Mulla alkoki tänään menkat, päivän etuajassa. Harmittaa kun muutenki lyhyt kierto, niin nyt oli sitten vain 25 päivää. Mulle saa päivittää huomiselle kp 2/26.
täällä kaikki sormet ristissä, että kävis hyvin siellä, ettei jäisi toistamiseen kemialliseksi eipä sitä varmasti pääkoppa anna mielen hirveästi innostua vielä…Olis kyllä mahtavaa tosiaan jos nappais, mutta oma pää ei kyllä anna nyt lupaa tähän luotta, jotenkin ihan varma olen ettei viivaa enää parin päivän päästä ole olisin sinullekin suonut plussan, mikäs dpo sulla oli, voisiko vielä plussaksi kääntyä?
@Kuumeilija40 ihana kuulla laitahan huomenna kuvaa tulemaan! Minä testaan vasta torstaina seuraavan kerran itse,yritän malttaa mieleni huomenna
Voi miten surullista Paljon voimia jatkoonMeillä oli eilen toinen inssi ja saatiin siellä huonoja uutisia meidän tilanteesta. Jos/kun tässä kierrossa ei tärppää(hyvin pieni mahdollisuus) niin lääkäri käski miettiä ivf jonoihin siirtymistä… inssit taitaa siis jäädä meidän kohdalla tähän ja meille ei siis tule vauvaa vuodelle 2023 pitää sulatella uutisia ja tätä kaikkea tovi..
Lopetan nyt ainakin joksikin aikaa palstan seuraamisen kokonaan oman jaksamisen vuoksi, tsemppiä kaikille ja toivotaan, että meidän kaikkien haaveet toteutuu vielä jossakin vaiheessa
Pilkunviilaaja täällä terve jos sulla eilen ovistesti plus ni se on silloin dpo-1 ja tänään on ovulaatiopäivä eli dpo0Eilen ovis tikus kaks vahvaa viivaa ja hetki sen perään alko hirvee kipu, eli mut sais lisätä piina listalle, tänään siis dpo1 !
Olen mittaillut mutta en kyllä tunne mitenkään eli en tietäisi noususta ilman mittaria.Kuinka moni teistä on mittaillut lämmön nousua ovulaation jälkeen? Ja tunnetteko te sen selkeästi kehossa?
Mulla nousee lämpö vähintään puol astetta about 2 päivää oviksesta ja sen huomaan. Vähän kipeä ja viluinen olo, poskia kuumottaa, menee sitten ohi parissa päivässä vaikka lämpö jää koholle.Kuinka moni teistä on mittaillut lämmön nousua ovulaation jälkeen? Ja tunnetteko te sen selkeästi kehossa?
Onko tämmöinen lämpöjenseuranta taulukko mistä? Onko joku sovellus?Mä mittailin kolmena kiertona varmistuksena, että ovis tapahtunut silloin kun kuvittelinkin ja ei - en huomannut mitenkään lämpöjen vaihteluja. On sen verran pieniä
Fertility Friend app Se laskee sulle ovulaation lämpöjen perusteella ja muutenkin kertoo näyttääkö kaikki hyvältä ja antaa vinkkejäOnko tämmöinen lämpöjenseuranta taulukko mistä? Onko joku sovellus?
KiitosFertility Friend app Se laskee sulle ovulaation lämpöjen perusteella ja muutenkin kertoo näyttääkö kaikki hyvältä ja antaa vinkkejä