söisin minäkin koska ne vaan ovat niiiiiiiiiiin hyviä! Täällä myytiin kuivattuja 130 euron kilohintaan.
Yliprosessoitujen tuotteiden hiilarit on huonoja. Vaikka kyllä mä niitäkin juon koska kylmän kauden glögit ja liköörit.😬 Jaaa hyvin harvoin joskus jotakin muutakin.🤫😳😬
Mut kylhän noita luonnon omia hiilareita syö. Voe tokkiisa, syänhämmää marjoiki.😋

Osta härregyy ne sienet pois!!! Eikö ne oo täällä Suomessa useita saturaisia/kilo!😵💫 Jos en väärin muista niin saattaa olla jopa reippaasti yli 500€/kilo!😦

Yliprosessoitujen tuotteiden hiilarit on huonoja. Vaikka kyllä mä niitäkin juon koska kylmän kauden glögit ja liköörit. Jaaa hyvin harvoin joskus jotakin muutakin.
Mut kylhän noita luonnon omia hiilareita syö. Voe tokkiisa, syänhämmää marjoiki.

Osta härregyy ne sienet pois!!! Eikö ne oo täällä Suomessa useita saturaisia/kilo!‍ Jos en väärin muista niin saattaa olla jopa reippaasti yli 500€/kilo!

No en osta ku omissa kaapeissa on varmaan kolme litran lasipurkkia täynnä itepoimittuja ja -kuivattuja. :D

• Rakkaus

Yhteistyössä