Meillä myös kimppaseksi on tuttua jo vuosien takaa. Ensimmäinen kokemus oli toisen parin kanssa, naitiin toistemme vaimoaj ja molempia yhtaikaa toisen rouvan katsellessa. Vaimo innostui lopulta enemmän tuosta kahden miehen pantavana olemisesta, vaikkakin tykkää myös naisista.
Pikkuhiljaa aloimme etsiä vain mehiä meille kimpaan. Vuorien saatosa niitä on ollut useita, pääosin hyviä kokemuksia. Enimmillään meillä ollut 6 miestä vkl aikana, joilta vaimo on saanut kullia. Usein meillä oma moes son mukana, mutta myös siten, että on kuuntelemassa vaikka olohuoneessa kun vieras antaa vaimolle isoa kullia. Aina välillä, kun vieras on nussinut vaimoa muutamaan kertaan, niin rva tulee olohuoneeseen ja hyppää ratsastamaan kivikovana seisovan kullini päälle, Pillu ihanan liukas spermoista, tuntuu väljältä kun niin paljon spermaa sisällä, mutta kuitenkin niin ihana turpealta. Siinä ei kauaa kestä kun minä jo laukean. Rouva ei aina ehdi mukaan, mutta hän lähteekin minun lauettua takasin makkariin, josta välittömästi alkaa kuulua nainnin ääniä.
Aamulla sitten herään ja kuinka ollakaan makkasita kuuluu kovaa nainnin ääntä. Hiivin ovelle ja katselen kunka kaveri painaa rouvaa takaapäin, itse en enään men naimaan vaan runkkaan ja menen laukaisemaan itseni vaimon peppuposkille kaverin edelleen nussiessa vaimoa.
meillä näitä juttuja säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina olemem yhtä innoissamme. vaimoa kiihottaa kun minä katselen hänen naintiaan veiraan kanssa ja hän saa siitä kuulemme paljon liäkiksejä kun saa ja uskaltaa näyttää minulle kuinka hyvin vieraskin osaa nussia häntä. Koskaan ei jää vaimo näissä jutuissa orgasmitta.
Jos vaan luottamusta ja kokeilunhalua riittää, voimme suositella.
Pari 54