Haaveena vauva 2023

Testasin ja sain tällai haalean haamun, jota varmaan puolet eli edes nää (kannattaa avata tuo kuva klikkaamalla sieltä aijaasta näkyy vähän paremmin nii) kuvasta. on jo kuitenki dpo12 ja Digi taas näytti (ainakin viel negaa), joten en viel kyl juhli. Saa viel testata myöhemmin uudelleen ettei jää kemialliseksi.
Mä nään, toivotaan vahvistumista 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnu118 ja Tiukuna
Tsemppiä täältä kaikille piinailijoille! @Kyfi pahoittelut negasta, voisiko kuitenkin vielä pientä toivoa ylläpitää kunnes vuoto alkaa?
Täällä dpo9 ja eilen oli niin paha väsymys, että meinasin nukahtaa kyllä moneen otteeseen, päiväkin oli kyllä raskas, joten osittain selittää, mutta en kerta kaikkiaan muista milloin olisin viimeksi ollut noin väsynyt. Tuntui että olisin voinut nukahtaa lumihankeen ulkona kun mies laski esikoisen kanssa mäkeä ja pistin siihen pitkäkseni lisäksi hampaita pestessä meinaa oksettaa, mutta tätä on ollut jo useita viikkoja, jäi viime flunssasta, kun vieläkin niin paksua limaa nielussa. Mutta pari viime päivää siiis ihan oikeasti olen yökkinyt ja joutunut lopettamaan hampaiden pesun kesken, etenkin aamuisin. Niin kyllähän se vähän pistää jännittämään
Meinasin jo tänään testata malttamattomuuttani, mutta on pelkkiä pc:itä ja totesin ettei se vielä näyttäisi varmaan mitään. Pe on pakko testata, tuolloin dpo12. Onko muilla kokemusta, voiko tuolloin odottaa jo pc:llä näkyvän plussaa, vai pitäisikö hankkia herkkä testi? Suositelkaa merkkiä! Viikonlopuksi ollaan menossa miehen veljen perheen kanssa mökille ja siellä varmaan on raskauteen epäsopivia ruokia ja juomia tarjolla, joten pakko testata ennen sitä!
Pc:llä mä oon saanu plussat dpo 11 ja dpo 12 ☺
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Testasin ja sain tällai haalean haamun, jota varmaan puolet eli edes nää (kannattaa avata tuo kuva klikkaamalla sieltä aijaasta näkyy vähän paremmin nii) kuvasta. on jo kuitenki dpo12 ja Digi taas näytti (ainakin viel negaa), joten en viel kyl juhli. Saa viel testata myöhemmin uudelleen ettei jää kemialliseksi.
Kyllä tuo selkeä haamu on. Toivottavasti olisi plussa joka vahvistuu ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnu118 ja Tiukuna
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin

Onnea plussanneille

Harvinaisen hiljaista on ollut täällä plussien suhteen Josko vielä tähän vuoden loppuun tai uuden vuoden alkuun saapuisi plussa -aalto

Täällä kp13 , ovis flon arvion mukaan olisi ollut eilen, jotain nipistelyä illalla oli havaittavissa Oltiin miehen kanssa hotellissa yötä ja yritetty ainakin on saattaa uutta elämää alulle

Eilen oli vapaa ja tänään taas työpäivä, ihan maanantai fiilis

Kivaa viikkoa kaikille
Meillä on samat KP menossa 😊. Luulen että eilen mulla oli ovis. Pistävä kipu oikealla puolella joka loppui illalla. Sopisi munasolun irtoamiseen. Nyt vihloo alavatsaa ja turvottaa. Kaikki sopii ovikseen. Tallettelu osui just oikeaan kohtaan pari tuntia kivun loppumisesta.
 
Pitkästä aikaa täällä :) Olen käynyt paljon tunteita läpi tässä viime aikoina. Alun innostus on vaihtunut sellaiseen pessimismiin etten aina olisi niin pettynyt. Minulla pitäisi alkaa myös näinä päivinä menkat. Olen eilisestä asti kuvitellut rintoja araksi ja kohdussa jotain elohiirimäistä :O Nyt KP 28 ja normaalisti kierto on 28-29 päivää ja jo 3 päivää ennen menkkoja tulee sellaista ruskeaa tuhrua. Nyt ei ole tullut mitään! Herranjestas lähdenköhän tänään ostamaan testejä? Yleensä en testaile, koska kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee. Nyt jännittää! E meinannut yöllä saada unta kun jännitti niin paljon..
 
