Haaveena vauva 2023

No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos:

https://aijaa.com/vnxyzD

Tämäki livenä aivan selvästi punertava. 🤯 Siis voin sanoa että näin lähes 2 vuotta yrittäneenä on hyvin paljon vaikeuksia uskoa että olisin muka raskaana. Oon täysin oireeton, kaikki minun kahessa aiemmassa raskaudessa olleet varhaiset raskausoireet puuttuu. Onko tää totta 😳
 
No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos:

https://aijaa.com/vnxyzD

Tämäki livenä aivan selvästi punertava. Siis voin sanoa että näin lähes 2 vuotta yrittäneenä on hyvin paljon vaikeuksia uskoa että olisin muka raskaana. Oon täysin oireeton, kaikki minun kahessa aiemmassa raskaudessa olleet varhaiset raskausoireet puuttuu. Onko tää totta
.
Tää on kuvassakin punertava ja aivan selvä plussa 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Xelda
No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos:

https://aijaa.com/vnxyzD

Tämäki livenä aivan selvästi punertava. Siis voin sanoa että näin lähes 2 vuotta yrittäneenä on hyvin paljon vaikeuksia uskoa että olisin muka raskaana. Oon täysin oireeton, kaikki minun kahessa aiemmassa raskaudessa olleet varhaiset raskausoireet puuttuu. Onko tää totta
Mä en enään ikinä noita liuskoja uskalla tehdä, koska mulla just aina näyttää noita surullisen kuuluisia viivanpaikkoja. Mutta tämä puikko kyllä oikeasti näyttää raskaudelta! 😍Varsinkin jos päiväpissa. Peukut pystyssä että pitää paikkansa ja vahvistuu. 👍🏼👍🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Xelda
No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos:

https://aijaa.com/vnxyzD

Tämäki livenä aivan selvästi punertava. Siis voin sanoa että näin lähes 2 vuotta yrittäneenä on hyvin paljon vaikeuksia uskoa että olisin muka raskaana. Oon täysin oireeton, kaikki minun kahessa aiemmassa raskaudessa olleet varhaiset raskausoireet puuttuu. Onko tää totta
varovaiset onnittelut 🥰 ja toivotaan vahvistumista 😊 Niin huippua että pitkään yrittäneitä on myös nyt viimeaikoina lykästänyt 💪🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Xelda
@Xelda Toivottavasti saadaan sut tonne lokakuisiin 😍

Digi raskaustestistä tulin kertomaan omat kokemukseni! Eli ihan se perustesti, ei viikkonäytöllinen. Mähän avasin sen, koska halusin tietää miltä se näyttää, kun lukee "raskaana". Pikku paniikki iski, kun siinä oli vaan se yks viiva. Googletin asiaa päivän verran ja totesin, että kukaan muu ei vissiin oo avannu testiä jos se näyttää positiivista. 🤣 Löyty siis vaan läjä keskusteluja suomeks ja englanniks, joissa testi oli sanonut "ei raskaana" ja silloin siinä on kaks viivaa.
Testiä tutkiessa ja googlaillessa totesin, että siinä testissä viivojen kohdalla on joku lukija, ja jos se näkee kaks viivaa niin se on yhtäkuin negatiivinen.
 
  • Rakkaus
  • Vau!
Reactions: Xelda ja Mimerkki
No, hätähousuilin ja tein laimeasta päiväpissasta uuden testin. Kaupassa ei ollut pregcheckin liuskoja, jotka on minun luottotestejä, niin otin sitte rfsun herkän puikkotestin. Tässä tulos:

https://aijaa.com/vnxyzD

Tämäki livenä aivan selvästi punertava. 🤯 Siis voin sanoa että näin lähes 2 vuotta yrittäneenä on hyvin paljon vaikeuksia uskoa että olisin muka raskaana. Oon täysin oireeton, kaikki minun kahessa aiemmassa raskaudessa olleet varhaiset raskausoireet puuttuu. Onko tää totta 😳
Jes!! Toivottavasti tää on nyt joku voittokulku pitkään odottaneille ja lisää hyvää onnea jatkuu muillekin! ❤❤❤
 
Kiitos kaikille! ❤ En tosiaankaan usko tuota tulosta vielä todeksi. 😂 Aattelin huomenna kokeilla mitä digi sanoo.

