vierailija
Ei Riikka P. oleTunnen varmaan n. 10 kasvissyöjää irl. Kaikki plösöjä tai laihaläskejä
Ei Riikka P. oleTunnen varmaan n. 10 kasvissyöjää irl. Kaikki plösöjä tai laihaläskejä
Molemmat menee, ihmiset syövät molemmin tavoin.Ei, mäkin tuomitsen nuo ravitsemuksellisesti, paitsi tumman suklaan.
Ei nyt ole kyse jostain höttöruuista ja roskaruuista, vaan ketjun aihe on:
oikein toteutettu carnivore & oikein toteutettu sekaruokavalio (joita on miljoonaa lajia).
Shhh....calm down*hokee mantraa*Ei, mäkin tuomitsen nuo ravitsemuksellisesti, paitsi tumman suklaan.
Ei nyt ole kyse jostain höttöruuista ja roskaruuista, vaan ketjun aihe on:
oikein toteutettu carnivore & oikein toteutettu sekaruokavalio (joita on miljoonaa lajia).
No niinpä.Siis tähdennys:
Kai nyt kaikille on selvää, että pikaruoka hampurilaisineen, nopeat hiilarit, valkoisen vehnäjauhon runsas käyttö ja sokeriöverit on kaikille nounou tässä ketjussa.
Ei tässä kukaan ihannoi jenkkiläistä roskaruokakulttuuria.
Halla-aho, Riikka Purra, shhh...Tunnen varmaan n. 10 kasvissyöjää irl. Kaikki plösöjä tai laihaläskejä
No voi perse sun kans.Molemmat menee, ihmiset syövät molemmin tavoin.
Pitäisi lopettaa kokonaan yliprosessoitujen tuotteiden ostaminen ja keskittyä kokoravintoon! Tehdä itse vähähiilarista ruokaa, eikä käyttää mtn yliprosessoituja jauhoja pullaan tai sänpylään. Eikä varsinkaan mitään kasvis/siemen öljyjä/margariineja tms!
Halla-aho, Riikka Purra, shhh...
No voi perse sun kans.
Ihan yhtälailla sä saat lihaklöntistä prosessoidun ja kasvispihvistä prosessoidun.
Osa prosessointia on ihan tavallista, mutta ei tässä ketjussa kukaan varmaan kannata jotain miljoonan E-koodin marinoimaa, 5 eri kertaa paistettua ja tiristettyä ja käänneltyä klönttiä.
Oisit kuiteski leikannu purkkiin reiän peniksellesi ja mä olisin vahingossa koskenut siihen, kun oisin tavoitellut poppareita...Nooooooo mine!!
No ku sisälukutaito on sullakin ruosteessa, nainen.Shhh....calm down*hokee mantraa*
Sä niin tunnet minutOisit kuiteski leikannu purkkiin reiän peniksellesi ja mä olisin vahingossa koskenut siihen, kun oisin tavoitellut poppareita...
Mulla sama, en ole koskaan oikein pitänyt sianlihan mausta, no lapsena söin äidin paistamaa joulukinkkua, mut ei mene enää kinkut.Paljastan että syön nykyään enemmän kasvisruoka painotteisesti.
En pidä sianlihan mausta yhtään ja myönnän ajattelevani tätä asiaa myös eettiseltä kannalta. Kalasta tosin en halua luopua, joten...
Höh, me hiljennettiin koko ketjuMulla sama, en ole koskaan oikein pitänyt sianlihan mausta, no lapsena söin äidin paistamaa joulukinkkua, mut ei mene enää kinkut.
Mistä siun kääretorttu on tehty?Joko on terveysjuoman aika eli ilta-kahvin aika kääretortun kera? Laitanko porisemaan?
Kun sä lyöt lihan kahtia veitsellä niin se on prosessoitu. Kaikki käsittely tarkoittaa että on prosessoitu.No voi perse sun kans.
Ihan yhtälailla sä saat lihaklöntistä prosessoidun ja kasvispihvistä prosessoidun.
Osa prosessointia on ihan tavallista käsittelyä (lihan paisto, kasvisten haudutus), mutta ei tässä ketjussa kukaan varmaan kannata jotain miljoonan E-koodin marinoimaa, 5 eri kertaa paistettua ja tiristettyä ja käänneltyä klönttiä.
No kokonaisenako sä työnnät pataan jonkun hirven?Kun sä lyöt lihan kahtia veitsellä niin se on prosessoitu. Kaikki käsittely tarkoittaa että on prosessoitu.
Kun heität siihen marinadin niin se on superprosessoitu.
Kun on lihan kaltaisesta tuotteesta kyse tai lihaa on vähän on kyse ultraprosessoidusta eli yliprosessoidusta.
Olen itse räknäillyt näin.
Normaalistipa kannatetaan e-koodisaipaa ja yliprosessoituja tuotteita. Näethän sä sen ihan marketissa asioidessa. Ei juurikaan kokoravintoa, mutta kaikkee yliprosessoitua hyllytolkulla käytävätolkulla!
Kala on pop ja niin terveellistä.Paljastan että syön nykyään enemmän kasvisruoka painotteisesti.
En pidä sianlihan mausta yhtään ja myönnän ajattelevani tätä asiaa myös eettiseltä kannalta. Kalasta tosin en halua luopua, joten...
Juu, eikä ne syövät siellä maistu kun paistaa ne kunnolla, proteiinia se vaan on!No kokonaisenako sä työnnät pataan jonkun hirven?
Ei siihen nyt hyökkää heti sekunnissa syöpäsolu, jos sä pilkot sen, ennen pataan laittamista.
Stressaaava kokkailua sulla, lasket "eka prosessointi, toka, voi ei kolmas....iiik"!
Ja veret voi juoda suoraan pillillä siitä ruhon vierestä lätäköstä, mitä sitä suotta lasiin kaataa!Lispen ruokareseptikirja "Lissukka keittää" sisältää 1 sivun.
"Tapa elukka. Koita saada se mahtumaan yhtenä kappaleena pataan. Älä mausta."