Paljon onnea @Poiski ja kovasti tarrasukkia matkaan! 💜
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille 😞

Täällä kp18 ja oviksen olis pitäny olla 4pv sitten. Flunssa päällä ja tänään aamulla lämpöjä mitatessa tajusin että lämmöt ei oo noussu perus oviksen jälkeisiin lukemiin joten liekkö ovista sittenkään ollut. Tuosta shatavarista oon huomannut myös sen että ne megaoviskivut häviää ja ovis paljon vaikeampi bongata. Tikuttelun kun lopetin vuoden yrittämisen jälkeen kokonaan.

Tuo ainokainen on nyt sairastanut jo varmaan kuukauden putkeen. On monesti käyny mielessä että miten nämä ajat jaksetaan perheissä joissa useampi lapsi.
Tänään myös aamulla riideltiin puolison kanssa ja hän totesi että tietää kyllä yksinhuoltajia joilla useampi lapsi ja he selviytyvät arjesta ja kodin puhtaanapidosta/kotitöistä paljon paremmin kuin minä. Kolahti korvaan aika kovaa tämä.
Enää ei edes kiinnosta onko ovis jo ollut vai onko vielä tulossa ja millon, tänään, huomenna vai ensivuonna. Harkitsen vakavasti yrityksen lopettamista tässä vaiheessa.
 
Heips!
Sopiiko liittyä porukkaan?🙈 Olipas kiva lukea teidän kirjoituksia ja saada vähän vertaistukea tähän touhuun!☺

Täällä toiveena siis kolmas lapsi. Yritys aloitettu 8/2022 ja nyt dpo 5.

Heti 9/2022 ollut Clearbluen ovulaatiotestit käytössä (se mikä näyttää neljä hedelmällisintä päivää). Onks muilla tästä testistä kokemusta?
Nyt viimeisimmällä kerralla testi antoi suoraan sen ovulaatio hymiön, eikä ollenkaan niitä ”korkean hedelmällisyyden päiviä” mitä kuuluisi myös näyttää. Noh, oviksen kanssa samaan aikaa mulla oli myös (lievä)korona, joten odotukset plussan suhteen tässä kuussa ei ole kovin korkealla.
 
Heippa!

Uusi ilmoittautuu mukaan kuumeilemaan! Olen täällä aiemmin kirjoitellut toisen nimimerkin takaa aiempien lasten kuumeiluvuosina suht aktiivisenakin, mutta nyt uuden elämän myötä myös uudella nimimerkillä. Pysyy myös anonymiteetti paremmin, kun ei kukaan tunnista aiemmilta kerroilta.

Meillä on uusperhe, johon toivotaan nyt ensimmäistä yhteistä lasta ja ehkä nimimerkkikin sen paljastaa, että kahdeksas lapsi on perheeseen toiveena. Kierukan poistamiseksi olen varannut ajan ja juuri ennen joulua saadaan se toivottavasti yrityksen tieltä pois. Siihen asti joudun tyytymään teidän muiden piinailuissa mukana elämiseen, mutta se jos mikä onkin parasta 😍 Yritys alkanee siis 1/2023 meillä.

Me ollaan molemmat tahoillamme saatu lapsia helposti aiemmissa suhteissa, mutta tiedostan erityisen hyvin iän tuomat haasteet tässä raskautumisessa. Aina voi kuitenkin pitää toivoa yllä siitä, että välttyisimme monilta pettymyksiltä tälläkin kertaa. Jännä nähdä ehditäänkö ensi vuodelle laskettua aikaa saada. Jännä päästä elämään tätä kaikkea vielä kerran, kun olin jo niin lapsiluvun sinetöinyt osaltani aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
@Tiukuna mäkin nään haamua, toivotaan että lähtisi vahvistumaan😍😍❤

@Torspo8 jännää! Eikun testailemaan, ja tänne päivityksiä 🙊😃

Tsemppiä negan testanneille :((

Nyt kp14 ja eilen illalla alkoi vähän tuikkimaan oikealla puolella muniksissa. Nyt ei kuitenkaan mitään oireita ja aika kuivaakin on että en tiedä. Yleensä siinä kp15 tienoilla kuitenkin ovulaatio tulee.
Eilen ärsytyksestä huolimatta saatiin talletukset tehtyä ja olipa siinä vaiheessa muutenkin jo parempi mielentila😄 kohta saa taas piinailla!
 
