Viime aamuyönäkin vaimoni tarjosi minulle pillua ilman kondomia, enkä minä raukkaparka taaskaan uskaltanut ilman olla! Hän sanoi, että hänen kuukautisten sykli on siinä vaiheessa, että hän ei voisi raskaaksi tulla, joten voisin ihan huoletta panna siemennesteet sisälle...
Toivotan onnea yritykselle.
Ovatko ystävänne osoittaneet parinvaihto kiinnostusta teille?
Miehet ovat monesti kiinnostuneita mutta eivät mielellään soisi samaa omalle vaimolle.
Jossittelun ja fantasian tasolla tämä tällä hetkellä vielä on, kunhan jonkun ajatuksen vasta heitin ilmaan...
Me mennään jossain vaiheessa ystäviemme luokse saunomaan, siitä on jo ollut puhetta. Heillä on omakotitalo ja sauna/kylpytilat lähes maan tasalla, ja kylpytiloista on myös ulko-ovi ulos! Ajattelimme ensin mennä kahdestaan naimaan heidän saunaansa tai siis kylpyhuoneeseen. Ois ihana panopaikka, sillä siinä ulko-ovessa on sellainen aika heppoinen ötökkäverho, sellainen, jossa on vain sellaisia roikkuvia muovisuikaleita tms, joita voi helposti liikutella jopa puolivahingossa. Muuten siinä ei käytännössä ole mitään varsinaista verhoa, joten jos niitä suikaleita vähän liikuttelee, niin siinä voisi vähän tarjoilla vaimon suloja ohikulkijoillekin, mielestäni aika lähellä menee tie... eli aika "jännä" panopaikka se olisi, juuri siksi, koska siinä saa vähän "jännitystä kehiin", kun vilauttelee välillä ulos... ehkäpä minäkin! Ja ehkä silloin uskaltaisin purskauttaa spermat vaimoni sisään ilman kondomia, koska jo ajatuksenakin minua kiihottaa ihan älyttömästi se "saunominen" ystäviemme kotona, myös siitä syystä, että ystävämme ovat itsekin silloin paikalla, plus se "verho", joka tosiaan luo tilanteeseen ihan omanlaisensa kiihottavan jännityksen...
Ehkä valmiiksi
märkä vaimoni sit voisi "istua iltaa" ilkosillaan, niin katsotaan mitä kaverini siitä sit tuumaisi... no, joka tapauksessa olisi sekin tässä vaiheessa jo tarpeeksi merkittävä askel, jos ylipäätään voisimme olla ystäviemme seurassa täysin alasti, edes saunomis-mielessä, siis nelistään kaikki nakuna yhdessä. Se olisi ensimmäinen askel. Saunassa ja pesulla kun muutenkin alasti ollaan, niin kieltämättä siitä helposti seksiin voisi siirtyä... eikös vaan?