Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla oli myöskin haaveena että , näkisin kun vaimoani pantaisiin porukalla , se onnistui Tallinnan Yö laivalla , 3 nuorta miestä nussi vaimoani vuoronperään pari kaveria kahteen kertaan .olemme lähdössä taas laivalle ens viikonloppuna katsotaan mitä tuoo tullessaan .
 
  • Tykkää
Reactions: Seikku24
vierailija
Ihania juttuja täällä. Mistä ihmeestä te löydätte näitä panijoita?
Minä sanon, että "hullun hommaa" tällainen. Yhdyntöjen tarkoitus on se, että ihmiset lisääntyisivät, ei mikään siitä poikkeava järjetön hauskanpito. Eikä silloinkaan, siis siinä oikeassa tarkoituksessa, ole kyse mistään tekemisestä, vaan yrittämisestä. Ei ole ihmisen elämä meidän ihmisten omissa käsissä, vaikka monet ihmiset niin luulevat. Toivottavasti edes joku joskus järkiinsä tulee... -T
 
Panijoita riittää mutta treffi sivustolla pitää itse laittaa ilmoitus mitä etsii
Meillä tuli toinen mies mukaan kun rakasteltiin mieheni kanssa ja hän kysyi kuten usein aiemminkin haluaisinko mukaan toisen miehen.
Kun myönsin haluavani hän kävi hakemassa meillä kylässä olevan kaverinsa mukaan sänkyymme
.Olin niin kiihoittunut mieheni puheista että suostuin kahdelle miehelle enkä ole katunut päätöstäni.
Olemme usein kimppaa 2-3M ja 1N.
Olen kerran ollut viikonlopun viiden miehen naisena kun oltiin meidän mökillä remppahommissa oli vähän raskasta mutta hieno kokemus.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Minä sanon, että "hullun hommaa" tällainen. Yhdyntöjen tarkoitus on se, että ihmiset lisääntyisivät, ei mikään siitä poikkeava järjetön hauskanpito. Eikä silloinkaan, siis siinä oikeassa tarkoituksessa, ole kyse mistään tekemisestä, vaan yrittämisestä. Ei ole ihmisen elämä meidän ihmisten omissa käsissä, vaikka monet ihmiset niin luulevat. Toivottavasti edes joku joskus järkiinsä tulee... -T
Mielestäsi jopa lisääntymisiän ohittaneiden avioparien pitäisi elää selibaatissa? Ihmisiä on melkein kahdeksan miljardia, joten teidän raamattunne käsky täyttää maa on jo enemmän, kuin täytetty; yli kaiken planeettamme kestokyvyn.
 
vierailija
Mielestäsi jopa lisääntymisiän ohittaneiden avioparien pitäisi elää selibaatissa? Ihmisiä on melkein kahdeksan miljardia, joten teidän raamattunne käsky täyttää maa on jo enemmän, kuin täytetty; yli kaiken planeettamme kestokyvyn.
Joku on nyt vetänyt viestini sisällöstä jotain ihme omaa teoriaa. En tarkoittanut mitään selibaattia. Ymmärsit alkuperäisen viestini siis ihan väärin. Ja toiseksi: on törkeää kirjoittaa Raamattu pienellä r-kirjaimella. Jotain kunnioitusta edes, kiitos. Kirja on monille tärkeä, ja siihen liittyen: Kirjojen Kirja ei ole vain "meidän Raamattumme", kyllä se kuule kaikkia koskee. Ja vielä: en edes maininnut Raamattua viestissäni. Mistä ihmeestä nyt tuulee? -T
 
