Vihdoin menkat tekee tuloaan Voisin hypätä mukaan kiertolistalle. Mulle voi päivittää huomiselle kp 1/26-30
No ainakin tätä ryhmää voisi pitää todisteena siitä, että yrittämälläkin onnistuu!Mä hypin tänne nyt takaisin pienen tauon jälkeen. Ja seuraa ihan rehellisen tyhmä kysymys: oon kuullut hirveesti juttuja, miten raskautuminen ei onnistu, kun sitä oikein toivoo ja yrittää ja sitten kuin taikaiskusta heti kun yrittäminen lopetetaan, raskaudutaan. Kertokaa mulle tarinoita siitä, miten raskautuminen on onnistunut silloinkin kun sitä pyörittää mielessä koko ajan, testailee, laskeskelee ovulaatiopäiviä jne. Kai se raskautuminen intoilijoillakin joskus sentään onnistuu?
Kolme kertaa yrittämällä yritetty ja kaikki tärppäs yk 1 ( joista yksi keskenmeno, mutta seuraavas tärppäs taas yk 1). Joten on se mahdollistaKai se raskautuminen intoilijoillakin joskus sentään onnistuu?
Joo nyt näyttää plussalta Huomenna siis dpo0, hormonitaso nousee ensin plussaksi testiin ja ovis siitä sitten 24-36 h päästäTestasin tänään vielä ovista ja kuvassa alin tän päivän. Kiitti eilisistä vinkeistä. Nyt näyttää mun silmään ovis+, eli eikun hommiin illalla, toivottavasti mies jaksaa.
Huomiselle vois päivittää mulle dpo1.
Mulla on välillä menkkamaisia alavatsakipuja just tuossa muutama päivä ovulaation jälkeen ollut. Tiedä sitten mistä johtuu, kai sekin joku hormonijuttu taas on.Onko teillä ollu menkkamaisia jomotuksia alavatsalla/alaselässä reilusti ennen menkkoja/positiivista raskaustestiä?
Täällä dpo4 ja tosi voimakkaat alavatsakivut ja turvottelu koko päivän. Oon pohtinu et voiko menkat tulla näin aikaisin vai mitä ihmettä tässä nyt tapahtuu.
Eli mulle huomiselle dpo0 siisJoo nyt näyttää plussalta Huomenna siis dpo0, hormonitaso nousee ensin plussaksi testiin ja ovis siitä sitten 24-36 h päästä
moikka, mä oon taustalla seuraillut teidän keskusteluja ja nähtyäni sun kysymyksen ajattelin sanoa, että kyllä, nimenomaan menkkamaista jomottelua. Tänään testasin plussan, menkat noin pari pv myöhässä mutta kierto ollut ehkäisyn lopettamisen jälkeen 26-28pv välillä. Ja siis muuten olen melko oireeton, ehkä vähän päänsärkyä ja aristusta kropassa. Ihan vain kannustuksen sanoina muille yrittäjille eka raskaus siis mulla kyseessä.Onko teillä ollu menkkamaisia jomotuksia alavatsalla/alaselässä reilusti ennen menkkoja/positiivista raskaustestiä?
Täällä dpo4 ja tosi voimakkaat alavatsakivut ja turvottelu koko päivän. Oon pohtinu et voiko menkat tulla näin aikaisin vai mitä ihmettä tässä nyt tapahtuu.
Paljon onnea plussasta ja toivotaan että täällä olisi sama lopputulos näillä kivuillamoikka, mä oon taustalla seuraillut teidän keskusteluja ja nähtyäni sun kysymyksen ajattelin sanoa, että kyllä, nimenomaan menkkamaista jomottelua. Tänään testasin plussan, menkat noin pari pv myöhässä mutta kierto ollut ehkäisyn lopettamisen jälkeen 26-28pv välillä. Ja siis muuten olen melko oireeton, ehkä vähän päänsärkyä ja aristusta kropassa. Ihan vain kannustuksen sanoina muille yrittäjille eka raskaus siis mulla kyseessä.
Joo, välillä. Noin kolme päivää ovulaatiosta ja jonkin aikaa sen jälkeen. Olettaisin että se on keltarauhanen. Tuskin on siis menkat vielä. Kemiallisissa ennen plussaa oli just sellaista menkkamaista jomottelua, joka kun loppui niin vaaleni viivakin/alkoi menkat.Onko teillä ollu menkkamaisia jomotuksia alavatsalla/alaselässä reilusti ennen menkkoja/positiivista raskaustestiä?
