vierailija
Mutta eivät ymmärrä toksikologiasta mitään?Lääketiede ja farmacologia käyttää latinaa.
Mutta eivät ymmärrä toksikologiasta mitään?Lääketiede ja farmacologia käyttää latinaa.
Ja silläkin monta olemustaNiin on aina ollut. Ja ilma on ohutta vettä.
Miksei?Tuohon aikaan oli auringonpimennys. Linkki ei kelvannut.
Ja maan matoset kaivaa nolona pystyyn siihen- saa maa hengittää ja pysyy kuohkeana. Ei saa haravoida lehtiä pois kun ne ovat niiden ruokaa! Eikä kannata nekella Apulantaa kun mato kuolee niiden takia: tukkivat nuo käytävät.Taivas alkaa tuosta maan pinnalta.
mikä on Ekliptika?En minä vain tiedä.
kaivaa k o l o n s aJa maan matoset kaivaa nolona pystyyn siihen- saa maa hengittää ja pysyy kuohkeana. Ei saa haravoida lehtiä pois kun ne ovat niiden ruokaa! Eikä kannata nekella Apulantaa kun mato kuolee niiden takia: tukkivat nuo käytävät.
Mitä noille norsuille nyt kuuluu?Tuohon aikaan oli auringonpimennys. Linkki ei kelvannut.
ja ymmärrät ettei kukaan ole voinut olla yhtaikaa monessa paikassa.
Täh?Ap kysyy kysymyksen, johon itsekin tietää vastauksen...
löytyy tåhtikartasta katkoviivanamikä on Ekliptika?
Opetettiin kai koulussa?
Joko muistuu mieleen?En tiedä miksi mutta jostain minulle on vain tällainen käsitys tullut.
Hirmuhelteet sattui meidän kesään nytSuomi paahtuu käsittämättömän käristyskupolin alla: +30 astetta ainakin seuraavat kymmenen päivää
Haaveiletko viileämmistä säistä? Joudut pettymään.www.iltalehti.fi
tuolloin oltiin Jupiterin vaikutuspiirin lähellä kauan. Ja myös seuraavana kesänä.
Ja "ilma on ohutta vettä."
Viisas kun tohdi myöntää sellaistaEn minä vain tiedä.
Ukrainalaiset lääkärit voisivat hoitaa ukrainalaisia potilaita vaikka tyhjiössä kauppakeskuksissa.Lääketiede ja farmacologia käyttää latinaa.
Miten eivät hoksannut et asiayhteyttä?Tuohon aikaan oli auringonpimennys.
No voi kiesus, kävitkö peruskoulusi loppuun?En tiedä miksi mutta jostain minulle on vain tällainen käsitys tullut.
JooVanha Testamentti on kirjoitettu hepreaksi, Uusi Testamentti kreikaksi..
Suomeksi Uusi Testamentti käännetiin 1548
Kohtapa tuo taas nähdäänElämä on riippuvainen kuun vaiheista ja auringon säteet tappaa. Mut jos joku on niiden edessä, säästyy tuholta ja lisääntyvät hurjasti- kuten myös virukset/bakteerit ym.
+4- sateinen vesi painuu pohjaan.
torajyvä niillä kielillä?Vanha Testamentti on kirjoitettu hepreaksi, Uusi Testamentti kreikaksi..
Suomeksi Uusi Testamentti käännetiin 1548
tiedän mut miksi just se?+4 asteisen veden tiheys on kaikkein suurin ja siksi se painuu pohjaan.
wuhanilainen uusivuosiKohtapa tuo taas nähdään