Oliko kerta sinullekin ensimmäinen?Vein, mutta tein sen jo ysiluokalla.
Oliko kerta sinullekin ensimmäinen?
Pojat voi ollakin kokemattomia. Tytöistä yli puolet on tainnut jo aloittaa.No, tuskin kukaan enää nykypäivänä lukion kakkosella on korkkaamaton... Tai joku uskisperheen teini, mutta taitaa aika harvassa olla tuon ikäiset neitsyet puolin ja toisin.
Seksuaalista häirintää. Tee rikosilmoitus!Noup. En tykännyt hänestä. Jossakin luokan bileissä sit pienessä pöhnässä yritti suudella. Yök.
Oliko tanssipari myös mies kun tuollainen kiertoilmaisu?En ole nainen mutta abiristeilyllä heilutettiin peittoa tanssiparini kanssa. Minulle kerta oli ensimmäinen mutta hänelle ei.
Olin mies ja hän nainen ja niin on vielä tänäkin päivänäOliko tanssipari myös mies kun tuollainen kiertoilmaisu?
Nehän on samanikäisiä? Mitä ihmettä?No yh, ei todellakaan korkannut. Pojat olivat niin pentuja, lapsellisia kaikin puolin, että eivät kyllä yltäneet edes märkiin uniini.
Et vissiin ole kuullut, että pojat kypsyvät henkisesti tosi myöhäisessä vaiheessa?Nehän on samanikäisiä? Mitä ihmettä?
Ei niin paljon kuin sinä ilmeisesti luulet.Et vissiin ole kuullut, että pojat kypsyvät henkisesti tosi myöhäisessä vaiheessa?
Olinko sitten vähän outolintu kun aloitin vasta lukion jälkeen? Miestarjonnasta ei ollut pulaa mutta olen vähän introvertti ja kotihiiri.No, tuskin kukaan enää nykypäivänä lukion kakkosella on korkkaamaton... Tai joku uskisperheen teini, mutta taitaa aika harvassa olla tuon ikäiset neitsyet puolin ja toisin.
Tottahan tuo on. Ottaako koville?Ei niin paljon kuin sinä ilmeisesti luulet.
Pojat kypsyy hiukan hitaammin mutta ero ei ole niin iso kuin sinä luulet.Tottahan tuo on. Ottaako koville?
Mitä jos sinä pidät kiinni omasta mielipiteestäsi ja minä omastani? Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt harrastaa seksiä samanikäisen pojan kanssa, jonka aivotoiminta vastasi ameebaa? Vain sen takiako, koska "muutkin" teki niin? Onneksi en ollut silloinkaan muiden vietävissä.Pojat kypsyy hiukan hitaammin mutta ero ei ole niin iso kuin sinä luulet.
Mitä jos sinä pidät kiinni omasta mielipiteestäsi ja minä omastani? Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt harrastaa seksiä samanikäisen pojan kanssa, jonka aivotoiminta vastasi ameebaa? Vain sen takiako, koska "muutkin" teki niin? Onneksi en ollut silloinkaan muiden vietävissä.
Jokainen tietty voi valita seuransa mutta ulosannista päätellen en menisi vannomaan että olit niitä samanikäisiä kypsempi.Mitä jos sinä pidät kiinni omasta mielipiteestäsi ja minä omastani? Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt harrastaa seksiä samanikäisen pojan kanssa, jonka aivotoiminta vastasi ameebaa? Vain sen takiako, koska "muutkin" teki niin? Onneksi en ollut silloinkaan muiden vietävissä.
Näkeehän sen tällä palstallakin. Jotkut eivät kypsy koskaan miehiksi.Ei niin paljon kuin sinä ilmeisesti luulet.
No kyynel nyt.Jokainen tietty voi valita seuransa mutta ulosannista päätellen en menisi vannomaan että olit niitä samanikäisiä kypsempi.