Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Samis!!

Aini, föönatessani aamulla jalkoväliäni kuivaks siellä myös lepatti tamppoonin naru Muilla oli hauskaa katsellessa mun kuivumista. Het ku ovesta tuli sisään ni eukko ilkosillaan reteenä toinen jalka nostettuna penkille föönaa haarakiilaa.
Unohdin katsokaas pyyhkeen himaan ja kävin sanassa pallomatsin jäläkee.
Info vain paranee!!!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Samis!!🤗

Aini, föönatessani aamulla jalkoväliäni kuivaks siellä myös lepatti tamppoonin naru🤔 Muilla oli hauskaa katsellessa mun kuivumista. Het ku ovesta tuli sisään ni eukko ilkosillaan reteenä toinen jalka nostettuna penkille föönaa haarakiilaa.🤷‍♀️
Unohdin katsokaas pyyhkeen himaan ja kävin sanassa pallomatsin jäläkee.🤗
:eek:



Miks sä sitä föönaat??
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: ruuttis ja Echo
Siinäpä föönissä sai nappia painamalla viileetä ilmaa, mutta ei liian viileetä.🥶

Milläs ite oisit kuivunu? Että tupsu märkänä kylillevvaa niikö?🤷‍♀️😁
No jos on tamponikin, niin senkus huuhdella tuhero mahdollisimman hyvin ja ennen kuin tamppari pettää, niin äkkiä omalla pyyhkeellä kuivaus. Ja ei se maailmanloppu ole jos siihen pyyhkeeseen joku veripisara tulee, kassiinhan se oma pyyhe menee.

Eikä järkätä mitään avoimien ovien päivää kuivaajan kans :eek:
 
No jos on tamponikin, niin senkus huuhdella tuhero mahdollisimman hyvin ja ennen kuin tamppari pettää, niin äkkiä omalla pyyhkeellä kuivaus. Ja ei se maailmanloppu ole jos siihen pyyhkeeseen joku veripisara tulee, kassiinhan se oma pyyhe menee.

Eikä järkätä mitään avoimien ovien päivää kuivaajan kans

Mä käsitin, että pyyhe unohtui kotiin ja siksi siis moinen kuivausmenetelmä.


Mä olisin kuivannut aluspaitaan itseni. Tai pitkiin kalsareihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ompas räväkkää menoa Lipsetti😬 😂 Huh huh. En kyllä itse kehtaa. Mua hävettää kyykkyvatkatakin yhteissuihkussa saati hinkata saippuaa persuksiin.
Pimpsan pesu jossain uimahallin suihkussa, jossa ei ole käsisuihkua, on kyllä vaativa homma. Miten räiskit sitä vettä sinne että se osuis jopa maaliinsa. Siinä pitää heittää kämmenellä vähän ylämäkeen :unsure:

(En tarvitse palstan äijävaltuuskuntaa pohtimaan dilemmaa :sneaky:)
 
No jos on tamponikin, niin senkus huuhdella tuhero mahdollisimman hyvin ja ennen kuin tamppari pettää, niin äkkiä omalla pyyhkeellä kuivaus. Ja ei se maailmanloppu ole jos siihen pyyhkeeseen joku veripisara tulee, kassiinhan se oma pyyhe menee.

Eikä järkätä mitään avoimien ovien päivää kuivaajan kans
😂😂😂
Ei mulla ollu pyyhettä, se oli jääny kotiin!! Föönasin itseni kuivaks. Eikä mulla oo tampoonissa koskaan läpivuotoa, vaihdan usein.🤗
 
Mä käsitin, että pyyhe unohtui kotiin ja siksi siis moinen kuivausmenetelmä.


Mä olisin kuivannut aluspaitaan itseni. Tai pitkiin kalsareihin.
Ei ollu kumpaakaan mukana. Mulla oli vaan hikinen tissitoppi ja shortsit. Kumpaakaan en kehannu pyyhkiä saunan päälle.😱
Vaihtovaatteina farkut ja yksi paita missä olin päivän töissä.🤷‍♀️
 
Pimpsan pesu jossain uimahallin suihkussa, jossa ei ole käsisuihkua, on kyllä vaativa homma. Miten räiskit sitä vettä sinne että se osuis jopa maaliinsa. Siinä pitää heittää kämmenellä vähän ylämäkeen

(En tarvitse palstan äijävaltuuskuntaa pohtimaan dilemmaa )
Kyykkyvatkaa!🤗
Mä oikein läpsyttelen aina, pitäähän se puhtaaks saaha!🧐😁
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä