Ihanaa olla tissuttelija-alkoholisti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alun pari päivää normaalia. Neljännen päivän kohdalla oli ehkä jotkut viekkarit tms. jouluna tuli vedettyä hiilariöverit. Energiaa oli erittäin hyvin ja ketoosiin pääsin rankan treenin jlk. yllttävän nopeasti. Tosin minulla on joustava keho ja adaptoidun melko nopeasti. Olen tehnyt tätä jo pitkään ja normaali lifestyle on omad (one meal a day/pätkäpaasto)
Syvään ketoosiin pääsin siinä viidentenä päivänä.
Viikon paasto ei minulla vaadi mitään älyttömiä totutteluja uudelleen syömiseen, mutta kannattaa silti aloitella varovasti. Ja tietyllä ravinnolla. Ei mitään vaikeasti sulavas tai varsinkaan hiilareita!

Nyt on uudistunut energinen olo!
Minulla on muutenkin hyvä iho, mutta nyt se oikein loistaa jotenkin.
Siis mihin syvään ketoosiin? Henkinen tila vai? Eikö sun koskaan sitten tee mieli pizzaa? Mut vaihteleeko sun one meal monipuolisesti? Ja saatko kaikki tarpeellisen vitamiinit ja muut yhdestä annoksesta? Onko se tyyliin hevosen kokoinen lautanen mitä vetäset nassuun? Mullakin ollu täs et yks lämmin ateria päiväs. Mut toki eilen herkuttelin tv mix sekoitus karkki pussilla 😁 ja iltasel muutama nakki. Mun heikkous ruoka on kyl piza ja kebab niitä mennyt liikaa. Mut hei pahimmillaan painoin 136kg. Nyt oli 118. Haluisin päästä siihen90kg mitä ennen painoin vuonna 2017 sairaala reissu lihotti kolmes kuukaudes tuon 46kg vaik ei siellä nyt mitään isoi satsei ruokaa ollut. Mulla jopa näkyi ylävatsalihas. Mut hiukka oli makkaroita alamahas tietty. Teetkö monta vatsalihasta päiväs ja miten muuten treenaat?

Siis mihin syvään ketoosiin? Henkinen tila vai? Eikö sun koskaan sitten tee mieli pizzaa? Mut vaihteleeko sun one meal monipuolisesti? Ja saatko kaikki tarpeellisen vitamiinit ja muut yhdestä annoksesta? Onko se tyyliin hevosen kokoinen lautanen mitä vetäset nassuun? Mullakin ollu täs et yks lämmin ateria päiväs. Mut toki eilen herkuttelin tv mix sekoitus karkki pussilla 😁 ja iltasel muutama nakki. Mun heikkous ruoka on kyl piza ja kebab niitä mennyt liikaa. Mut hei pahimmillaan painoin 136kg. Nyt oli 118. Haluisin päästä siihen90kg mitä ennen painoin vuonna 2017 sairaala reissu lihotti kolmes kuukaudes tuon 46kg vaik ei siellä nyt mitään isoi satsei ruokaa ollut. Mulla jopa näkyi ylävatsalihas. Mut hiukka oli makkaroita alamahas tietty. Teetkö monta vatsalihasta päiväs ja miten muuten treenaat?
Ei vaan ketoosia on eri tasoja.
Pissin näytetukkuun niin näen miten syvä ketoosini on.😁 Mitä pidemmälle mennän hiilaritonta, sitä syvempi ketoosi kunnes ollaan tapissa.

Mullakin tulee rasvaa kylmällä kaudella, mutta kyllä uusivuosi yleensä katkaisee mättämisen.😁
Pelaillaan fudista, sulkkista, luistellaan yms. lasten kanssa. Tai lasten isän kanssa. Lasten kanssa tulee joskus otettua kisaa vatsalihas/punnerrus/leuat tms. Vatsoja menee ihan hyvin. En tykkää leuanvedoista ja olen siinä ihan surkea. Punnerruskin tuntuu säälittävältä kun poika vetelee vieressä naureskellen yhdenkäden punnerruksia.😂😂😂 Sanotaanko näin että olen motivoivassa ja haastavassa seurassa.

