V
vierailija
Vieras
Turha mun näköjään on kirjoittaa mitään, kun kaikki halutaan ymmärtää väärin.No kun ne ovat yhtä valitusta.
Ala tehtailla kerrankin iloisia ketjuja, niin asenteesikin muuttuu ilman että huomaatkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turha mun näköjään on kirjoittaa mitään, kun kaikki halutaan ymmärtää väärin.No kun ne ovat yhtä valitusta.
Ala tehtailla kerrankin iloisia ketjuja, niin asenteesikin muuttuu ilman että huomaatkaan.
Vaatimaton on kyllä aika negatiivinen sana tuossa yhteydessäTurha mun näköjään on kirjoittaa mitään, kun kaikki halutaan ymmärtää väärin.
Tai sä et vaan näe, millaisena sun käytös näyttäytyy muille.Turha mun näköjään on kirjoittaa mitään, kun kaikki halutaan ymmärtää väärin.
Monella tuntuu olevan..... Ei kuule ole hanhenmaksapalleroita tai ankanrintaa vaikka olisi kyseessä todella hyvin toimeentulevia ihmisiä. Ihmettelen tuttavapiiriäsi, joissa pröystäillään jouluna.No kyllä mulle on sanottu,että tuo on vaatimaton ja arkinen pöytä. Monella, kun tuntuu olevan shampanjat, mädit, poronpaistit yms pöydässä. Mutta vedä sä vaan herne nenääsi.ap
Niin ja purkkiherneitä. Nuo kuvaamasi kuuluu kyllä uuden vuoden pöytään eikä jouluunNo kyllä mulle on sanottu,että tuo on vaatimaton ja arkinen pöytä. Monella, kun tuntuu olevan shampanjat, mädit, poronpaistit yms pöydässä. Mutta vedä sä vaan herne nenääsi.ap
Ei meillä käytettä sellaista.apMissä vodka?
Monen päivän ruoat.apIhan liikaa ruokaa, tuosta tulee vain maha kipeäksi ja sitten ei ole kiva viettää loppuiltaa kippurassa piereskellen