Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuva tai ei uskota.Tuonkin muijan ois kannattanut pitää paita tai ees rintsikat päällä. Mullakin on nätimmät tissit ku tolla.
(Ja pliis, älä kysy tai laita kuvia joistain silaritypyistä)
Seksissä se piilotetaan sinne. Jos niinku ymmärrät mitä mä tarkoitanEli kun seksi tarvitsee sitä että jotain piilotetaan,
Jotenkin urpo viesti.Seksissä se piilotetaan sinne. Jos niinku ymmärrät mitä mä tarkoitan
Aloitus Unisex-muoti.Tätäkö tarkoitat?
Itsenäisyyspäivän tissí-ihastelua ja -vihastelua
Jos, niin olet väärässä, tuo liittyy vain ja ainoastaan itsenäisyyspäivämme naisten juhla-asuihin!
Tämä ketju puolestaan puhtaasti tasa-arvoiseen mainontaan.
Vain alle 25-vuotiaiden tissit saavat olla näkyvillä.Jotenkin urpo viesti.
No mä veikkaan että jos miehet näkis jatkuvasti heiluvia tissejä raskausarpineen tuolla kaupungilla, niin niistä tulis eunukkeja...
Ketunneniä on niissäkin...jos kattelisit kahvilassa tubulaarisia rintoja, niin toivoisit rintsikoita sille ihmiselle ja paitaa päälle.Vain alle 25-vuotiaiden tissit saavat olla näkyvillä.
Oih Sinä Suuri Guru, ja anteeksi että olen olemassaAloitus Unisex-muoti.
Että sä oot yksinkertainen
Silloin kun aloituksen teit, tuo ensimmäinen aloitus oli ihan etusivullaOih Sinä Suuri Guru, ja anteeksi että olen olemassa
Näkyi sellainen tosiaan olevan samasta aiheesta kakkossivulla, ilman yhtään kommenttia toistaiseksi.
Tästä näemme että pitää käyttää klikkiotsikoita, niin saa lukijoita. Ja varsinkin kun on joku viittaus seksiin niin koukut niellään. Eli m1es sortui nyt alokasmaiseen lipsahdukseen
ps. en roiku täällä yleensä kovinkaan ahkerasti, joten paljon muutakin jää näkemättä.
No en kiellä, mutta kuten sanoin, ei ollut klikkiotsikko minulle.Silloin kun aloituksen teit, tuo ensimmäinen aloitus oli ihan etusivulla