Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Algoman vika on, että hän ei toista palstan persusanomaa. Kaikki sellaiset tuomitaan.
oli täällä ennen useitaki äärisuvakkeja mutta ne lähti pois kun eivät pärjänneet argumentaatiossa
Äläs yritä. Olen aktiivinen ja pidän alepa-tädistä!
Mutta kun sen Anna-tädin kommenteissa ei ikinä ole mitään oikeaa vasta-argumenttia tai perustelua, tulee vaan keskusteluun kommentoimaan "tämä palsta on ihan kuraa, joudatte kaikki helvettiin" höystettynä höpinöillä ja muisteloilla jotka ei mitenkään liity siihen keskusteluun.Naulan kantaan! Siksi minä toivon esim. Anna-tädin täällä jatkavan eikä Mulanin vetäytyminen mieltä lämmittänyt. Kun olen Echon mielestä limainen friikki tai pervo, ei se minua ahdista - nimitykset kertovat aina enemmän nimittelijän kallon ahtaudesta kuin kohteesta.
Alepa ei pidä persuja tai arvokonservatiiveja minään, hädintuskin ihmisinä, vaan pitää heitä suunnilleen ihan ihmisroskana. Sitten kun joku on vasuri, niin kyllä on lirkuti lirkuti.Mutta kun sen Anna-tädin kommenteissa ei ikinä ole mitään oikeaa vasta-argumenttia tai perustelua, tulee vaan keskusteluun kommentoimaan "tämä palsta on ihan kuraa, joudatte kaikki helvettiin" höystettynä höpinöillä ja muisteloilla jotka ei mitenkään liity siihen keskusteluun.
Nyt vasta tajuan, että olen unohtanut kuvista ideologisen puolen ja siksi Anna ei niistä ole innostunut. Lirkutusta odottaen...Alepa ei pidä persuja tai arvokonservatiiveja minään, hädintuskin ihmisinä, vaan pitää heitä suunnilleen ihan ihmisroskana. Sitten kun joku on vasuri, niin kyllä on lirkuti lirkuti.
ADHD nääsMutta kun sen Anna-tädin kommenteissa ei ikinä ole mitään oikeaa vasta-argumenttia tai perustelua, tulee vaan keskusteluun kommentoimaan "tämä palsta on ihan kuraa, joudatte kaikki helvettiin" höystettynä höpinöillä ja muisteloilla jotka ei mitenkään liity siihen keskusteluun.
Laitan myös Annan oman kuvan, ettei tule syrjäytymisen tunnetta.
Ei. Alepa on Tytti 20 vuotta vanhempana. Samanlainen "yritän olla kulturelli, feministinen ja sivistynyt EU-kansalainen, mitä väliä ankeasta vanhakantaisesta tarkkuudesta ja rehellisyydestä."Laitan myös Annan oman kuvan, ettei tule syrjäytymisen tunnetta.
Alepa ei pidä persuja tai arvokonservatiiveja minään, hädintuskin ihmisinä, vaan pitää heitä suunnilleen ihan ihmisroskana. Sitten kun joku on vasuri, niin kyllä on lirkuti lirkuti.
Useimmiten on niin ettei algoma ymmärrä muita. Tunnusti itsekinAlgomassa ei mitään vikaa. Vastailee omintakeiseen tyyliinsä, ihan aina kaikki ei vaan ymmärrä. Samoin tämä annalainen. Piristävä kirjoittaja, joka ei kumarra ketään ja jonka rönsyilyistä löytää elämänviisuttakin. Ja kummasti herättää jopa keskustelu aihettakin!
Poikkesi ehkä eniten joukosta....devia tieteeni, sorit typosta
noin äkkiä tulee Mieleen se kun se oli valkosen härjän söljässä
Ei. Alepa on Tytti 20 vuotta vanhempana. Samanlainen "yritän olla kulturelli, feministinen ja sivistynyt EU-kansalainen, mitä väliä ankeasta vanhakantaisesta tarkkuudesta ja rehellisyydestä."
![]()