Haaveena vauva 2023

Tänään kp 15 ja 12 päivää uuteen kiertoon. Aamulla tuli hikipuuska ja parit kipeät finnit taas ilmestyi kasvoihin 😕 Toiveet laski kyllä taas 💔
Toki pienet mahdollisuudet on yllätys plussaan kun kuitenkin ilman ehkäisyä mennään❤
PMS oireet tuntuvat alkavan aina vaan aiemmin🥺

Punaviini glögiä olen juonut nyt joka ilta oviksen jälkeen , ainakin se on hyvää😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
Tänään kp 15 ja 12 päivää uuteen kiertoon. Aamulla tuli hikipuuska ja parit kipeät finnit taas ilmestyi kasvoihin 😕 Toiveet laski kyllä taas 💔
Toki pienet mahdollisuudet on yllätys plussaan kun kuitenkin ilman ehkäisyä mennään❤
PMS oireet tuntuvat alkavan aina vaan aiemmin🥺

Punaviini glögiä olen juonut nyt joka ilta oviksen jälkeen , ainakin se on hyvää😊
Rakkautta siis glögille ❤ Pidän peukkuja kovasti 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Fazeriina82
@Mamtobe Kovasti onnea ja tarrasukkia! Ihanaa että pitkään yrittäneitäkin pääsee plussaan. ❤

@hemuliina90 Varovaiset onnittelut! Näkyy hyvin jo pienestä kuvasta huolimatta.:giggle:

Ja pahoittelut negan testanneille.❤

Nyt on kolme peräkkäistä kiertoa ovis tuntunut vasemmalla, onkohan se ihan normaalia?
Kaikki kolme kertaa kun mulla on ultrattu niin johtofolli on kasvanut oikealla puolen. Voihan se olla että sulla on kanssa toinen puoli aktiivisempi? Mulla tosin ei ole ovulaatiokipua ja ainoat toispuoleiset kivut liittyi hoitokierrossa ilmestyneisiin kystiin ja kipu oli juurikin sillä puolen jolla kysta oli. Se kipu ei tosin ollut pitkäkestoista vaan sellaisia tuikkauksia.
 
Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille 🥰

Täällä olen hieman epävarma onko ovis jo mennyt vai vasta tulossa 🤔 oltiin siis viikonloppuna reissussa enkä tikuttanut ovista kun vasta kp 16, jolloin clearblue näytti heikkoa hedelmällisyyttä. Nyt hymynaama vilkkunut pari päivää. Ovis tuntemukset oli kuitenki jo aiemmin jo kp14-15, mutta minulla ei ole aikaisemmin ollut niin ajoissa ovista, vaan aina kp 16-20 😳

Onko kukaan testaillut tuolla clearbluen dual hormone testillä oviksen jälkeen enää, että voiko vilkkuva hymynaama tulla oviksen jälkeen? Vai onkohan ovis vasta tuloillaan 😅
 
Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille

Täällä olen hieman epävarma onko ovis jo mennyt vai vasta tulossa oltiin siis viikonloppuna reissussa enkä tikuttanut ovista kun vasta kp 16, jolloin clearblue näytti heikkoa hedelmällisyyttä. Nyt hymynaama vilkkunut pari päivää. Ovis tuntemukset oli kuitenki jo aiemmin jo kp14-15, mutta minulla ei ole aikaisemmin ollut niin ajoissa ovista, vaan aina kp 16-20

Onko kukaan testaillut tuolla clearbluen dual hormone testillä oviksen jälkeen enää, että voiko vilkkuva hymynaama tulla oviksen jälkeen? Vai onkohan ovis vasta tuloillaan
Moikka, mä olen testannut oviksen jälkeen ja nega siitä tuli ainakin itsellä. 😊 oon muutenkin tykännyt niistä testeistä kun näyttää super selkeästi vilkut ja pysyvän naaman. Ei tarvitse arvailla tai tulkita. 😊
 
Ja täällä ei tartte kyll jännittää enää. Menkat ei ole alkanut mutta digi sanoi ei raskaana.
Alkais jo, ärsyttää ku on alkanu tulee enempi näitö pari päivää myöhässä kiertoja.

