Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

9MM
Ja röntgen kuvia otetaan viisimiljoonaa vuodessa eikä kaikki johda mihinkään vakavaan. Niin miksi ei siirrytäis kuvauksissa magneettiin niin hyvin kun pystyy. Eli kyllä niillä saa hyvinkin selvää tai ei kuvauksia tehtäis. Mut se tästä aiheesta itten jo ehdotin tytönnäitille et jos otettais ne kuvat koska ei siitä haittakaan ole ja jos jotain löytyy ni se nopeuttaa hoidon aloittamista.
 
vierailija
No ei ne nyt magneettikuviakaan otata kaikenmaailman luulotauteihin ja musta tuntuu syihin vetoamalla. Jotain rajaa nyt. Ja vaikka oma lapsi kuinka kyseessä, niin maalaisjärki kunniaan.
 
9MM
No ei ne nyt magneettikuviakaan otata kaikenmaailman luulotauteihin ja musta tuntuu syihin vetoamalla. Jotain rajaa nyt. Ja vaikka oma lapsi kuinka kyseessä, niin maalaisjärki kunniaan.
I rest my case tässä hyvin kerrotaan ja maksua vastaan tehdään tietty. Mut magneetilla siis tämän artikkelin mukaan löytyy syövät parhaiten jo alkuvaiheessa. Joten mä otan se perustarkistukseen
 
vierailija
Ja röntgen kuvia otetaan viisimiljoonaa vuodessa eikä kaikki johda mihinkään vakavaan. Niin miksi ei siirrytäis kuvauksissa magneettiin niin hyvin kun pystyy. Eli kyllä niillä saa hyvinkin selvää tai ei kuvauksia tehtäis. Mut se tästä aiheesta itten jo ehdotin tytönnäitille et jos otettais ne kuvat koska ei siitä haittakaan ole ja jos jotain löytyy ni se nopeuttaa hoidon aloittamista.
Menepä tarjoamaan osaamistasi alalla toimiville. Ottavat varmasti ilomielin vastaan mullistavan ja käänteentekevän ehdotuksesi 🙄
 
vierailija
Miten tää juttu aiheuttaa niin paljon vastustusta jos haluaa ottaa lapsesta terveyskuvat en vaan ymmärrä. Kerran vuodessa ku pitää mieluummin odotella oireita. Kuvalla saadaan tieto heti jos onkin jotain joka on pysynyt oireetta
Jos olisit huolissasi noista lapsesi nimenomaisista vatsaoireista niin kyllä paras keino selvittää vatsalaukun tila on gastroskopia. Sillä nähdään heti mikä on ongelman nimi, voidaan ottaa koepaloja ja selvittää esim helikobakteerin mahdollisuus.
 
Näin ajattelinkin ja nämä juuri ovat niitä tärkeitä asioita ja lääkäriin mennään, kun on tarvetta ja tietysti ne perusterveystarkastukset on tehtävä. Taannoin kerroin, että halusin nähdä vähän teinin veriarvoja, etenkin raudan osalta, kun on ne välillä runsaat menkat ja koska on ollut lihattomalla ruokavaliolla jo tovin. Koulun kautta julkisella hoitui ja kaikki oli oikein mallikkaasti. Oman perussairautensa vuoksi hän käy tarkastuksissa, mutta se on sitten oma lukunsa, hyvin on hoidettu lasten ja nuorten polilla.
Onko hänelle koskaan tehty täydellistä verenkuvaa? En siis tarkoita perus veriarvoja tai edes laajaa verenkuvaa.
 
