V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Ihania juttuja täällä. Mistä ihmeestä te löydätte näitä panijoita?
Panijoita riittää mutta treffi sivustolla pitää itse laittaa ilmoitus mitä etsii
Ihania juttuja täällä. Mistä ihmeestä te löydätte näitä panijoita? Me ollaan terve ja mukava pari Oulusta ja etsitään hyvää ja luotettavaa täyspäistä panomiestä kimppaan.
Minä sanon, että "hullun hommaa" tällainen. Yhdyntöjen tarkoitus on se, että ihmiset lisääntyisivät, ei mikään siitä poikkeava järjetön hauskanpito. Eikä silloinkaan, siis siinä oikeassa tarkoituksessa, ole kyse mistään tekemisestä, vaan yrittämisestä. Ei ole ihmisen elämä meidän ihmisten omissa käsissä, vaikka monet ihmiset niin luulevat. Toivottavasti edes joku joskus järkiinsä tulee... -T
Mielestäsi jopa lisääntymisiän ohittaneiden avioparien pitäisi elää selibaatissa? Ihmisiä on melkein kahdeksan miljardia, joten teidän raamattunne käsky täyttää maa on jo enemmän, kuin täytetty; yli kaiken planeettamme kestokyvyn.
Joku on nyt vetänyt viestini sisällöstä jotain ihme omaa teoriaa. En tarkoittanut mitään selibaattia. Ymmärsit alkuperäisen viestini siis ihan väärin. Ja toiseksi: on törkeää kirjoittaa Raamattu pienellä r-kirjaimella. Jotain kunnioitusta edes, kiitos. Kirja on monille tärkeä, ja siihen liittyen: Kirjojen Kirja ei ole vain "meidän Raamattumme", kyllä se kuule kaikkia koskee. Ja vielä: en edes maininnut Raamattua viestissäni. Mistä ihmeestä nyt tuulee? -T
Kirjoitit aivan itse, että yhdyntöjen tarkoitus on lisääntyminen. Minä en siihen enää pystyisi ikämme vuoksi. Kunnioituksesta: kunnioita muiden ihmisten fantasioita, vaikka ne sinusta olisivatkin luonnonvastaisia. Sen jälkeen harkitsen raamatun kirjoittamista isolla R-kirjaimella, mutta senkin jälkeen sinun kirjojesi kirjasta löytyy lapsien uhraamista, insestiä ja muuta "mukavaa".
Kirjoitit aivan itse, että yhdyntöjen tarkoitus on lisääntyminen. Minä en siihen enää pystyisi ikämme vuoksi. Kunnioituksesta: kunnioita muiden ihmisten fantasioita, vaikka ne sinusta olisivatkin luonnonvastaisia. Sen jälkeen harkitsen raamatun kirjoittamista isolla R-kirjaimella, mutta senkin jälkeen sinun kirjojesi kirjasta löytyy lapsien uhraamista, insestiä ja muuta "mukavaa".
Nimimerkillä tuo yllä 2M+N-kimpasta fantasioiva mies, joka ei aio toteuttaa fantasiaansa, vaikka se fantasiana kiihottaakin. Tämä ketju on täynnä tarinoita, jotka ovat silkkaa miehistä fantasiaa. Keskusteluketju olisi mielenkiintoinen, jos tämä ei olisi täynnä tarinoita, jotka tuskin olevat totta ja ilman ihmisiä, jotka tuomitsevat toisten fantasioita.
Tällaista ketjua ei tarvitse lukea, jos ahdistaa.
Minusta on ihan kivaa kun mieheni antaa muidenkin naida kanssani.
Käsien paljous vartalolla on parasta ja kiihoittaa kunnon kiimaan.
Eilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisiKimppaseksi on hienoa kunnon ryhmässä.
Minäkin haluan että minua pannaan ķovaa niin silloin mies ei kestä kauan ennen lajkeamista niin on hyvä kun toinen jatkaa ja miehet vuorottelee niin silloin saan kunnolla seksiä.
Lopun voitte itse päätellä mutta laituri ei saanut enää huomiota. Nyt yritän pystyä kävelemään sämpylän kanssa, on se niin turvoksissa…ihana ilta yö ja aamu… Kaikki oli kunnioittavia ja helliä mutta myös kunnon panoa. Nautintoa ei voi kuvailla miltä tuntui äsken vetäytyä vielä mieheni kanssa kahdestaan ja antaa vain hänelle spermaista turvonnutta pilluani, Olen ottanut spermaa pilluuni monet lastit ja niellyt muutamat ja rinnoille on lauettu. En ole kovin orgasmiherkkä ja yhdyntäorgasmeja saan vain jos hieron samalla klittaa. Nyt sain orgasmeja, en tiedä montakymmentä vai satoja, sain vain uudelleen ja uudelleen ja uudelleen….ihana kokemusEilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisi
minua juuri näin tekemään. Kastelin itseni alasti miesten nähden ja hieroin kädellä koko vartaloani. Miehet oli lauteilla kuin eivät naista olisi ikinä nähneet…
Eilen se tapahtui, olemme vanhempien mökillä johon kutsuimme mieheni kavereita laiturin talkoisiin. Olen lukenut mm tätä palstaa ja kiihotti heti ajatus että olen ainoa nainen ja mieheni lisäksi 4 kaverusta, uimahousuiset miehet korjaa laituria. Minun tehtäväksi jäi huolehtia ruoka ja juoma puoli. Päätin itse laittaa myös niukimmat bikinit. Yläosa peitti juuri nännipihat ja alaosa vain juuri ja juuri häppärit niin että siistitty karvoitus näkyi alaosan yläpuolelta hieman. Mieheni sanoi että wow, puhuin kyllä että vastaat ruokapuolesta mutta että silmän ruokaakin saa koko porukka… Lämmitin rantasaunan koska vesi on jo aika kylmää niin miehet pääsee välillä löylyyn. Märät kylmät uikkarit riisuttua löylyyn. Vein kylmää olutta miehille saunaan ja näin useamman paljaan elimen edessäni. Kiihotuin niin että tunsin miten pilluni kostui aivan märäksi. Miehet pyysivät että tule vaan lauteille ja päätin mennä. Mieheni sanoi että koska bikinit on niin niukat niin ei enää ole varmaan väliä vaikka otat ne pois ja toivoin että hän pyytäisi
minua juuri näin tekemään. Kastelin itseni alasti miesten nähden ja hieroin kädellä koko vartaloani. Miehet oli lauteilla kuin eivät naista olisi ikinä nähneet…
Toteutin tämän mieheni haaveen ja nautin siitä, kiihottaa vieläkin ja olen valmis uusimaan mieheni haaveen
Itse nuorempana miehenä olin kerran ollut "apupoikana" pariskunnan 3 kimpassa, kaikki kyllä nautti mutta harmi että välimatka niin iso ettei pääse toistamaan usein
Ryhmä panot olleet nyt harrastuksena vuosia, kaikki miehet on perheellisiä ja näin ollen saan paljasta munaa kaikilta, ihanaa olla yltäpäältä spermassa pisin yhtäjaksoinen (vessakäynnit ja juomatauko pois lukien) on ollut 11 tuntia. 12 miestä ja kaikki useampaan kertaan, osa 3 kertaa ja osa jopa 5 kertaa. Seuraavana päivänä pillu on kyllä niin herkkä että kävellessä tulee pieniä orgasmeja. Yhdyntää ei silti estä, itseasiassa tuntuu ihan mielettömältä seuraavana päivänä naida oman miehen kanssa joka on ihan hulluna naituun pilluuni