Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joskus koetin nukkua tyyny korvalla (nukun siis aina vasemmalla kyljellä) ja joskus olen nukahtanut kuulokkeet päässä, auttaa kyllä mutta tekee korville tukkosen olon :unsure:
Apteekissa myydäön myös sellaista oranssia vahaa mikä muotoutuu korvan mukaan, mutta eihän ne tieten hyvää korvalle tee, mutta jos joskus haluaa kokeilla niin sellaisiakin on.

Kaveri joutuu käyttämään aina uidessa kun korviin ei saa mennä vettä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yksi jälkikasvustani sai kinuttua joululahjaksi lävistyksen!!! Enkä puhu nyt korvakorusta!!!

Ennen kuin lupa herui rakas palleroni joutui pitämään powerpointesityksen ja täyspitkän luennon lävistyksen hyvistä ja huonoista puolista (puolueettomasti) ja kaikki mahdolliset haitat ja vaarat kutinasta sepsikseen, sekä täydelliset hoito-ohjeet. Psykologiselta kannalta tarkastellessa hän kävi läpi miksi uistimen haluaa ja syyksi ei todellakaan riittänyt että kun siskollakin on.🧐 Oli keksinut ihan hyviä juttuja.😦

Annoin arvosanaksi nelosen koska yleisöllä jotka olin kutsunut seuraamaan tilaisuutta oli monta kysymystä.😁

Kyseessä siis tällainen:



Itse en uistimista naamassa välitä ja olenkin varotellut että nenä tippuu pois, mutta niin kauan kuin se nyt vielä on pääsdä kiinni niin ompa ainakin helppo kalastaa kun ei tartte kun työntä naama veteen niin tyttö nostaa meille kalaa jne.😁

Itselläni on myös ollut nenäläväri (sellainen perus) nuorena, mutta ekassa räkiksessä luovuin korusta ja annoin kasvaa umpeen.
Napalävärinkin olen ottanut aikoinaan, mutta naamassa olevat uistimet ei tosiaan ole mun juttu. Vaikka kyllähän se ihan kivalta näytti eikä häirinnyt kun on kaikin puolin niin kaunis tyttö (tytöllä oli feikkikoru mitä käytti esityksessään rekvisiittana) niin ei yksi koru palleroani miksikään muuta edes ”vaativan” äidin silmissä.☺😬😁
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Yksi jälkikasvustani sai kinuttua joululahjaksi lävistyksen!!! Enkä puhu nyt korvakorusta!!!

Ennen kuin lupa herui rakas palleroni joutui pitämään powerpointesityksen ja täyspitkän luennon lävistyksen hyvistä ja huonoista puolista (puolueettomasti) ja kaikki mahdolliset haitat ja vaarat kutinasta sepsikseen, sekä täydelliset hoito-ohjeet. Psykologiselta kannalta tarkastellessa hän kävi läpi miksi uistimen haluaa ja syyksi ei todellakaan riittänyt että kun siskollakin on. Oli keksinut ihan hyviä juttuja.

Annoin arvosanaksi nelosen koska yleisöllä jotka olin kutsunut seuraamaan tilaisuutta oli monta kysymystä.

Kyseessä siis tällainen:



Itse en uistimista naamassa välitä ja olenkin varotellut että nenä tippuu pois, mutta niin kauan kuin se nyt vielä on pääsdä kiinni niin ompa ainakin helppo kalastaa kun ei tartte kun työntä naama veteen niin tyttö nostaa meille kalaa jne.

Itselläni on myös ollut nenäläväri (sellainen perus) nuorena, mutta ekassa räkiksessä luovuin korusta ja annoin kasvaa umpeen.
Napalävärinkin olen ottanut aikoinaan, mutta naamassa olevat uistimet ei tosiaan ole mun juttu. Vaikka kyllähän se ihan kivalta näytti eikä häirinnyt kun on kaikin puolin niin kaunis tyttö (tytöllä oli feikkikoru mitä käytti esityksessään rekvisiittana) niin ei yksi koru palleroani miksikään muuta edes ”vaativan” äidin silmissä.
Meillä ei pojat kiinnostuneet läväreistä nuorempana sen jälkeen kun näytin kuvia sonneista ja niiden nenäkoruista.:giggle:😁
Eivät myöskään ole ikinä kiinnostuneet mistään tatuoinneista, sanovat niitä lapsellisen ja tyhmän näköösiks ihotuherroksiksi.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Lispetti
Meillä ei pojat kiinnostuneet läväreistä nuorempana sen jälkeen kun näytin kuvia sonneista ja niiden nenäkoruista.
Eivät myöskään ole ikinä kiinnostuneet mistään tatuoinneista, sanovat niitä lapsellisen ja tyhmän näköösiks ihotuherroksiksi.
Sama täällä. Pojat eivät ottaneet lävistyksiä eikä tatuointeja.
Tytär lävisti korvansa korvakoruja varten.
Lasten isälläkään ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Tyhjä pää riittää.
 