vierailija
Joku on nyt vetänyt viestini sisällöstä jotain ihme omaa teoriaa. En tarkoittanut mitään selibaattia. Ymmärsit alkuperäisen viestini siis ihan väärin. Ja toiseksi: on törkeää kirjoittaa Raamattu pienellä r-kirjaimella. Jotain kunnioitusta edes, kiitos. Kirja on monille tärkeä, ja siihen liittyen: Kirjojen Kirja ei ole vain "meidän Raamattumme", kyllä se kuule kaikkia koskee. Ja vielä: en edes maininnut Raamattua viestissäni. Mistä ihmeestä nyt tuulee? -T
Kirjoitit aivan itse, että yhdyntöjen tarkoitus on lisääntyminen. Minä en siihen enää pystyisi ikämme vuoksi. Kunnioituksesta: kunnioita muiden ihmisten fantasioita, vaikka ne sinusta olisivatkin luonnonvastaisia. Sen jälkeen harkitsen raamatun kirjoittamista isolla R-kirjaimella, mutta senkin jälkeen sinun kirjojesi kirjasta löytyy lapsien uhraamista, insestiä ja muuta "mukavaa".

Nimimerkillä tuo yllä 2M+N-kimpasta fantasioiva mies, joka ei aio toteuttaa fantasiaansa, vaikka se fantasiana kiihottaakin. Tämä ketju on täynnä tarinoita, jotka ovat silkkaa miehistä fantasiaa. Keskusteluketju olisi mielenkiintoinen, jos tämä ei olisi täynnä tarinoita, jotka tuskin olevat totta ja ilman ihmisiä, jotka tuomitsevat toisten fantasioita.

Tällaista ketjua ei tarvitse lukea, jos ahdistaa.
 
vierailija
Kirjoitit aivan itse, että yhdyntöjen tarkoitus on lisääntyminen. Minä en siihen enää pystyisi ikämme vuoksi. Kunnioituksesta: kunnioita muiden ihmisten fantasioita, vaikka ne sinusta olisivatkin luonnonvastaisia. Sen jälkeen harkitsen raamatun kirjoittamista isolla R-kirjaimella, mutta senkin jälkeen sinun kirjojesi kirjasta löytyy lapsien uhraamista, insestiä ja muuta "mukavaa".
Sinä Raamatun pöydälle nostit, en minä.

Mainitsemasi ikävät jutut ovat Raamatussa esimerkkeinä siitä, mihin ihmisten oma valinnanvapaus johtaa silloin, kun ei haluta kunnioittaa Jumalan käskyjä. Rehellisiä kuvauksia. Esimerkkejä ihan elävästä elämästä. Eivät ylittäneet uutiskynnystä. Eivätkä ota yhtään mitään pois Raamatun arvovallasta.

Keskittyisit ennemmin armon sanomaan, järkevämpää kuin ihmisten synteihin tuijottaminen. En väitä olevani mikään mestari tässä, mutta yritän kyllä, ihan oikeasti! Tosin silloin tällöin jotkut jutut (täällä) vaan ylittää minun ällötys-kynnyksen, jolloin tulee maailmanmenoa kommentoitua. Minullakin kai siihen on oikeus.

Ja kuka sinä olet sanomaan, että mikä täällä on fantasiaa ja mikä ei? Kaikkitietävä voisikin sanoa tietävänsä vastauksen siihen, mutta et sinä. Esitit vain oman mielipiteesi.

Tarkoitin muuten alkuperäisen asiani toki niin, että yhdyntöjen ENSISIJAINEN tarkoitus on lisääntyminen. Silloinkin, kun se ei enää iän puolesta oo mahdollista, jään silti liputtamaan uskollisuuden puolesta, kun tarkoituksena on "pitää hauskaa". Tapahtukoon sekin niinku Luoja/"luonto" sen on tarkoittanut. -T
 
Kirjoitit aivan itse, että yhdyntöjen tarkoitus on lisääntyminen. Minä en siihen enää pystyisi ikämme vuoksi. Kunnioituksesta: kunnioita muiden ihmisten fantasioita, vaikka ne sinusta olisivatkin luonnonvastaisia. Sen jälkeen harkitsen raamatun kirjoittamista isolla R-kirjaimella, mutta senkin jälkeen sinun kirjojesi kirjasta löytyy lapsien uhraamista, insestiä ja muuta "mukavaa".

