Tein nyt aamulla taas testin (dpo10). Näkeekö kukaan muu mitään? Vai onko mulla vaan hyvä mielikuvitus.Kuvaa kannattaa zoomata.
Toivotaan että meille molemmille vielä pienet tulee syliin saakka.Tiedän tunteen vaikka kuinka yrität ja kaikki näyttäisi toimivan niin silti plussa ei tule Ihan samanlaisi tunteita täällä että surulliseksi vetää jos enää pientä ei tule
Kyllä minä tuossa viivan nään.
Tein nyt aamulla taas testin (dpo10). Näkeekö kukaan muu mitään? Vai onko mulla vaan hyvä mielikuvitus.Kuvaa kannattaa zoomata.
Mulla oli ihan samanlainen ja samoilla dpoilla, samalla testillä. Kukaan ei uskonu, että ois plussa ku sekoilin yksinäni sen testin kanssa, Poika synty 04/21. <3Pitkästä aikaa kuvaa. Dpo11 25/29 . Oikein hyvät viivalasit kun päähänsä laittaa niin kyllä siinä hailura näkyy. Kuvaan ei edes saa. ei aikaisempaa kokemusta näistä testeistä.
Toivotaan että myös minun testi on oikeasti plussa!Mulla oli ihan samanlainen ja samoilla dpoilla, samalla testillä. Kukaan ei uskonu, että ois plussa ku sekoilin yksinäni sen testin kanssa, Poika synty 04/21. <3
https://aijaa.com/gOcKIEToivotaan että myös minun testi on oikeasti plussa!
Nyt vaan sormet ristiin!https://aijaa.com/gOcKIE
Katotaanpa sainko oikein lisättyä (ja samalla vähä harjoiteltua taas josko vaikka aktivoitua).
Tuosta lähdettiin dpo11 meijän ukkelin kanssa. Mies katto ihan kieroon. Peukut pystyyn, jospa huomenna ois sulla vahvempi
Kyllä tässä mun mielestä jotain näkyy. Toivottavasti lähtee vahvistumaan!
Näkyy
Kauanko teillä yritystä takana?Taidetaan olla samassa DPO:ssa @riinuliini
Täällä on ollut hermot kireällä ja hiostava olo eilisestä asti ja tänään kova päänsärky. Kaikki ympärillä flunssassa ja toivon etten itse sairastu ainakaan nyt että voi tulkita oireita paremmin Joka kuussa niin eri oireet, että vaikea mihinkään tarttua oikeasti. Yleensä joka kuussa rinnat todella kipeät oviksen jälkeen, mutta viime kuussa ei ollut mitään oireita eikä siltikään plussaa. Jotenkin ennen jaksoi olla innoissaan ja toiveikas oviksen jälkeen mutta nyt vaan pelkää uutta pettymystä tämän asian tiimoilta.
Huomaan, etten uskalla ajatella mitään vauvaan liittyen tai suunnitella siihen liittyen mitään ja samalla kai suojelen tunteita jatkuvilta pettymyksiltä. Edes muiden ilmoitukset raskaudesta eivät enää tuntuneet miltään. Mies onneksi jaksaa vielä tsempata ja olla toiveikas.
Joulun aikaan saanut sukulaisilta kuulla vihjauksia vauvaan liittyen, etenkin kun ostettiin viime alkuvuodesta ennen yrityksen aloitusta asunto missä on enemmän tilaa myös tulevaa ajatellen. Tässä sitten odotellaan ja toivotaan, että päästään pian sisustamaan myös vauvan huonetta...
Toivotaan tosiaan, mulla on jotenkin tunne että ei se siitä vahvistu. Kurkkukin kauheen kipee saa nähdä minkä hiton koronan sitä taas on jostain saanut kahmittua. Ei jaksais odottaa huomista testaamista, mutta toisaalta pelottaa myös että jos ei viiva ole vahvistunut miten suuri pettymys se onkaan.. piinapäivät tosissaan edessä!
Mä lopetin minipillerit 11.12 ja sen jälkeen oli ovis tod.näk 27.12. Ei siis ehtinyt luomumenkkoja tulla välissä. Varmaan nyt oma hormonitoiminta taas hakee paikkaansa ja "menkkakramppeja" ollut jo useamman viikon välillä. Nyt perus pms -oireita alkaa pukata. Rinnat kipeet, turvottaa ja kauheita yöhikoiluja. Muistan et viimeks kun plussasin, niin ei olluy yhtään mitään oireita. Plussaamisen jälkeen sitten alkoi tulla. Ota näistä nyt selkoa.Taidetaan olla samassa DPO:ssa @riinuliini
Täällä on ollut hermot kireällä ja hiostava olo eilisestä asti ja tänään kova päänsärky. Kaikki ympärillä flunssassa ja toivon etten itse sairastu ainakaan nyt että voi tulkita oireita paremmin Joka kuussa niin eri oireet, että vaikea mihinkään tarttua oikeasti. Yleensä joka kuussa rinnat todella kipeät oviksen jälkeen, mutta viime kuussa ei ollut mitään oireita eikä siltikään plussaa. Jotenkin ennen jaksoi olla innoissaan ja toiveikas oviksen jälkeen mutta nyt vaan pelkää uutta pettymystä tämän asian tiimoilta.
Huomaan, etten uskalla ajatella mitään vauvaan liittyen tai suunnitella siihen liittyen mitään ja samalla kai suojelen tunteita jatkuvilta pettymyksiltä. Edes muiden ilmoitukset raskaudesta eivät enää tuntuneet miltään. Mies onneksi jaksaa vielä tsempata ja olla toiveikas.
Joulun aikaan saanut sukulaisilta kuulla vihjauksia vauvaan liittyen, etenkin kun ostettiin viime alkuvuodesta ennen yrityksen aloitusta asunto missä on enemmän tilaa myös tulevaa ajatellen. Tässä sitten odotellaan ja toivotaan, että päästään pian sisustamaan myös vauvan huonetta...
Milloin teillä on tutkimukset ? Toivottavasti tulee hyviä uutisiaEilen oli kummallista tuikkimista vasemmalla alavatsalla,ehkäpä keltarauhanen tai sitten jotain suolisto peräistä
Tuntuu taas todella pitkältä ajalta 2 seuraavaa viikkoa toivoa plussaa. Pian toivottavasti saadaan uutta toivoa tutkimusten osalta tai petytään kahta pahemmin
Oireet on samat niinkuin monena muunakin kiertona.Uutena vitamiinina Q10 meillä molemmilla
Täällä pikku hiljaa parannutaan taudeista.
Omaa napaa. Ajatukset on kyllä ihan jossain muualla. Sain aamulla suru uutisia ja vauva haave jää nyt taustalle. Lähisukulainen menehtyi tänään. Vaikka oli odotettu niin silti järkyttää mieltä.
No voi hemmetti .Eipä ollut yhtään sen vahvempi viiva kun eilenkään. Pc tyylipuhdas.. kylläpä nyt tyhmäolo kun kerkesi jo toivoa eilen jotain. En edes saanut kuviteltua oireita, edelleen kuivaa kun Saharassa.. täytynee siis vain katseet kääntää kohti seuraavaa kiertoa. Yksi viikkonäytöllinen Digi kaapissa on, mutta sen taidan jättää seuraavaan kiertoon.