Plussaajille paljon onnea 🥰

Mä jään odottelee ja heti kun menkat suvaitsee alkaa niin hypätään taas kiertolistalle mukaan👍

Hyvää viikonloppua!
Missä helvetissä munkin menkat viipyy?? Meidän menkat on nyt yhdessä päättäneet kiusata meitä ja alkaa vasta ensyönä vaikka piti jo viime yönä alkaa! 🤭 Mulla aamun testi nega, ja nyt tänään tuli vasta normit limat jotka ennen menkkoja aina tule .. huomenna siis varmasti jo KP 1 .

Positiivista tietysti se että nyt kierto mulla venyi päivällä joten ovis siirtynee päivällä eteenpäin joten helpottaa kun päästään puuhailee -2dpo lähtien. 💪😅
 
Hei mulla on nyt tyhmä kysymys mitä tarkoitatte kun toivottelette ”tarrasukkia” plussanneille? en saa ite muodostettua järkevää logiikkaa tulle toivotukselle valaiskaa hölmöä
Itse ainakin käytän tuota toivotusta siihen että toivotaan raskauden jatkuvan ja lopputulos olisi vauva syliin saakka 🥰 Tarrasukat on niin kuin että vauva kiinnittyy kunnolla ja pysyy kyydissä 😊
 
En tiedä oliko mulla tänään virheellinen testi vai mikä 🤔 tän aamun testi oli jo selkeä punainen ja niiku muutaman minuutin ajan, mutku palasin ottaa kuvaa sit myöhemmässä hetkessä aamulla nii se oli ihan yhtä haalea ku edellisetkin :/ täytyy tehdä uus Digi viikonloppuna nii tiedän paremmin. Tulee mieleen kohdunulkoisen kierto ku silloin jännäsin viivojen vahvistumista :/ toki en nyt pelkää kohdunulkoista mut vähän jännittää et onko kemiallinen. No olo on onneksi tyyni
Vielä kerkee hyvin viivat vahvistua! Toivotaan Digin olevan selkeämpi. 🤭
 
Hain päivällä clearbluen tällai ei herkän puikkotestin joka on mulla ollut aina Ns. Hitaammin voimakas viiva ja tässä on kyl ihan hyvä väri foorumi söi isonosan on livenä selkeästi värikkäämpi ja vahvempi 😊

Edit. Kaivoin kuvan kohdunulkoisen kierrosta jossa oon tehny saman testin dpo16 ja se on ollu silloin heikompi ku tää tänään dpo 14 tunnin pidätyksen testi 😍😭 silloin siis hcg todettu ok dpo20 verikokeessa eli ihan mahdollista olis et kaikki olis ok 🤞🏻♥ nyt oon testaamatta ainakin sunnuntaihin. Ehkä viel mielummin maanantaihin. Nii näkee sit onko muutosta. Toivotaan se tän aamun viivan haalistumis pc on ollut joku maanamtaikappale
 
Viimeksi muokattu:
Hain päivällä clearbluen tällai ei herkän puikkotestin joka on mulla ollut aina Ns. Hitaammin voimakas viiva ja tässä on kyl ihan hyvä väri foorumi söi isonosan on livenä selkeästi värikkäämpi ja vahvempi

Edit. Kaivoin kuvan kohdunulkoisen kierrosta jossa oon tehny saman testin dpo16 ja se on ollu silloin heikompi ku tää tänään dpo 14 tunnin pidätyksen testi silloin siis hcg todettu ok dpo20 verikokeessa eli ihan mahdollista olis et kaikki olis ok nyt oon testaamatta ainakin sunnuntaihin. Ehkä viel mielummin maanantaihin. Nii näkee sit onko muutosta. Toivotaan se tän aamun viivan haalistumis pc on ollut joku maanamtaikappale
Kyllä tuo ihan selvä on! Ja lupaavaa jos on jo vahvempi kuin edellinen myöhemmällä dpo:lla. Pidetään peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mulla tänään kp1 🩸 eli huomiselle vois päivittää kp2.

