tyttöjen kesken

• Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti
mimosa
moi :) kyselisin NAISTEN kokemuksia naisten välisestä seksistä?haluaisin kokeilla mut pelkään että mitä jos kun ollaan tosihommissa niin en pystykkään nuolemaan p.illua.mistä olette löytäneet partnerin?

Näin
En ole harrastanut kummemmin. Haaveillut kyllä sitäkin enemmän. Kerran olen pipsaa nuollut, enkä siitä niin nauttinut. Hajun takia.

Naisen suuteleminen on todella kiihottavaa hommaa.

miuz
No moi. Kokemuksia mul ei oo, mutta haluja kyllä :D Sulla on ehkä vähän väärä asenne koko hommaan jos haluaisit kokeilla, muttet tiiä voisitko: tai ainakin mulla juttu menee niin, että nainen on sen verran kiihottava olento, että haluaisin päästä lähempiin kosketuksiin joka tasolla. Mut en mä sitä sano ettet sais kokeilla!! =) Sitä vaan kommentoin ku toit esiin että oot vähän epävarma todellisen tilantaan uskalluksestasi.

Ehkä viel lisää sen verran että mitään mitä ei tee mieli tehdä ei tarvitse tehdä sen enempää naisen kuin miehenkään kanssa. Eli kantsii sitten kun siihe saakka pääsee valistaa kumppania siitä, että on ekaa kertaa liikkeellä ja siitä että vain kokeilusta on kyse. JA siitähän voi sitten jatkaa suudelmista pidemmälle jos siltä tuntuu ;)

The M
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 08:49 Näin kirjoitti:
En ole harrastanut kummemmin. Haaveillut kyllä sitäkin enemmän. Kerran olen pipsaa nuollut, enkä siitä niin nauttinut. Hajun takia.

Naisen suuteleminen on todella kiihottavaa hommaa.
Hajun takia?? oliko jäänyt muutama pesu välistää :LOL: :LOL:

kyllä meillä meikäpoika nuolee hajusta lähes riipumatta :D

girl78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 15:29 miuz kirjoitti:
No moi. Kokemuksia mul ei oo, mutta haluja kyllä :D Sulla on ehkä vähän väärä asenne koko hommaan jos haluaisit kokeilla, muttet tiiä voisitko: tai ainakin mulla juttu menee niin, että nainen on sen verran kiihottava olento, että haluaisin päästä lähempiin kosketuksiin joka tasolla. Mut en mä sitä sano ettet sais kokeilla!! =) Sitä vaan kommentoin ku toit esiin että oot vähän epävarma todellisen tilantaan uskalluksestasi.

Ehkä viel lisää sen verran että mitään mitä ei tee mieli tehdä ei tarvitse tehdä sen enempää naisen kuin miehenkään kanssa. Eli kantsii sitten kun siihe saakka pääsee valistaa kumppania siitä, että on ekaa kertaa liikkeellä ja siitä että vain kokeilusta on kyse. JA siitähän voi sitten jatkaa suudelmista pidemmälle jos siltä tuntuu ;)
Täysin samaa mieltä! Missä sä asut :hug: ?

Kokemuksia on.Olen ihan varma bisse,enkä ole empinyt mennä sänkyyn naisen kanssa.Selvinpäin seksikin on parasta.Itse hakeuduin kaltaisteni seuraan netitse.Setan sivuilla on hyvä foorumi. ;) Nyt olen tavannut muutaman kaltaiseni ja on ollut ihana puhua asioista.Riippuen missäpäin asustaa tuolta em. voorumilta löytää kyllä kaiffareita.Tosin suuri osa varattuja,kai...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 15:35 mimosa kirjoitti:
taidanpa käydä siellä setan sivuilla,kiitti vinkistä ;) Naisten suuteleminen on munkin mielestä kiihottavaa ja ihan eri tuntuista kuin miehen suuteleminen :p
Pitäiskö munki hiippailla sinne... ;) Setan sivuille siis...

