Apua, mä olen joskus lukenut, että D-vitamiini varastoituu, eikä sitä voi siksi saada liikaa ja sen vuoksi vuosia jo tyytyväisenä popsinut talvikaudet 100uq + omegassa olevan 12,5uq päivässä
Mutta ilmeisesti se lukemani juttu onkin tarkoittanut ainoastaan auringosta saatavaa D-vitamiinia
Mulla ei melkein pariin viikkoon ulkoilmasta ollut hyötyä, yritin kyllä lumitöitä tehdä, mutta ei vaan pystynyt, joutui mennä kyykkyyn muutaman työnnön jälkeen kun tuntui että pyörryn ja sitten teki mieli antaa ylen.
Eilen kuitenkin pystyin liikkumaan vähän ilman muita oireita kuin väsymys.
Okei, hyvä tietää tuosta tuulimunasta - täytyy siis odotella vielä sinne viikolle 12-13 ollaanko siellä kotona vai ei
Tuskin tuo on ollu liikaa (koska suositukset on ihan kuraa), mut kannattaa käydä tarkistamassa
mulla lapset syö 50microa paitsi yksi, jolla arvo oli liian korkea jo 10micron määrällä. Mittaamatta en olis voinu arvata tuota. 🫣 Tää jolla oli yli, on vielä se lapsi, joka ei saanut lainkaan d-tippoja vaan söin itse enemmän imetysaikana. Hyvin imeytynyt maidon kautta
Eilen kolmelta tosiaan rysähti olotilat päälle ja sillä tiellä ollaan edelleen. Kaupassa ei ollu pc liuskoja, niin otin pc tikun. Kai se on ihan luotettava?
joku kysyi kivuista, niin joo - voimakastakin menkkamaista oloa tulee ja menee. Sit välillä puskee aivan järkyttävä kuumuus tai palelee niin, että hampaat kalisee. Sitä oikein tuntee hehkuvansa, kun naama ja selkä on soijassa ja suussa maistuu yrjö
🥲
Muistuttelen, et jos on niitä enemmän, jotka haluaa wa höpötellä, niin laittakaa yv.