Soitin vähän neuvoja lääkäristä ja otetaan nyt prolaktiini ja kilpirauhas kokeet ensin, jos niissä syy miks ei tärppää.
Ruskeaa viirua pyyhittäessä oli nyt kp22 alkaen mutta ei välttämättä ole mikään syy mihinkään, voi olla tämmöstä yhden kierron tiputtelua. Ehkä ovulaatiota tukevaa kevyttä lääkitystä sitten avuksi, jos verikokeissa kaikki ok. Katsotaan nyt...
Me ei mihinkään koviin hoitoihin olla joka tapauksessa lähdössä, kun lapsia ennestään on. Miehen tavarassa tuskin vikaa, kun tärppäsi viimeksikin.
 
Missä helvetissä munkin menkat viipyy?? Meidän menkat on nyt yhdessä päättäneet kiusata meitä ja alkaa vasta ensyönä vaikka piti jo viime yönä alkaa! 🤭 Mulla aamun testi nega, ja nyt tänään tuli vasta normit limat jotka ennen menkkoja aina tule .. huomenna siis varmasti jo KP 1 .

Positiivista tietysti se että nyt kierto mulla venyi päivällä joten ovis siirtynee päivällä eteenpäin joten helpottaa kun päästään puuhailee -2dpo lähtien. 💪😅
Siis emmää tajuu kans mikä ihme nyt on 😆 Jos mä kupin laitan yöksi ni ei varmana ala, joten uhrataan lakanat ihan vaan siksi että ne alkais jo! 😂
 
  • Haha
Reactions: haaveillen
Huoh, meinasin et testaan sen km jälkeen negan pois alta nyt, pari pv vajaa 4 viikkoa nyt. No eihän se nega ollut 🙄 viikko sitten testasin ja sain mielestäni aika samanlaisen, hävitin tikun jo ettei voi verrata. Kaipa tuo nyt vielä vanha on vaikka periaatteessa toki mahdollista olla uusikin. Mutta en jaksa uskoa. Täytyy parin pv päästä testata ettei nyt ainakaan vahvistu niin varmasti on sit vanhaa vielä.
 
Mulla tänään kp1 🩸 eli huomiselle vois päivittää kp2.

Soitin vähän neuvoja lääkäristä ja otetaan nyt prolaktiini ja kilpirauhas kokeet ensin, jos niissä syy miks ei tärppää.
Ruskeaa viirua pyyhittäessä oli nyt kp22 alkaen mutta ei välttämättä ole mikään syy mihinkään, voi olla tämmöstä yhden kierron tiputtelua. Ehkä ovulaatiota tukevaa kevyttä lääkitystä sitten avuksi, jos verikokeissa kaikki ok. Katsotaan nyt...
Me ei mihinkään koviin hoitoihin olla joka tapauksessa lähdössä, kun lapsia ennestään on. Miehen tavarassa tuskin vikaa, kun tärppäsi viimeksikin.
Julkinen vai yksityinen lääkäri?
Itse en ole saanut mitään muita "apuja" julkiselta kun kilpirauhas kokeet ja FSH arvon mittauksen.Mitään tukilääkkeitä en ole saanut 😕
 
Kiitos vastauksista @Sipiriina ja @Millis86 ! Ehkä se sitten voi olla normaalia. Eihän se kipujen sijainti tosiaan aina kerro, että kummalta puolelta ovis tapahtuu todellisuudessa.

@Fazeriina82 mistä nuo yöhikoilut siis voi johtua? Oon meinaan itse bongaillut nyt kesän jälkeen näitä itelläni. Tosin omalla kohdalla voi johtua myös tästä kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Minun yöhikoilut gyne pisti hormoonien heittelyn piikkiin 🤔Kilpirauhas kokeet oli normaalit.Tätä hikoilua esiintyy loppu kierrossa ,kun estrogeenin määrä laskee ☹ Tuo hikoilu on asia joka huolettanut tosi paljon ja saanut pelkäämään vaihdevuosia, kierto pyörii edelleen säännöllisenä ja ovulaatioita näyttää tapahtuneen ultraamisen perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7

Yhteistyössä