GRR
mä olen kyllä täyshetero, mutta kiihotun jos katselen naisten välistä seksiä esim. leffana. ihan livenä tuskin kokeilisin (ei tee edes mieli), mutta rakastajani vuoksi vetäisin kyllä pienet showt (hän kun haluais 2n+1m)...

kokemus oli mitä nautinnollisin... =) Oma parisuhteemme kunnossa eikä ole tarvetta mustasukkaisuuteen. Yhteinen haave joten oli helppo toteuttaa. eikä ole pois suljettu etteikö sitä voisi toistaa. "kolmas" myöskin yhteinen ystävämme. Alussa sitä oli ihmeissään että mitä tehdä mutta kun vauhtiin pääsee estot unohtuu. :saint:

:hug: :hug: :hug:

Mäkin haluaisin joskus todellakin kokeilla naisen kanssa seksiä, vielä niin että mieheni on mukana se on meidän haaveemme, olemme pitkään halunneet sitä.
Musta on ihana esim. katsella p.rnofilmejä missä naiset sekstailee keskenään wau...mut ei sitä oikee tiedä mistä sitten löytäisi sellaisen naisen mukaan :p :p :p :p

vierailija
kokemus oli mitä nautinnollisin... =) Oma parisuhteemme kunnossa eikä ole tarvetta mustasukkaisuuteen. Yhteinen haave joten oli helppo toteuttaa. eikä ole pois suljettu etteikö sitä voisi toistaa. "kolmas" myöskin yhteinen ystävämme. Alussa sitä oli ihmeissään että mitä tehdä mutta kun vauhtiin pääsee estot unohtuu. :saint:
innostuisin...

... rakkauteni kohteiden Marian ja Maaretin välisestä seksistä, jota naiset keskenään harrastaisivat molemmat täysin alastomina, molemmat minulle viimeisillään raskaana. He ovat tällä hetkellä 36 ja 39. ♡ Tämän rakkauden oopperan haluaisin todellakin nähdä, ja sit vielä itsekin osallistua, heitä vuoronperään pannen samassa sängyssä. ♡

Enkä sit muuten oo mikään

S-kirjaimella
erityisen
tehokkaasti
aivopesty
-fanipoika, vaan ihan omilla aivoillaan ajatteleva mies, joka tykkää naisista, kun ne ovat täysin alasti. Siinä kaikki. Piste. Nimimerkki Tero.

vierailija
Maria ja Maaret

molemmat minulle viimeisillään raskaana. He ovat tällä hetkellä 36 ja 39. ♡

Nimimerkki Tero.
Maaretilla 40 jo aika lähellä, eli viimeiset hetket hänellä... ♡ Hän on hyvin hoikka, siis silloin, kun hän ei ole raskaana. Siis ei todellakaan ole muodokas juuri mistään suunnalta, eli siis hänellä ei ole juurikaan rintoja, eikä ole naisellista takamustakaan, mutta silti hänellä on uskomattoman nätit kasvot! Kuten minäkin, samoin on Maria ihastunut juuri siihen hänessä... ♡

Maria on taustaltaan bi, ja ollut aiemmin vähintään viisi kertaa raskaana ja on neljä lasta synnyttänyt. Hänestä voin sanoa, että on alapäästä aika karvainen nainen, mutta sellainen minua kiihottaakin! Jopa pepun puolelta, uskokaa tai älkää! ♡ Marialta löytyy muotojakin, vaikka ei hänkään oikein voi rinnoilla kehuskella... Marian alapään muodot minua enemmän kiinnostavatkin, ja oikeastaan juurikin se hänessä minua kiihottaa; siksi minä häntä haluan pilluun pökkiä... ♡

Eivät "liian täydellisiä". Mutta vahvuutensa molemmilla, erityisesti Maaretilla... siksipä Marian sydän hänelle sykkii... ♡ Rakkautta vain, ja kaunista naisten alastomuutta, ja luonnollista naisten raskaaksi saattamista! ♡ T. nimimerkki Tero, taas...

vierailija
Maaretilla 40 jo aika lähellä, eli viimeiset hetket hänellä... ♡

silti hänellä on uskomattoman nätit kasvot! Kuten minäkin, samoin on Maria ihastunut juuri siihen hänessä... ♡