Onnea plussanneilla ja tsemppiä piinailijoille ❤

Viime yönä heräsin taas niin kamalan kurkkukipuun et oli pakko ottaa Buranaa että sai aamuun nukuttua🤦‍♀️ mutta ilmeisesti koronasta huolimatta ovis tekee tuloaan! Viimeksikin se oli kyllä vasta seuraavan kierron ovis mikä jäi kunnolla tulematta... Ens yö pelottaa kun ei sitä Buranaa nyt varmasti enää uskalla ottaa, ovis todennäköisesti pe, tänään alkoi ekat jomottelut ja eggistäkin havaittavissa, flokin ennustaa oviksen juuri perjantaille🤔
Mitäs kokemuksia apteekin ovulaatiotesteistä, tommosista puikoista? Mies osti niitä enkä oo koskaan ennen käyttänyt muita ku halpoja liuskoja 🙈
 
[/
Kuulostaa tosi lupaava
Onnea plussanneilla ja tsemppiä piinailijoille

Viime yönä heräsin taas niin kamalan kurkkukipuun et oli pakko ottaa Buranaa että sai aamuun nukuttua mutta ilmeisesti koronasta huolimatta ovis tekee tuloaan! Viimeksikin se oli kyllä vasta seuraavan kierron ovis mikä jäi kunnolla tulematta... Ens yö pelottaa kun ei sitä Buranaa nyt varmasti enää uskalla ottaa, ovis todennäköisesti pe, tänään alkoi ekat jomottelut ja eggistäkin havaittavissa, flokin ennustaa oviksen juuri perjantaille
Mitäs kokemuksia apteekin ovulaatiotesteistä, tommosista puikoista? Mies osti niitä enkä oo koskaan ennen käyttänyt muita ku halpoja liuskoja
Mulla on ollut niitä puikkojakin. Itsellä tuntui että sain niillä selkeämmän oviksen eli täysin samanväriset viivat. Käytän yleensä pc:n halpoja liuskoja mutta kun oon niillä saanut lähes samanvahvuiset niin oon apteekin puikolla ”varmistanut” ja saanut tosiaan vahvat viivat. Voi olla että käyttäisin noita apteekin pelkästään jos olisivat halvempia. Eli summa summarum; hyviä kokemuksia 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Torspo8 ja jempppis
Päivitystä omaan tilanteeseen. Hcg tänään 17000. Rv neuvolan mukaan 5+5, (omien laskujen mukaan 6+2.) Totesi , että korkea arvo on jos viikot pitää paikkaansa. En sitten tajunnut kysyä, että onko liiankin korkea. Mutta onhan se hcg:n viiteväli kyllä tosi iso noissa taulukoissa. Perjantaina uusi kontrolli. Kyllä on fiilikset sekavat. Pelkää km. Toivoo, että raskaus jatkuis ja samalla pelottaa, että jättääkö korona jotain jälkiä alkioon.
 
Testasin ja sain tällai haalean haamun, jota varmaan puolet eli edes nää (kannattaa avata tuo kuva klikkaamalla sieltä aijaasta näkyy vähän paremmin nii) kuvasta. on jo kuitenki dpo12 ja Digi taas näytti (ainakin viel negaa), joten en viel kyl juhli. Saa viel testata myöhemmin uudelleen ettei jää kemialliseksi.
Toivotaan, että vahvistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Heips!
Sopiiko liittyä porukkaan?🙈 Olipas kiva lukea teidän kirjoituksia ja saada vähän vertaistukea tähän touhuun!☺

Täällä toiveena siis kolmas lapsi. Yritys aloitettu 8/2022 ja nyt dpo 5.

Heti 9/2022 ollut Clearbluen ovulaatiotestit käytössä (se mikä näyttää neljä hedelmällisintä päivää). Onks muilla tästä testistä kokemusta?
Nyt viimeisimmällä kerralla testi antoi suoraan sen ovulaatio hymiön, eikä ollenkaan niitä ”korkean hedelmällisyyden päiviä” mitä kuuluisi myös näyttää. Noh, oviksen kanssa samaan aikaa mulla oli myös (lievä)korona, joten odotukset plussan suhteen tässä kuussa ei ole kovin korkealla.
Moi! Tervetuloa 😊

Olen käyttänyt nyt neljä (?) kiertoa cb ovistestejä ja yleensä aina kp 9 illalla alkanut vilkuttamaan ja kp 13 pysyvä hymiö. Eli aika kauan saa katsella sitä vilkkuvaa irvikuvaa.. nyt menossa kp 11 ja vielä ei vilku, vaikka ovisliuska on alkanut tummua 🤔 Ehkä tässä kuussa estrogeeni super alhaalla - kuka tietää 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: sarater

Yhteistyössä