Ois kyllä erikoista jos tää menis hyvin. En todella uskonu tippaakaan että tässä kierrossa tapahtuis mitään. Ajotus ei ollu paras mahdollinen, -2dpo oli ainut mahdollisuus. Oikeastaan luovuin tässä kuussa koko raskaustoiveesta ja ajattelin, että on parempi nyt keskittyä vaan omaan terveyteen ja muuhun elämään. 😅

Eniveis suhtaudun varauksella raskauden jatkumiseen, vaikka plussa vahvistuiskin. Yks keskenmeno on taustalla ja se vähän kummittelee mielessä. Toivotaan silti parasta 🤞

@Xelda ihan selvä viiva tuossa toisessa jo, ihan huippua mitkä dpot sulla on nyt ?
Niinpä! 😍 Tänään on dpo 12.
 
Minua on vaivannut huonot yöunet loppukierrosta niin kauan kuin muistan. Plussan jälkeen ne on vasta vaivanneetkin! Koko raskaus on ollut tosi huonojen unien aikaa.
Yöhikoiluun ei oo auttanut oikein mikään. Nukutaan melko viileässä huoneessa, mutta aina vaan hikoiluttaa.

On pitänyt @Fazeriina82 sanoa, että oon tosi pahoillani huonoista uutisista mitä saitte. Aina niin toivoin ja toivon vieläkin, että ihme tapahtuisi ja teidän odotus palkittaisiin ❤
Kiitos sinulle ❤ Ihan kyyneleet nousi silmiin kun liikutuin 💕
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Onpas tosi ahdistavaa tulla lapsen kanssa neuvolaan kun viimeksi kävin keväällä kun ehtisin tulla käymään ennen sen kemiallisen selviämistä 😭 ja kaikki nää vauvajutut täällä ei kyllä auta, onneksi ei sentään ole ketään odottajaa samassa odotustilassa eikä sama neuvolan täti🙈
Mahakivut alkaa pikkuhiljaa kertoa uudesta kierrosta.
Vähän sama vaikken olekaan plussaa saanut, mutta kun gynellä käynyt niin siellä samaan aikaan niitä odottavia äitejä ultrassa ja surulliseksi on vetänyt mielen kun ei olla onnistuttu raskautta alkuun saamaan 😭
 
Varovaiset onnittelut @Xelda ! Näkyy kyllä selvästi jo tossa puikossa.

Mä oon ihmeissäni vieläki näistä menkoista. Vuotoa on tosi vähän verrattuna normaaliin. Yleensä saa kuukuppia tyhjätä useamman kerran päivässä ja pahimpina tunnin välein. Nyt on hyvä jos puoli kupillista tullut päivässä. Vielä odotan koskahan se kunnon vuoto alkaa, mutta kyllä alkaa jo kyllästyttää ja sais loppua vaan. 🙄
Onko kellään mulla ollut yhtäkkiä niukemmmat kuukautiset ja mistäköhän se voi johtua?

Tilasin nyt kuitenkin ovistestejä, vaikka en meinannut. Mutta en oikein tiedä kiertopäivää ja muutenkaan osaa tunnistaa ovisoireita niin tikutetaan sitten. Pc:n liuskoja ja cb:n vaaleanpunaisia, kun niitä on kovasti täällä kehuttu. 🙂

Yllätyin kuinka nopeasti tuli, kun eilen aamulla tilasin Raskauskeijulta ja tänään jo tuli pakettiautomaattiin. Tilasin pakettina niin sai itse sen hakea. Vinkkinä vain kaikille, jos on kiire saada äkkiä niin kannattaa tilata pakettina, vaikka siinä muutaman euron kalliimpi toimituskulu on. Kirjeitten kulku on nykyään mitä on.
 

Yhteistyössä