Eivät "liian täydellisiä". Mutta vahvuutensa molemmilla, erityisesti Maaretilla... siksipä Marian sydän hänelle sykkii... ♡ Rakkautta vain, ja kaunista naisten alastomuutta, ja luonnollista naisten raskaaksi saattamista! ♡ T. nimimerkki Tero, taas...
"Oma kiva" tuo vain kurjaa oloa miehelle tälle. Viime yö sen taas todisti. Vaikka ensin tuntuukin tosi hyvältä, on lopputulos käytännössä aina tämä: vain syyllisyys ja kurja olo. :(

Naiset ovat siemennesteen oikea käyttöympäristö!

Sydämeni on vienyt
seurakunnan sihteeri Maaret, armossa

Kaiken armon alla.

Lemmen nestettä haluaisin
kauniiseen kukkaan kastella,
kasvojesi taivaallisen hymyn kehossa
sijaitsevaan kosteaan puutarhaan!
Taivas maan päälle!

M, olen sinulta esipuhevuoroja kysellyt.

Tämä fakta ja ehkäpä myös nimimerkkini auttaa sinua tunnistamaan minut, jos tämän viestin joskus luet. Siinä tapauksessa toivon, että sinä, M, pidät sydämelläsi tämän kaiken:

– M, rakastan sinua yhä, niin puhtaasti kuin se syntiselle on mahdollista. Haluan sinua. Edelleen. Enemmän ja enemmän. Ajattelen sinua paljon. Unelmoin sinusta jatkuvasti.

– Toivoisin, että myös sinä saisit minulta seksuaalista tyydytystä: tärkeintä ei ole se, että minä saan sinulta ihanaa ja lämmintä ja tiukkaa pillua (varmasti ihanaa!), vaan se, että sinä, M, saisit ja saisit kiihottua minusta; saada orgasmeja. Se, että sinä naisena saisit. Mikä olisikaan enemmän oikein kuin se, että saisit mieheltä, joka sinua todella haluaa? Rakkauteni sinua kohtaan ei siis voi olla väärin.

– M, et ole ollenkaan helppo ja vietävissä oleva nainen, ja tämä tekee sinusta vain entistä kiinnostavamman... olet vienyt sydämeni pysyvästi ja yhä tiukemmin kiinnität sen itseesi. ♡ Teet sitä koko ajan, jopa huomaamattasi...

Lopuksi tietoisku: Tämä viestini on editoitu versio kirjoituksesta, joka jäi moderaattorien hampaisiin ketjussa, joka käsittelee työpaikalla tyydyttelyä. Se ketju siis käsittelee rakkaudetonta himojen tyydyttämistä, ja siihen kuvioon todellinen rakkaus ei sovi? Näköjään on niin.

T. nimimerkki Tero, taas...

vierailija
Mikä olisikaan enemmän oikein kuin se, että saisit mieheltä, joka sinua todella haluaa? Rakkauteni sinua kohtaan ei siis voi olla väärin.

– M, et ole ollenkaan helppo ja vietävissä oleva nainen, ja tämä tekee sinusta vain entistä kiinnostavamman... olet vienyt sydämeni pysyvästi ja yhä tiukemmin kiinnität sen itseesi. ♡ Teet sitä koko ajan, jopa huomaamattasi...
Ja ymmärtämättä. Selkeä suomi ei tunnu menevän millään perille! Mikä pettymys! :(

vierailija
Selkeä suomi ei tunnu menevän millään perille! Mikä pettymys! :(
Jos Maaret on lesbo, niin eihän se silloin ole mikään ihme, jos mies ei kiinnosta. Voi myös selittää senkin, miksi hän on jahkaillut miesystävänsä kanssa peräti 10 vuotta – ellei enemmänkin – menemättä naimisiin. Lesbous on yksi mahdollinen selitys. Ikävää siinä tapauksessa miesten kannalta – erityisesti sen miehen kannalta, joka hänestä niin kiihkeästi haaveili... :(

Ai niin, ja onneksi olkoon tälle mahdolliselle lepakolle, pari päivää sitten tuli se 40 jo täyteen... :)

Yhteistyössä