Paljonko enemmän painat?Kysymyksiä.
40kg.Paljonko enemmän painat?
Kyllä. Tällä hetkellä.Painosi on siis noin 110-120 kg?
Aiotko laihduttaa. Eikö liikkuminen ja elämä yleensä ole varsin hankalaa moisella ylipainoaKyllä. Tällä hetkellä.
Jos on kaksi tosi lihavaa ihmistä niin joskus miettii miten he harrastavat seksiä? Ellei mies ole todella isokokoinen voi olla vaikeaa saada se edes yltämään naisen sisään
Ihan samanlaista on elämäni kuin hoikempanakin.Aiotko laihduttaa. Eikö liikkuminen ja elämä yleensä ole varsin hankalaa moisella ylipainoa
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.
Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
Et pysty liikkumaan metsämaastossa kuten muut, tuskin edes marjojen poimintaan?Ihan samanlaista on elämäni kuin hoikempanakin.
Jossain ketjussa vaan väitettiin, että nainen on heikompi kuin mies.Kysymys sulle AP: Miksi luulet, että ketään kinnostaa, että olet miestäsi vahvempi?
Kyllä mä marjassa viime syksynä olin.Et pysty liikkumaan metsämaastossa kuten muut, tuskin edes marjojen poimintaan?
Keskimäärisesti varmasti onkin, jos laitetaan sata miestä ja sata naista riviin ja mitataan vahvuutta. Mutta yksilöiden välilä on tietenkin eroja eikä heikoin mies ole vahvinta naista vahvempi.Jossain ketjussa vaan väitettiin, että nainen on heikompi kuin mies.
Ei haittaa.Ei voi mitään mutta lihava nainen on minulle miehenä täydellinen Turn Off
Niin. Mä haluan elää näin. Tämä on oma valintani. En minäkään arvostele ketään esim tosi hoikkia ihmisiä.Lihavasta ihmisestä tulee mieleen se että hänellä ei ole minkäänlaista itsekuria eikä hän välitä terveydestään yhtään. Ahmiminen on tärkeämpää kuin nautinnollinen elämä terveenä normipainoisena
Ei se pätemistä ole. Joku vaan kertoi, että naiset on heikompia kuin miehet. Mä ainakin sain esim kerran yhden miehen heitettyä mökistäni pihalle, kun hän kävi kimppuuni ja meinasi raiskata mut. Ei kaikki naiset ole heikkoja.Riippuu millä osa-alueella tuota vahvuutta mitataan mutta luulenpa, että miehesi pesee sinut mennen tullen. En oikein käsitä edes aloitustasi miksi sinun täytyy todistella tai päteä.