Teen päivittäiset liikunnat pääosin ”hyötyliikuntana”.

Rakastan portaita.🤷‍♀️ Rapputreenissä on jotakin ihmeellistä.😂 Onneksi täällä on liikuntapuistoissa jne. monet pitkät raput mitä juosta koiran kanssa kun lapset ovat treeneissä.❤️

Ainiin se ruokapuoli. Juu on ravintoarvot kohdillaan ja syön sen verran kuin tarvitsen.

Ei vaan ketoosia on eri tasoja.
Pissin näytetukkuun niin näen miten syvä ketoosini on. Mitä pidemmälle mennän hiilaritonta, sitä syvempi ketoosi kunnes ollaan tapissa.

Mullakin tulee rasvaa kylmällä kaudella, mutta kyllä uusivuosi yleensä katkaisee mättämisen.
Pelaillaan fudista, sulkkista, luistellaan yms. lasten kanssa. Tai lasten isän kanssa. Lasten kanssa tulee joskus otettua kisaa vatsalihas/punnerrus/leuat tms. Vatsoja menee ihan hyvin. En tykkää leuanvedoista ja olen siinä ihan surkea. Punnerruskin tuntuu säälittävältä kun poika vetelee vieressä naureskellen yhdenkäden punnerruksia. Sanotaanko näin että olen motivoivassa ja haastavassa seurassa.

Teen päivittäiset liikunnat pääosin ”hyötyliikuntana”.

Rakastan portaita. Rapputreenissä on jotakin ihmeellistä. Onneksi täällä on liikuntapuistoissa jne. monet pitkät raput mitä juosta koiran kanssa kun lapset ovat treeneissä.

Ainiin se ruokapuoli. Juu on ravintoarvot kohdillaan ja syön sen verran kuin tarvitsen.
Ja mitä siellä tapissa ollessa tapahtuu sulle? Joo sulkkis on mukavaa. Joo siis muistinhan mä noi. Mulle jotenkin jäännyt päähän et treenaaminen=salilla käynti 🙂. Joo mäkään en tykkää leuanvedoista. Tytön serkku likka vetelee niit oikeen urakalla. Saisinkohan mä edes yhtä😁 painoi kyllä ja siit tulee hyvää fiilistä. Mites lapset syö? Millasta ruokaa muuten annat dogille?

Tuolla en ole käynyt mut muissa kyllä. Ei ole huonoa tullut vastaan eikä pääkipuakaan. Kiva kiertää niitä paikkoja kun ei ole kiire. Ei meistä silti juoppoja tullut.

Luostareissa on tehty olutta ja viineistä kertoo Jaakko Heinimäki kirjassaan Harrasta viiniä.
lukio kukaan tuota?

Ja mitä siellä tapissa ollessa tapahtuu sulle? Joo sulkkis on mukavaa. Joo siis muistinhan mä noi. Mulle jotenkin jäännyt päähän et treenaaminen=salilla käynti 🙂. Joo mäkään en tykkää leuanvedoista. Tytön serkku likka vetelee niit oikeen urakalla. Saisinkohan mä edes yhtä😁 painoi kyllä ja siit tulee hyvää fiilistä. Mites lapset syö? Millasta ruokaa muuten annat dogille?
En vedä mitään ohjelmaa salilla niin en laske niitä satunnaisia salillakäyntejä mukaan, hupikäyntejä.

Vaikka täältä infoa ketoosista:

Lapset syö terveellisesti vähähiilarista. kisoihin/koviin treeneihin kuitenkin hiilaritankkaus.
Monet urheilijat jotka ovat carnivoreja kertovat, että rasvalla/protskulla sätkii paremmin, mutta ei olla sille linjalle lähdetty.
Meillä ei syödä pääsääntöisesti roskaa vaan ravintoa. Ei mitään yliprosessoitua arjessa vaan kokoravintoa.
Lapsilla on namipäivä 1 krt/vko. Ei mitään älytöntä määrää vaan kohtuudella.
Toki seikkaillessa (esim joltain musakeikalta tulon jlk. tms.) saattaa käydä mäkissä tms, mutta kyllä nää kerrat on harvoin.

