vierailija
Annoit vanhojen ukkojen käyttää sua hyväksi.No kyynel nyt.
Olitko sinä se ameebaa aikoinasi? Miksi sinua minun lukioaikaiset mieltymykset noin kiinnostaa tai ahdistaa?
Annoit vanhojen ukkojen käyttää sua hyväksi.No kyynel nyt.
Olitko sinä se ameebaa aikoinasi? Miksi sinua minun lukioaikaiset mieltymykset noin kiinnostaa tai ahdistaa?
Juu juu, kuvittele vielä lisää.Annoit vanhojen ukkojen käyttää sua hyväksi.
Menikö kuitenkin aiheen ohi?Juu juu, kuvittele vielä lisää.
Sun korvien välissä on vain ikuista valittamista.Täällä kirjoittaa sellainen tyyppi, jonka päässä ei pyöri mitään muuta kun seksi. Seksiä on kaikkialla mihinkä hän katsoo mutta hän ei ymmärrä, että muiden ihmisten korvien välissä on muutakin ajatustoimintaa.
Mitä väliä aivotoiminnalla on kun tarkoitus on lykkiä alapäitä yhteen?Mitä jos sinä pidät kiinni omasta mielipiteestäsi ja minä omastani? Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt harrastaa seksiä samanikäisen pojan kanssa, jonka aivotoiminta vastasi ameebaa? Vain sen takiako, koska "muutkin" teki niin? Onneksi en ollut silloinkaan muiden vietävissä.
Se on se vanha sanonta "Siitä puhe, mistä puute."Täällä kirjoittaa sellainen tyyppi, jonka päässä ei pyöri mitään muuta kun seksi. Seksiä on kaikkialla mihinkä hän katsoo mutta hän ei ymmärrä, että muiden ihmisten korvien välissä on muutakin ajatustoimintaa.
Mitä väliä aivotoiminnalla on kun tarkoitus on lykkiä alapäitä yhteen?
Kun moisen kysymyksen esität, huomaa, ettet ole "alalla" kovin kokenut, jos ollenkaan.Mitä väliä aivotoiminnalla on kun tarkoitus on lykkiä alapäitä yhteen?
Tästä näkee, että kaltaisesi lykkii vain omaan käteen.Mitä väliä aivotoiminnalla on kun tarkoitus on lykkiä alapäitä yhteen?