Ootteko kokeillu ns. muumimuki tekniikkaa?Eli kotitekoista "inssiä".Eilen pistetty irrotuspiikki ja tänään siis tärkeä päivä, yllättäen mies ei taas pysty edes lääkkeen avulla. mä niin inhoan tätä
Joo sillä nytkin mentiin, ei paljon houkuttele enkä luota sillä onnistumiseen, en kyllä tiedä miten pitäisi oikein se tehdäOotteko kokeillu ns. muumimuki tekniikkaa?Eli kotitekoista "inssiä".
oiiii, hyvältä kuulostaa! <3Kolme kertaa yrittämällä yritetty ja kaikki tärppäs yk 1 ( joista yksi keskenmeno, mutta seuraavas tärppäs taas yk 1). Joten on se mahdollista
Viime kierrossa tikuttelin ensin PC liuskoilla ja otin digit vähän lähempänä oletettua ajankohtaa käyttöön. Silloin kans ihan "varottamatta" pamahti parin tyhjän ympyrän jälkeen hymynaama.Onko muilla ollu sellasta että digiovistestiin ilmestyy yhtäkkiä vaan suoraan pysyvä hymynaama? Oon siis muutaman päivän jo testannu tyhjää ympyrää. Eilen töissä tuntu pari kertaa juilintaa vasemmalla puolella vatsalla ja illalla tein vielä testin niin edelleen tyhjää ympyrää. No tänä aamuna se olikin yhtäkkiä pysyvä hymynaama. Ja viivat tosiaan yhtävahat siinä tikussakin vaikka eilen vielä oli hyvin haaleaa. Onneksi eilen touhuiltiin illalla kun tänään pitkäpäivä töissä niin en tiiä jaksaako enää tänäiltana.
Mulla tänään aamulla testi vielä tyhjäympyrä mutta tuossa klo.15 se on hymynaama (edelliset 3 kiertoa käynyt just tuolleen että päivällä tullut hymynaama), mulla näkyy vielä koko huomisen päivän se hymynaama. Limat oli pahimmillaan ma-ke ja ti tais olla vähän kipua. Nyt sitten odotellaan hymynaamaa ja miestä kotiin.Viime kierrossa tikuttelin ensin PC liuskoilla ja otin digit vähän lähempänä oletettua ajankohtaa käyttöön. Silloin kans ihan "varottamatta" pamahti parin tyhjän ympyrän jälkeen hymynaama.
Mutta en ole varma, onko se noiden pinkkien digien toimintaperiaatekin, että ne näyttää joko tyhjää tai hymyä. Ettei ne vilkuta ollenkaan vaan ne olisi ne liilat(ko?) jotka vilkuttaa ennen pysyvää? Liian laiska nyt Googlaan ja olen jo digin kirjalliset ohjeet hävittänyt
Minä luulen, että olen nyt kans skipannut ovisplussan, koska tarkoitus oli olla täysin testaamatta koko kierrossa, mutta mielenkiinnosta testasin kerran toissapäivänä digillä ja uudestaan eilen illalla ja tänään aamulla. Jäi kiinnostelemaan gynekäynnin myötä, että missä kohtaa se plussa näkyy verraten ultrakuvaan. Normaalisti, jos tikutan ovista, testailen 2-3 kertaa päivässä ja viime kierrossakin hymynaama näkyi vain kerran iltatestissä ja jo seuraavana aamuna oli tyhjä ympyrä. Ei muuta kuin aktiivista puuhastelua loppuviikko ja katsotaan tuottaako mitään tulosta, vai onko tämä kierto nyt jostain syystä vaikka ovuloimaton
Mikä sulla on dpo? Tuota pc:n viivaa miettien.@Selis minut voi nyt lisätä plussanneisiin, toivottavasti siellä pysytään https://aijaa.com/9p1XGW
Kiitos paljon kaikille onnitteluista ja tuesta, toivon paljon plussatuulia tänne
Liilassa testataan kahta hormonia, eli estrogeenin nousua (sitä kun alkaa muodostua enemmän limaista ja valkuaismaista VV:tä) ja LH:ta.Viime kierrossa tikuttelin ensin PC liuskoilla ja otin digit vähän lähempänä oletettua ajankohtaa käyttöön. Silloin kans ihan "varottamatta" pamahti parin tyhjän ympyrän jälkeen hymynaama.
Mutta en ole varma, onko se noiden pinkkien digien toimintaperiaatekin, että ne näyttää joko tyhjää tai hymyä. Ettei ne vilkuta ollenkaan vaan ne olisi ne liilat(ko?) jotka vilkuttaa ennen pysyvää? Liian laiska nyt Googlaan ja olen jo digin kirjalliset ohjeet hävittänyt
Minä luulen, että olen nyt kans skipannut ovisplussan, koska tarkoitus oli olla täysin testaamatta koko kierrossa, mutta mielenkiinnosta testasin kerran toissapäivänä digillä ja uudestaan eilen illalla ja tänään aamulla. Jäi kiinnostelemaan gynekäynnin myötä, että missä kohtaa se plussa näkyy verraten ultrakuvaan. Normaalisti, jos tikutan ovista, testailen 2-3 kertaa päivässä ja viime kierrossakin hymynaama näkyi vain kerran iltatestissä ja jo seuraavana aamuna oli tyhjä ympyrä. Ei muuta kuin aktiivista puuhastelua loppuviikko ja katsotaan tuottaako mitään tulosta, vai onko tämä kierto nyt jostain syystä vaikka ovuloimaton