vierailija
I rest my case tässä hyvin kerrotaan ja maksua vastaan tehdään tietty. Mut magneetilla siis tämän artikkelin mukaan löytyy syövät parhaiten jo alkuvaiheessa. Joten mä otan se perustarkistukseen
"Kuvatkaa mun lapsi kun sillä on nyt satasella syöpä kun se kävi röntgenkuvissa..!"
Aivan, tottakai herra, ilman muuta.
🙄
Magneettikuvaus toimii kyllä, kun on epäilyä (eli konkreettista oletusta) syövän mahdollisuudesta. Siihen ei nyt riitä perusterveen lapsen yksittäinen röntgentutkimus. Pitäisikö sinun pitää lapsi neljän seinän sisällä? Koska säteilyä tulee ulkoilmasta ja kouluruokakin on täynnä gmo-moskaa ja superorosessoituakin toki lapsi voi loukata ja satuttaa itsesi luonasikin ja sitten taas turvaudutaan röntgenkuviin. Voipi olla rankka keissi tämä vanhemmuuden hoitaminen.
 
9MM
Jos olisit huolissasi noista lapsesi nimenomaisista vatsaoireista niin kyllä paras keino selvittää vatsalaukun tila on gastroskopia. Sillä nähdään heti mikä on ongelman nimi, voidaan ottaa koepaloja ja selvittää esim helikobakteerin mahdollisuus.
Oliko se gastrokopia missä letkulla mennään nielun kautta voi olla ettei lapsi tykkäis siitä ollenkaan ja jäisi huonot vibat lääkäristä ja mitä turhaa kun magneetilla sen näkee kokonaan ja selkeesti
 
vierailija
Ennen: "Hei mulla ei ollut yhtään reikiä" :)

Nyt: "Hei mulla ei ollut yhtään syöpää" :)

Miten ihmeessä me 60-, 70- ja 80-luvulla ollaan selvitty ilman turhia pelkoja. Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Näin taitaa nyt olla käynyt.
 
vierailija
"Kuvatkaa mun lapsi kun sillä on nyt satasella syöpä kun se kävi röntgenkuvissa..!"
Aivan, tottakai herra, ilman muuta.
Magneettikuvaus toimii kyllä, kun on epäilyä (eli konkreettista oletusta) syövän mahdollisuudesta. Siihen ei nyt riitä perusterveen lapsen yksittäinen röntgentutkimus. Pitäisikö sinun pitää lapsi neljän seinän sisällä? Koska säteilyä tulee ulkoilmasta ja kouluruokakin on täynnä gmo-moskaa ja superorosessoituakin toki lapsi voi loukata ja satuttaa itsesi luonasikin ja sitten taas turvaudutaan röntgenkuviin. Voipi olla rankka keissi tämä vanhemmuuden hoitaminen.
👍
 
vierailija
Oliko se gastrokopia missä letkulla mennään nielun kautta voi olla ettei lapsi tykkäis siitä ollenkaan ja jäisi huonot vibat lääkäristä ja mitä turhaa kun magneetilla sen näkee kokonaan ja selkeesti
Lapselle tähystys tehdään humautuksessa. Tiedätkö vaikka siellä magneetissa sitten jotain vatsan alueella näkyisi niin gastroskopia tehdään taatusti niiden koepalojen vuoksi että voidaan määritellä onko kyseessä syöpä vai ihan harmiton kasvain. Sama jos suolistossa näkyy jotain niin kolonoskopia on oikea tapa selvittää tarkasti mikä on vialla.
 
vierailija
Miksi ihmeessä täällä sitten onkaan käytössä laparoskopia, gastroskopia, röntgenit, polvi tähystykset yms. kun on tämä käänteentekevä magneettikuvaus? Ihan turhaa Han näitä lääkärit käyttävät. Miksi eivät sitä itse tiedä? Ja miksi asiasta ei aikaisemmin ole tullut meteliä?
Onpa outoa.
🙄
 
9MM
Ennen: "Hei mulla ei ollut yhtään reikiä"

Nyt: "Hei mulla ei ollut yhtään syöpää"

