Tunnetteko teidän imusolmukkeita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tunnen yhdet molemmin puolin kaulaa ja kainaloissa. Useampi lääkäri vakuuttelee ettei mitään hätää ole koska otettu labroja, ultra ja keuhkokuva, eikä niissä mitään. Olleet nyt samankokoisina 3 kk. Se mikä arveluttaa on nuo ja ihme säryt kropassa.
 
Älä painele niitä! Ja kokeile syödä pari viikkoa silleen että jos kehossasi jyllää matala-asteinen tulehdus niin se vähenee/poistuu.


Siis sokerit ja alkoholit veks ja runsaasti kasviksia, marjoja, kalaa ja ota myös inkivääri, kurkuma ja kaneli avuksi.


sit tiiät ainakin johtuiko se siitä.
 
vierailija
Tuo on muuten hyvä vinkki, että jättää sokeri! Oon nyt syöny ihan liikaa herkkuja, joka päivä jotain pientä ja juonut cokista useempana päivänä viikossa. On jääny kyllä kasvikset vähempään ku tavallisesti! Yleensä syön terveellisesti mutta nyt menny ihan höpöksi viimeinen puoli vuotta. Ennen sitä oon ollu aina porkkanan puolesta puhuja. Kiloja ei oo tullu, vaikka yritän lihottaa! Mutta siis oon hoikkanenki niin ne varmaan tuntuu herkästi.

Ja tuokin, että unohtaisin ne nyt seuraavaan ultrakontrolliin, koska jos ne nyt yhtä äkkiä kasvais isoksi niin ehkä huomaisin!
 
vierailija
Ois silti kiva kuulla tunteeko muut niitä! Kainaloissa varsinki! Lääkäreiden mukaan ovat pieniä ja ne ei löydä niitä ennenku ohjaan ite sormella missä ne on, mut siis on ihan selkeitä sit ku vaan hoksaa miten tunnustelee.
 
vierailija
Ois silti kiva kuulla tunteeko muut niitä! Kainaloissa varsinki! Lääkäreiden mukaan ovat pieniä ja ne ei löydä niitä ennenku ohjaan ite sormella missä ne on, mut siis on ihan selkeitä sit ku vaan hoksaa miten tunnustelee.
Siis lääkäritkään ei löydy niitä kuin ohjaamalla? Kuinka monella lääkärillä olet jo juossut? Ja kukaan ei ole sen kummemmin huolestunut?
 
vierailija
Tunnen yhdet molemmin puolin kaulaa ja kainaloissa. Useampi lääkäri vakuuttelee ettei mitään hätää ole koska otettu labroja, ultra ja keuhkokuva, eikä niissä mitään. Olleet nyt samankokoisina 3 kk. Se mikä arveluttaa on nuo ja ihme säryt kropassa.
Oletko nainen, minkä ikäinen, perussairaudet? Missä ja minkälaisia särkyjä ja onko säryt jatkuvia?
 

Yhteistyössä