vierailija
Kyllästyttää todella aina perus vihersalaatti, kurkku-tomaatti-salaatti... Mut en keksi ikinä mitään eri mixejä, en mitään uutta! Jeesiä?
Tää on hyvä salde, kylkeen partaäijän tsatsikiaKyllästyttää todella aina perus vihersalaatti, kurkku-tomaatti-salaatti... Mut en keksi ikinä mitään eri mixejä, en mitään uutta! Jeesiä?
En tiiä hypettääkö kaikki, mut mun silmään pisti Deliverde ja kun googlasin, tuli eka vaan salaatinviljely linkkejä. No sit lopulta selvis, et tää perheyritys nimenomaan valmistaa myös paria salaatinkastiketta. Ja sit meni kauppalappuunMihin mainokset on yllyttäneen "pakko maistaa salaattikastike mistä kaikki puhuu"
Näiden kastikkeista en osaa sanoa mitään, mut heidän salaatteihinsa olen törmänny kaupoissa. Iso plussa salaattien reilulle koolle.En tiiä hypettääkö kaikki, mut mun silmään pisti Deliverde ja kun googlasin, tuli eka vaan salaatinviljely linkkejä. No sit lopulta selvis, et tää perheyritys nimenomaan valmistaa myös paria salaatinkastiketta. Ja sit meni kauppalappuun
Tää on turkulainen yritys!Näiden kastikkeista en osaa sanoa mitään, mut heidän salaatteihinsa olen törmänny kaupoissa. Iso plussa salaattien reilulle koolle.
Jep, tekee yhteistyötä useammankin huippuravintolan kanssa! Go Turku go!No jos Turust niin priimaa!
Helppo homma, kun opettelee oikeen tavan leikata ja avata, esim tiktokissa hyviä tutoriaaleja.Koita joskus granaattiomenan siemeniä! Mehukkuutta, makua, väriä Tosin hirvee duuni hakata ne siemenet irti
Ai on? Oikeesti?? Rakastan niitäPicnicin kastikkeet on deliverden, meillä tykätään
Ai, enpä tiennytkään.Picnicin kastikkeet on deliverden, meillä tykätään
Kiitti, miten en oo tajunnut et siihenkin on joku niksiHelppo homma, kun opettelee oikeen tavan leikata ja avata, esim tiktokissa hyviä tutoriaaleja.
Kokeile vaikka pähkinöitä ja ananasta, papujaKyllästyttää todella aina perus vihersalaatti, kurkku-tomaatti-salaatti... Mut en keksi ikinä mitään eri mixejä, en mitään uutta! Jeesiä?