Koira ei syö pelkkää lihaa vaikka pitäisi vaan vetää täysravintoa kuivamuonan muodossa ja lisänä lihat/luut.

En vedä mitään ohjelmaa salilla niin en laske niitä satunnaisia salillakäyntejä mukaan, hupikäyntejä.

Lapset syö terveellisesti vähähiilarista. kisoihin/koviin treeneihin kuitenkin hiilaritankkaus.
Monet urheilijat jotka ovat carnivoreja kertovat, että rasvalla/protskulla sätkii paremmin, mutta ei olla sille linjalle lähdetty.
Meillä ei syödä pääsääntöisesti roskaa vaan ravintoa. Ei mitään yliprosessoitua arjessa vaan kokoravintoa.
Toki seikkaillessa (esim joltain musakeikalta tulon jlk. tms.) saattaa käydä mäkissä tms, mutta kyllä nää kerrat on harvoin.

Koira ei syö pelkkää lihaa vaikka pitäisi vaan vetää täysravintoa kuivamuonan muodossa ja lisänä lihat/luut.
Siis miksi sun mielestä ketoositila on hyvä? Insuliinin tuotanto voi loppua kokonaan ja voi viedä nopiasti koomaan. Vai onko siinä se riski olemassa? Ja sotkeeko se elimistöä jos jatkuvasti ees sun taas veivataan ruokaa ja ei ruokaa? Mihin perustuu se väittämä et parantaa ihmisen immuuni järjestelmää? Ja voiko ketoosi vaikuttaa niin että keho lopettaa kokonaan insuliinin tuotannon. Kun jatkuvasti rampataan ees sun taas? Eli glutamiinin tuotanto vähenee jos on perushoikka ja ei kauheen lihaksikas? Mut joo yöllä on riittävä paasto ja sinä aikan ylimäöräinen sokeri häviää pois. Hmm aloin lukeen lisää juttui esim pellavansiemenöljy on tärkeää. Saako sitä kaupasta? Mä en tänään jaksa enempää lukea et palataanko tähän mut nyt ei jaksa.

Siis miksi sun mielestä ketoositila on hyvä? Insuliinin tuotanto voi loppua kokonaan ja voi viedä nopiasti koomaan. Vai onko siinä se riski olemassa? Ja sotkeeko se elimistöä jos jatkuvasti ees sun taas veivataan ruokaa ja ei ruokaa? Mihin perustuu se väittämä et parantaa ihmisen immuuni järjestelmää? Ja voiko ketoosi vaikuttaa niin että keho lopettaa kokonaan insuliinin tuotannon. Kun jatkuvasti rampataan ees sun taas? Eli glutamiinin tuotanto vähenee jos on perushoikka ja ei kauheen lihaksikas? Mut joo yöllä on riittävä paasto ja sinä aikan ylimäöräinen sokeri häviää pois. Hmm aloin lukeen lisää juttui esim pellavansiemenöljy on tärkeää. Saako sitä kaupasta? Mä en tänään jaksa enempää lukea et palataanko tähän mut nyt ei jaksa.
siemenöljyt on oltava luomua jos niitä käyttää.

siemenöljyt on oltava luomua jos niitä käyttää.
Mut saako sitä pellavansiemen öljyä kaupasta? Mä oon nyt päässyt lukemaan magrofakeista. Ootko kuullut. Onpa paljon juttua. En oo päässyt loppuun. Mut tossa oli et magrofakit voi muuttua joko m1 tai m2. M1 pitää tulehdusta yllä ja m2 estää sen. Eli jos ne muuttuu ykköseks se edistää syöpää. Onpa kattava artikkeli.

