Meille molemmille tuli kerran järkky pääkipu kun oltiin illalla syöty jotain luomunäkkäriä. Sen jälkeen ei ole ostettu. Mikähän niissä mut pansuola oli silloin "muodissa".Teette jatkossa vain munakkaita.
et nyt halunnut ymmärtää et se on myrkkysientäsientä, no oppivat samalla syömään niitäkin. vahverot ja tatit on vallan herkullisia
eilen tuli tv1Tuleekohan tanskalaisen maajussin joulu jossain kohtaa vai joko se meni!!
Sitä tulee siellä iltaisin niin paljon et kunpparinvarret on vedessä hetkessä.Taisi olla, en hirveästi muista, en nähnyt edes alusta, täytyisi katsoa uusintana. Vettä siellä alkoi tulla kuin aisaa, sen muistan. Söpö pieni kylä ja ihanan alkeelliset askareet!
Iin mut kun ne sekoitetaan varastoissa, ne itiöt kyllä menee joka paikkaan!
kun tarkastetaan, huonot sekoitetaan parempiin.
Mikä niiden elämäntavassa? En katso mainoksia, älä laita videotaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija 34169253:Meillä pojat on aina syöneet Toni Tiikeri muroja. Nuorimmainen haluaisi Snap, Crackle ja Pop muroja nähtyään niiden mainoksen, mutta perheemme ei hyväksy heidän elämäntapaansa. Mikä neuvoksi?
Ei se niistä mene
Kalsiumit saa purkista mut sekin voi olla liikaa ja jumittaa suonissa.Ei se niistä mene
Nitraatti aiheuttaa anemiaa. Lisää se verenvuotoja?No näin tosiaan taitaa olla ja kun joku täällä juuri kyseli hyviä vegaanireseptejä, niin tämä Lispetti tuli paasamaan lihan puolesta ja väitti, että kasvikset olisi pahasta.
Mut lähellä Kathmandussa käyvät lapset jos pääsevät jonku auton helmoissa... siellä "kattilanpohjassa" on miljoonia ihmisiä. Paljonkohan nyt?Taisi olla, en hirveästi muista, en nähnyt edes alusta, täytyisi katsoa uusintana. Vettä siellä alkoi tulla kuin aisaa, sen muistan. Söpö pieni kylä ja ihanan alkeelliset askareet!
"The cause of the disease wasn’t identified until 1695, in part because of the erratic timing of outbreaks, and because ergotism isn’t contagious (between humans, anyway), despite multiple family members often becoming ill at the same time.torajyvä
Ovat selvästi venttiiliveijoja.Mikä niiden elämäntavassa? En katso mainoksia, älä laita videota
Nyt on ollut monta tanskalaisen maajussin ohjelmaa ja yhdessä näkyi se viljamyllykinTarkoitatko tässä ”steelcut” joka repii suolistoa?
Mä oon hieronut elämäni aikanasatojatuhansia kiloja viljaa jauhoiksi kivimyllyllä, muutten oo ikinä osannut arvata, että se olis niin ihmeellistä.Nyt on ollut monta tanskalaisen maajussin ohjelmaa ja yhdessä näkyi se viljamyllykin
Aika törkeä tyyli mun mielestä.Hän ei vastannut puhelimeen kun ei lapset muuten tuu käymään. Muutti rajan taa sitte
On se. Kiva kuullaMä oon hieronut elämäni aikanasatojatuhansia kiloja viljaa jauhoiksi kivimyllyllä, muutten oo ikinä osannut arvata, että se olis niin ihmeellistä.
Eipä se auta sairastuttaa omia lapsia vaikka jossain ei ole ruokaa?Jotkut kehtaavat valittaa siitä, että lapsi haluaa syödä muka "vääriä" muroja kun monilla lapsilla ei ole juuri lainkaan ruokaa niin että he kuolevat aliravitsemukseen.
Jos siitä tulee riitaa niin ei anneta mitään, ensi kerralla maistuu kaikki mitä annetaan.
Luulin tuon sortin kasvatuksen jääneen jo puolen vuosisadan taa.Jotkut kehtaavat valittaa siitä, että lapsi haluaa syödä muka "vääriä" muroja kun monilla lapsilla ei ole juuri lainkaan ruokaa niin että he kuolevat aliravitsemukseen.
Ergotismin oireet kertoo onko ollutMut mun tietämykseni mukaan torajyvää esiintyy rukiilla, ruisvehnällä ja ohralla. Kaurapuuro taas, tietääkseni, valmistetaan kaurasta.
Mutta se huono sekoitetaan parempaan, jolloin hyvää ei enää oleTiedätkö, ettei viljaa voi kuivatessa kuumentaa enempää kuin kuivumisen kannalta on tarpeen. Edelleen, jokaisen myytävän viljaerän kosteus syynätään kyllä hyvinkin tarkkaan.
Maksaa energia mitä hyvänsä, tästä eivät ostajat tingi. Ja juuri siksi,että he taas oat vstuussa niin siilojensa kuin välittämänsä viljan laadusta.
Tutustupa minkä hgvänsä viljaa ostavan firman vaatimuksiin laadun suhteen ja saat jonkinlaista käsitystä todellisuudesta.
Mut Mahakipuunko joku ottaa nappuloitaSienisokerista mulle tulee hirveät kouristukset ja onhan moni allerginen seinille.
Siis mikä huono ja mikä parempi?Mutta se huono sekoitetaan parempaan, jolloin hyvää ei enää ole
Masinistien sivuilla lukiMutta se huono sekoitetaan parempaan, jolloin hyvää ei enää ole