Meillä ei pojat kiinnostuneet läväreistä nuorempana sen jälkeen kun näytin kuvia sonneista ja niiden nenäkoruista.:giggle:😁
Eivät myöskään ole ikinä kiinnostuneet mistään tatuoinneista, sanovat niitä lapsellisen ja tyhmän näköösiks ihotuherroksiksi.
Kun tyttö otti ekalla korvakorut niin poikakin otti toiseen korvaan, mutta poika heivasi sen kun aloitti kiakon.
Vanhimmalla täysi-ikäisellä tytöllä (joka ei siis ole minusta tullut mutta on silti minun rakas lapseni ja virallisesti sanottuna biologisten lasteni siskopuoli) on korvikset ja tuo septum.

Veli yritti kyllä kaikin keinoin saada nuoremman siskonsa pään kääntymään, mutta ei onnistunut!🙁😁
Isompi sisko oikein yllytti ja heitti jopa ihmisoikeudet peliin, siitähän minä innostuin ja käytiin läpi vanhempien vastuuta opastajana ja turhista ihmisen itse itselleen aiheuttamista haitoista.😁

Ihan sama mitä meidän perhe yhdessä tekeekään niin melu on kyllä valtava.😦
Isoimmat äänet taidetaan saada kuitenkin ihan perinteisesti Kimbleä pelaamalla.🤔😳
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Kun tyttö otti ekalla korvakorut niin poikakin otti toiseen korvaan, mutta poika heivasi sen kun aloitti kiakon.
Vanhimmalla täysi-ikäisellä tytöllä (joka ei siis ole minusta tullut mutta on silti minun rakas lapseni ja virallisesti sanottuna biologisten lasteni siskopuoli) on korvikset ja tuo septum.

Veli yritti kyllä kaikin keinoin saada nuoremman siskonsa pään kääntymään, mutta ei onnistunut!
Isompi sisko oikein yllytti ja heitti jopa ihmisoikeudet peliin, siitähän minä innostuin ja käytiin läpi vanhempien vastuuta opastajana ja turhista ihmisen itse itselleen aiheuttamista haitoista.

Ihan sama mitä meidän perhe yhdessä tekeekään niin melu on kyllä valtava.
Isoimmat äänet taidetaan saada kuitenkin ihan perinteisesti Kimbleä pelaamalla.
Mä lahjoitin jossain vaiheessa meidän kimblepelin jonnekin, muistan vieläkin sen kuuloa traumatisoivan nakutukseno_O
Ihmisoikeuksien vetöminen mukaan on jo kova juttu.😁😁 Meillä ääni kovenee aina jos ja kun provoan nuorinta HIFK:sta ja alan kehumaan vaikkapa Kalpaa tai Tapparaa ja varsinkin, jos väitän kannattavani molempia. ''No et sää voi kahta joukkuetta kannattaa!''😊😊
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Apropoo!!!
Ellu!!!!
Onko pojilla jo tuttöystävät? Onko lisääntymisestä ollut puhetta????
Onhan nuilla heilandeeruksia ollut😍😍😍, nuorimmainen haluais olla vielä joku päivä isukki
Keskimmäinen on vähän sellanen yksinäinen susi ja taiteilija...mutta oli hälläkin tässä joku unkarilainen tytteli, ovat samanlaisia luonteiltaan..mutta se jäi vähän ilmaan leijumaan, se juttu. Täytyy kyllä sanoa, että se tyttö oli kaunis:eek::eek: Upeet alaselkään ulottuvat paksut tummat hiukset ja isot bambisilmät😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Onhan nuilla heilandeeruksia ollut😍😍😍, nuorimmainen haluais olla vielä joku päivä isukki
Keskimmäinen on vähän sellanen yksinäinen susi ja taiteilija...mutta oli hälläkin tässä joku unkarilainen tytteli, ovat samanlaisia luonteiltaan..mutta se jäi vähän ilmaan leijumaan, se juttu. Täytyy kyllä sanoa, että se tyttö oli kaunis:eek::eek: Upeet alaselkään ulottuvat paksut tummat hiukset ja isot bambisilmät😍
Kun on olemassa rituaaleja, että laitetaan tyynyn alle joku rehu ja sitten näkee tulevan heilansa unessa niin oliskohan joku sellanenniin varpu minkä tuikkais tyynyn alle ni seuraavana päivänä tulis ilmoitus siitä että on tulossa mummiks!!!!🤔🤗😂
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Kun on olemassa rituaaleja, että laitetaan tyynyn alle joku rehu ja sitten näkee tulevan heilansa unessa niin oliskohan joku sellanenniin varpu minkä tuikkais tyynyn alle ni seuraavana päivänä tulis ilmoitus siitä että on tulossa mummiks!!!!
Luin että tuikkais pyllyyn sen varvun (oliko tuo etes oikein taivutettu)...
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kohta nukkumaan tai ainae yrittämään saada unta palloon ja hirveesti toivon ettei se täällä jylläävä vatsatauti tartu minuunnii.
Nuorimmainen sai sen töistä lapsilta ja toi sitte joulun kunniaksi sen sieltä muillekkin:censored:
 