Hittokun on levotonta ei saa unta. Mut siis sokeri myös rakentaa kudosta ainakin tän artikkelin mukaan ja ehjä kudos estää syöpää? Ja voiko olla niin että kun ketoilee paljon ja ei saa sokeria kudos heikkenee ja aiheuttaa syöpää koska kudoksen paraneminen on tärkeää jotta magrofaki muuttuu m2suuntaan. Et sokerin saantikin on tärkeää ja rakentaa kudosta? Mut se että magrofakit pysyisi kakkosena eikä muuttuisi ykköseks. Et voiko se kudos heikentyä kun ei saa palikoita ja sitä tekee pitkään? Et voiko sillä ketoilulla tuhota sen kudoksen eheytyminen? Tai sitä ei pystytä uusimaan. Vai voiko kudosta rakentaa jos ei ole yhtään sokeria? Esim kudokset uusituvat usein. Mut mitä jos siihen tulee monesti katkoi? Et jos kudos ei uusiudu aihettaako se syöpää? Et olisko paastin aikana hyvä syödä vähän sokeri lientä?

Viimeksi muokattu:

enhän tunne kaikkia asioita, mut chileläisistä muistan sen et niihinkään rypäleisiin ei tarvinnu ainakaan aluksi syytää myrkkyjä
Mut oliko rypäleiden lajikkeet Ranskasta, en muista vaikka se on iso osa asiassa.

Hittokun on levotonta ei saa unta. Mut siis sokeri myös rakentaa kudosta ainakin tän artikkelin mukaan ja ehjä kudos estää syöpää? Ja voiko olla niin että kun ketoilee paljon ja ei saa sokeria kudos heikkenee ja aiheuttaa syöpää koska kudoksen paraneminen on tärkeää jotta magrofaki muuttuu m2suuntaan. Et sokerin saantikin on tärkeää ja rakentaa kudosta? Mut se että magrofakit pysyisi kakkosena eikä muuttuisi ykköseks. Et voiko se kudos heikentyä kun ei saa palikoita ja sitä tekee pitkään? Et voiko sillä ketoilulla tuhota sen kudoksen eheytyminen? Tai sitä ei pystytä uusimaan. Vai voiko kudosta rakentaa jos ei ole yhtään sokeria? Esim kudokset uusituvat usein. Mut mitä jos siihen tulee monesti katkoi? Et jos kudos ei uusiudu aihettaako se syöpää? Et olisko paastin aikana hyvä syödä vähän sokeri lientä?
En ole ketoillut enkä mittainen mitään mut jos sun täytyy saada uni, säästät ne hiilarit iltaan. Tillillä oli unettava vaikutus farmi-ohjelman kirjassa. Kamomillalla myös - se kin olen onnistunut kasvattamaan ja ihanaa on se tee. Ota luomuhunajaa vaikka kermaviilin kans (ja tilliä siihen?) Niin kerro sitten oliko vaikutusta. Hedelmiä ei kannata sellakka kerrosten takia suödä ja joku viime viikolla kertoi et food maissa ei syödä omenoita eikä päärynöitä. .

En ole ketoillut enkä mittainen mitään mut jos sun täytyy saada uni, säästät ne hiilarit iltaan. Tillillä oli unettava vaikutus farmi-ohjelman kirjassa. Kamomillalla myös - se kin olen onnistunut kasvattamaan ja ihanaa on se tee. Ota luomuhunajaa vaikka kermaviilin kans (ja tilliä siihen?) Niin kerro sitten oliko vaikutusta. Hedelmiä ei kannata sellakka kerrosten takia suödä ja joku viime viikolla kertoi et food maissa ei syödä omenoita eikä päärynöitä. .
Niin aatele lueskelen noita netti juttui syövästä ja soluista. Esim putin voisi köyttää aikansa ja rahansa siihen et miten syövän synty tapa löydetään täysin ja päästään siitäkin eroon ja siitä muistettaisiin eikä rettelöiden takia sama koskee kyl kaikkia. Miksi joku haluais jäädä toisten tappamisesta historiaan en ymmärrä. Vaan miten autettiin ja toimittiin kun sivilisaatio kehittyi kohti rauhaa ja rakkautta et kaikilla olisi hyvä olla. Toki erilaisia mielipiteitä eikä niistä heti tarvis suuttua. Miksi ei omenoita ja päärynöitä? Mut nyt meen nukkuun silmät luppaa hyvää yötä.

Yhteistyössä