Miten ihmeessä me 60-, 70- ja 80-luvulla ollaan selvitty ilman turhia pelkoja. Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Näin taitaa nyt olla käynyt.
Koska nyt on syövät nousussa mut lukekaa tää artikkeli magneettikuvaus on vaaraton. Paitsi jos joku unohtaa rauta esineitä huoneeseen mut tässä se artikkeli. Joku sanoi et 60-70luvuilla röntgeniä käytettiin mielinmäärin ni siinä voi olla syy et sypä yleistynyt juuri niissä ikäluokissa. Mut mä otan turvallisen magneetin jolla jo löydetään alkuvaiheessa olevat syövät. Et silleen hei.
 
vierailija
Miksi ihmeessä täällä sitten onkaan käytössä laparoskopia, gastroskopia, röntgenit, polvi tähystykset yms. kun on tämä käänteentekevä magneettikuvaus? Ihan turhaa Han näitä lääkärit käyttävät. Miksi eivät sitä itse tiedä? Ja miksi asiasta ei aikaisemmin ole tullut meteliä?
Onpa outoa.
Niin just, olisivat tulleet palstalle oppimaan 🤷‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
9MM
Miksi ihmeessä täällä sitten onkaan käytössä laparoskopia, gastroskopia, röntgenit, polvi tähystykset yms. kun on tämä käänteentekevä magneettikuvaus? Ihan turhaa Han näitä lääkärit käyttävät. Miksi eivät sitä itse tiedä? Ja miksi asiasta ei aikaisemmin ole tullut meteliä?
Onpa outoa.
Kyllä ne lääkärit puntaroi röntgenin käyttöä säteilyn vuoksi ainakin meidän lapsen kohdalla. Ehkä sä oot vain kohdannut hällä väliä lääkäreitä
 
vierailija
Miksi ihmeessä täällä sitten onkaan käytössä laparoskopia, gastroskopia, röntgenit, polvi tähystykset yms. kun on tämä käänteentekevä magneettikuvaus? Ihan turhaa Han näitä lääkärit käyttävät. Miksi eivät sitä itse tiedä? Ja miksi asiasta ei aikaisemmin ole tullut meteliä?
Onpa outoa.
Kolmannen kerran magneettikuvauksella varjoainekuvauksen lisäksi tutkitaan ihmisen luurankoa, niveliä, nivelsiltoja ja rustoja.
 
vierailija
Koska nyt on syövät nousussa mut lukekaa tää artikkeli magneettikuvaus on vaaraton. Paitsi jos joku unohtaa rauta esineitä huoneeseen mut tässä se artikkeli. Joku sanoi et 60-70luvuilla röntgeniä käytettiin mielinmäärin ni siinä voi olla syy et sypä yleistynyt juuri niissä ikäluokissa. Mut mä otan turvallisen magneetin jolla jo löydetään alkuvaiheessa olevat syövät. Et silleen hei.
"Syöpä lisääntyy länsimaissa koko ajan. Suomessa oli uusia syöpätapauksia 1950-luvun alussa, jolloin Suomen syöpärekisteri aloitti toimintansa, noin 8 000 vuodessa. Vuonna 2017 uusia syöpiä oli 34 261. Tätä voi hyvin sanoa räjähdysmäiseksi lisääntymiseksi, kolme ja puolikertaiseksi noin 65 vuodessa. Samanlainen suuntaus nähdään muissa maissa. Asiassa on kuitenkin yksi suuri mutta. Syövän mahdollisuus lisääntyy koko ajan iän lisääntyessä, ja alle 40-vuotiaalla syöpä on harvinainen. Sen sijaan 85 vuoden ikään ehtineistä noin joka kolmannella on todettu jokin syöpätauti.

Siten syöpä on ollut hyvin harvinainen väestössä, jonka keski-ikä on 20–30 vuotta, kuten se monissa alemmissa sosiaaliryhmissä oli vielä 1800-luvulla. Mitä enemmän vanhusväestö lisääntyy, sitä yleisemmäksi syöpä tulee."



 

Yhteistyössä