Yksi jälkikasvustani sai kinuttua joululahjaksi lävistyksen!!! Enkä puhu nyt korvakorusta!!!

Ennen kuin lupa herui rakas palleroni joutui pitämään powerpointesityksen ja täyspitkän luennon lävistyksen hyvistä ja huonoista puolista (puolueettomasti) ja kaikki mahdolliset haitat ja vaarat kutinasta sepsikseen, sekä täydelliset hoito-ohjeet. Psykologiselta kannalta tarkastellessa hän kävi läpi miksi uistimen haluaa ja syyksi ei todellakaan riittänyt että kun siskollakin on. Oli keksinut ihan hyviä juttuja.

Annoin arvosanaksi nelosen koska yleisöllä jotka olin kutsunut seuraamaan tilaisuutta oli monta kysymystä.

Kyseessä siis tällainen:


Itse en uistimista naamassa välitä ja olenkin varotellut että nenä tippuu pois, mutta niin kauan kuin se nyt vielä on pääsdä kiinni niin ompa ainakin helppo kalastaa kun ei tartte kun työntä naama veteen niin tyttö nostaa meille kalaa jne.

Itselläni on myös ollut nenäläväri (sellainen perus) nuorena, mutta ekassa räkiksessä luovuin korusta ja annoin kasvaa umpeen.
Napalävärinkin olen ottanut aikoinaan, mutta naamassa olevat uistimet ei tosiaan ole mun juttu. Vaikka kyllähän se ihan kivalta näytti eikä häirinnyt kun on kaikin puolin niin kaunis tyttö (tytöllä oli feikkikoru mitä käytti esityksessään rekvisiittana) niin ei yksi koru palleroani miksikään muuta edes ”vaativan” äidin silmissä.

Mun nuorimmalla oli tomnen reilun puoli vuotta. Sit se tuli jotenkin kipeäksi eikä ainakaan oo vielä mennyt uudestaan reikää ottamaan.


Iha söpö se oli killuttimensakin kanssa. Mut söpömpi ilman. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kohta nukkumaan tai ainae yrittämään saada unta palloon ja hirveesti toivon ettei se täällä jylläävä vatsatauti tartu minuunnii.
Nuorimmainen sai sen töistä lapsilta ja toi sitte joulun kunniaksi sen sieltä muillekkin:censored:
Pietään kaikki paikat ristissä, etenki jalat, että ei tartu mitään pöpöjä yhtään!

 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mun nuorimmalla oli tomnen reilun puoli vuotta. Sit se tuli jotenkin kipeäksi eikä ainakaan oo vielä mennyt uudestaan reikää ottamaan.


Iha söpö se oli killuttimensakin kanssa. Mut söpömpi ilman. <3
Eli minulla on vielä toivoa!😍😁

Ei kuitenkaan voi pitää reeneissä eikä peleissä niin melkosta räbläämistä se on, ainakin aluksi. Rään varaan en rakenna kun on niin vähän kipeänä, mutta kyllä se johonkin villapaitaan kiinni jää ja sit se saa varmaan lähdöt!

 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Kohta nukkumaan tai ainae yrittämään saada unta palloon ja hirveesti toivon ettei se täällä jylläävä vatsatauti tartu minuunnii.
Nuorimmainen sai sen töistä lapsilta ja toi sitte joulun kunniaksi sen sieltä muillekkin
Täällä kello on vasta vähän yli 21.00.

Naapurusto tekee ruokaa ja pyykkää ja vaikka mitä.
 
Toivottavasti saat Ellu nukuttua levollisesti ilman herätyksiä.❤

Hattaran kuvia, mieki paan maate, eli kyttään vielä Netflixistö Bonusperhettä tai sitten kuuntelen yhen luennon loppuun. Olen kuunnellut sitä samaa luentoa jo viis kertaa - aina nukahan. Ei oo sius kovin kummonen.🤷‍♀️

KOHTA ON JOULU ja saahaan vihdoin jouluruokaa! Enno juonu ku lökiä, muista jouluherkuista olen pidättäytynyt, mitä ny muutaman tortun syöny.

Huomiseen alluhuuppa.❤
 

Yhteistyössä