tuo sun mitta-asteikko on sanalla sanoen epätarkkaja mä vastasin Deal with it
tuo sun mitta-asteikko on sanalla sanoen epätarkkaja mä vastasin Deal with it
Hienoa että löytyi ja oli rehellistä väkeä. Minne ne kamat oli jäänyt, johonkin laatikkoon?Voi että, kuulkaa!
Siis kaksi viikkoa sitten me poistuttiin hätämajoitusratkaisusta ja tänään aloin pohtia, mihkä mun ranneke-kukkaroni on kadonnut. Mies taas oivalsi samalla että fileointipuukko on jäänyt jonnekin... Eli pistinpä viestiä kyseiseen hotelliin.
Ja siellä ne oli! Puukko tuppineen ja mun ranneke, sisuksissa oli vielä 150 euroa minigrip-pussissa niinko pitikin.
Tuntuu melkein lotto-voittajalta
Hienoa että löytyi ja oli rehellistä väkeä. Minne ne kamat oli jäänyt, johonkin laatikkoon?
No häslingissä sattuu ja tapahtuu. Meikä pakkasi autoon kerran roskapussinkin mukaan...Tallelokeron päällä oli matala tila ja aamulla, pakatessa, aurinko paistoi huonosta kulmasta ja se oli pimennossa.
Toki osasyy ongelmaan oli kaksi pakkaajaa. Tuota edelliseen kämppään jäi muutama silyketölkki yhteen yläkaappiin.
No häslingissä sattuu ja tapahtuu. Meikä pakkasi autoon kerran roskapussinkin mukaan...
SAMA!!!!No häslingissä sattuu ja tapahtuu. Meikä pakkasi autoon kerran roskapussinkin mukaan...
Roskapussi matkasi 600 km. Perillä sain runtuaSAMA!!!!
Olen kerran dyykannut autonavaimet molokista..Mä taas sanoin pojalle erän pohjoisenreissun jälkeen että viitsitkö viedä roskat ja sen roskapussin alla olikin teltta, retkikeitinsetti ja yksi sadetakki ja sinne ne menivät siis kaikki, molokin syvän kitaan.
Olen kerran dyykannut autonavaimet molokista..
Suht täynnä. Pääsi puoliksi roikkuen noukkimaan neMiten? Se oli vissiin aika täynnä? Vai oliko sulla joku magneetti?
Suht täynnä. Pääsi puoliksi roikkuen noukkimaan ne
Onneksi siinä tais olla kaksi luukkua niin sain siitä toisesta auringonvaloa sisään.Oispa ollut kärpäsenä molokissa.
Juuri näin. Hienoa, että auttaa toisia hädässä
Niin takaisin vielä tähän. Jäin pohtimaan miltä näyttäisi kärpäsenä molo kissaOispa ollut kärpäsenä molokissa.
Minä myös!No joo, paras että menen tutumaan... Öitä!
kävitkö ulukona ku on punaset posket?
bj vai ds?Hää!
Meikä on suht hyvin oppinut olemaan selällään. Mutta siltikin jo kolmannen kerran talven aikana päädyin polvilleni.
On sillä voimaa! <3
Tossa järjestyksessä jos moiseen aiheeseen siirrytään...bj vai ds?
niin ensin blowjob ja sitte hetperrään doggiestyleTossa järjestyksessä jos moiseen aiheeseen siirrytään...