Nimimerkillä tuo yllä 2M+N-kimpasta fantasioiva mies, joka ei aio toteuttaa fantasiaansa, vaikka se fantasiana kiihottaakin. Tämä ketju on täynnä tarinoita, jotka ovat silkkaa miehistä fantasiaa. Keskusteluketju olisi mielenkiintoinen, jos tämä ei olisi täynnä tarinoita, jotka tuskin olevat totta ja ilman ihmisiä, jotka tuomitsevat toisten fantasioita.

Tällaista ketjua ei tarvitse lukea, jos ahdistaa.
Minusta on ihan kivaa kun mieheni antaa muidenkin naida kanssani.
Käsien paljous vartalolla on parasta ja kiihoittaa kunnon kiimaan.
 
Minusta on ihan kivaa kun mieheni antaa muidenkin naida kanssani.
Käsien paljous vartalolla on parasta ja kiihoittaa kunnon kiimaan.
Kimppaseksi on hienoa kunnon ryhmässä.
Minäkin haluan että minua pannaan ķovaa niin silloin mies ei kestä kauan ennen lajkeamista niin on hyvä kun toinen jatkaa ja miehet vuorottelee niin silloin saan kunnolla seksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Kimppaseksi on hienoa kunnon ryhmässä.
Minäkin haluan että minua pannaan ķovaa niin silloin mies ei kestä kauan ennen lajkeamista niin on hyvä kun toinen jatkaa ja miehet vuorottelee niin silloin saan kunnolla seksiä.
Eilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisi
minua juuri näin tekemään. Kastelin itseni alasti miesten nähden ja hieroin kädellä koko vartaloani. Miehet oli lauteilla kuin eivät naista olisi ikinä nähneet…
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2 ja Seikku24
vierailija
Eilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisi
minua juuri näin tekemään. Kastelin itseni alasti miesten nähden ja hieroin kädellä koko vartaloani. Miehet oli lauteilla kuin eivät naista olisi ikinä nähneet…
Lopun voitte itse päätellä mutta laituri ei saanut enää huomiota. Nyt yritän pystyä kävelemään sämpylän kanssa, on se niin turvoksissa…ihana ilta yö ja aamu… Kaikki oli kunnioittavia ja helliä mutta myös kunnon panoa. Nautintoa ei voi kuvailla miltä tuntui äsken vetäytyä vielä mieheni kanssa kahdestaan ja antaa vain hänelle spermaista turvonnutta pilluani, Olen ottanut spermaa pilluuni monet lastit ja niellyt muutamat ja rinnoille on lauettu. En ole kovin orgasmiherkkä ja yhdyntäorgasmeja saan vain jos hieron samalla klittaa. Nyt sain orgasmeja, en tiedä montakymmentä vai satoja, sain vain uudelleen ja uudelleen ja uudelleen….ihana kokemus ❤❤❤❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Eilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisi
minua juuri näin tekemään. Kastelin itseni alasti miesten nähden ja hieroin kädellä koko vartaloani. Miehet oli lauteilla kuin eivät naista olisi ikinä nähneet…
On hienoa kun saa olla usean miehen kimppanainen.
Vuonna 2000 saatiin mökin laajennnus valmiiksi kun olimme mökillä 9 päivää 4 kaveria ja oma mies.
Olin miesten varavaimo sen aikaa ja nautin täysin olostani kuten myös miehetkin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Geglu2
vierailija
Meillä myös kimppaseksi on tuttua jo vuosien takaa. Ensimmäinen kokemus oli toisen parin kanssa, naitiin toistemme vaimoaj ja molempia yhtaikaa toisen rouvan katsellessa. Vaimo innostui lopulta enemmän tuosta kahden miehen pantavana olemisesta, vaikkakin tykkää myös naisista.

