Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mimosa valikoi liian tarkasti kenelle antaa ja käsittänyt että nussii tosi harvoin ehkä 1 kertaa viikossa että kaikille halukkaille tiedoksi niin jos olet yli 50 v niin et häntä saa ja muut niin varmaan maksimissaan nussii kerran viikossa, olen asiaa tutkinut ja tarkkaillut niin hänen osoitteessa ei käy ketään mutta ehkä sitten 1 jota en tiedä

vierailija
Ei vittu mikä eunukki puhuu täyttä valhetta. Ensinnäkin minä Turska pro eli naimisen ammattilainen tiedän että osoite on vaikea tarkkailla eli eka valhe, hyvin onnistunut järjestely ja toinen valhe on se että Mimosa rakastaa seksiä ja ei todellakaan tyydy yhteen viikossa vaatii lisää vaikka aika olisi loppu niin haluaa lisää. . Hän ei vain nussi vaan ihan rakastelee enimmäkseen rakastelee mutta myös panee ja nussii ja häntä saa koskettaa ja hän koskettaa. Hän on lahja meille miehille joten suu suppuun valehtelevat eunukit!

vierailija
Mimosa valikoi liian tarkasti kenelle antaa ja käsittänyt että nussii tosi harvoin ehkä 1 kertaa viikossa että kaikille halukkaille tiedoksi niin jos olet yli 50 v niin et häntä saa ja muut niin varmaan maksimissaan nussii kerran viikossa, olen asiaa tutkinut ja tarkkaillut niin hänen osoitteessa ei käy ketään mutta ehkä sitten 1 jota en tiedä
Missä tää sun Mimosa asuu

vierailija
Tässä keskustelussa oleva Ihana Mimosa asuu Jyväskylässä ja paikka hänellä on varsin turvallinen ja rauhallinen. Jopa todella hyvä ajatellen ettei halua tulla nähdyksi niin kyllö toimii, kävin eilen ekaa kertaa niin nou hätä jätkät, hyvä paikka !

vierailija
Juuh, Mimosan motto on että tässä karusellissa riittää kyllö kierroksia niin kauan kuin haluat, ihana nainen ja mö saan vaimolta kerran vuodessa jos silloinkaan että juuuuuh ihan sama mitä muut sannoo niin mie käyn Mimosan luona loppu elämän, sähkö laskut estää vaan touhuja😰

vierailija
Käyn täällä joka ilta katsomassa, sähkölaskut meillä 2000€ luokkaa kk ja mietin että joulu tulossa Voi kun pääsis ennen joulua rakastelemaan Mimosan kanssa, viimeksi saanut häneltä 😦

Yhteistyössä