Pikkuhiljaa aloimme etsiä vain mehiä meille kimpaan. Vuorien saatosa niitä on ollut useita, pääosin hyviä kokemuksia. Enimmillään meillä ollut 6 miestä vkl aikana, joilta vaimo on saanut kullia. Usein meillä oma moes son mukana, mutta myös siten, että on kuuntelemassa vaikka olohuoneessa kun vieras antaa vaimolle isoa kullia. Aina välillä, kun vieras on nussinut vaimoa muutamaan kertaan, niin rva tulee olohuoneeseen ja hyppää ratsastamaan kivikovana seisovan kullini päälle, Pillu ihanan liukas spermoista, tuntuu väljältä kun niin paljon spermaa sisällä, mutta kuitenkin niin ihana turpealta. Siinä ei kauaa kestä kun minä jo laukean. Rouva ei aina ehdi mukaan, mutta hän lähteekin minun lauettua takasin makkariin, josta välittömästi alkaa kuulua nainnin ääniä.

Aamulla sitten herään ja kuinka ollakaan makkasita kuuluu kovaa nainnin ääntä. Hiivin ovelle ja katselen kunka kaveri painaa rouvaa takaapäin, itse en enään men naimaan vaan runkkaan ja menen laukaisemaan itseni vaimon peppuposkille kaverin edelleen nussiessa vaimoa.

meillä näitä juttuja säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina olemem yhtä innoissamme. vaimoa kiihottaa kun minä katselen hänen naintiaan veiraan kanssa ja hän saa siitä kuulemme paljon liäkiksejä kun saa ja uskaltaa näyttää minulle kuinka hyvin vieraskin osaa nussia häntä. Koskaan ei jää vaimo näissä jutuissa orgasmitta.

Jos vaan luottamusta ja kokeilunhalua riittää, voimme suositella.

Pari 54
 
  • Rakkaus
Reactions: Geglu2
vierailija
Ryhmä panot olleet nyt harrastuksena vuosia, kaikki miehet on perheellisiä ja näin ollen saan paljasta munaa kaikilta, ihanaa olla yltäpäältä spermassa 😍 pisin yhtäjaksoinen (vessakäynnit ja juomatauko pois lukien) on ollut 11 tuntia. 12 miestä ja kaikki useampaan kertaan, osa 3 kertaa ja osa jopa 5 kertaa. Seuraavana päivänä pillu on kyllä niin herkkä että kävellessä tulee pieniä orgasmeja. Yhdyntää ei silti estä, itseasiassa tuntuu ihan mielettömältä seuraavana päivänä naida oman miehen kanssa joka on ihan hulluna naituun pilluuni ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Ryhmä panot olleet nyt harrastuksena vuosia, kaikki miehet on perheellisiä ja näin ollen saan paljasta munaa kaikilta, ihanaa olla yltäpäältä spermassa pisin yhtäjaksoinen (vessakäynnit ja juomatauko pois lukien) on ollut 11 tuntia. 12 miestä ja kaikki useampaan kertaan, osa 3 kertaa ja osa jopa 5 kertaa. Seuraavana päivänä pillu on kyllä niin herkkä että kävellessä tulee pieniä orgasmeja. Yhdyntää ei silti estä, itseasiassa tuntuu ihan mielettömältä seuraavana päivänä naida oman miehen kanssa joka on ihan hulluna naituun pilluuni
Minulla on sama. Oma mies haluaa minun panevan muita miehiä ja on erittäin kiihoittunut myös jälkeenpäin.
Haluaa vaimonsa vieraan pantua pillua vähän väliä.
Minun kannattaa antaa vieraille miehille niin saan omaa miestä kunnolla.
 
vierailija
Kyl ainakin oma puoliso sanoi kun joskus aikanaan tavattiin ja kimpasta yms käytiin keskustelua niin sanoi ettei siinä ole järkeä jos yhdeltä saa saman minkä viideltä, sitten kun päädyimme sänkyyn hän sanoi että juuri minä olen sellainen ettei montaa tarvitse. Minulla kun on sitä kokoa siellä niin varmasti on paikat hellänä, Meillä käytetään jäätä jo 15minuutin jälkeen ettei hirveästi kolota ja jamota. Kuulemma niin tekee melkein joka kerta kun "takaa" ottanut.
 

Yhteistyössä