Saako väsyä loisena oloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No etkö voi tehdä tuotteita? jo nyt ja vaikka myydä niitä netissä? Näkisit myyvätkö ne ja onko järkevää luoda ensin puitteet ja sitten vasta aloittaa.
Nämä olisi valmiita tuotteita joita myytäisiin. On niillä ollut kysyntää mutta tosiaan mieshän sanoo ei kuten aina. Joten mun elämäni jatkuu loisena. Ja kyllä olen juossut ammatinvalintapsykologeilla ja oli eräs yksityinen elämäntaito valmentajakin
No eipä kukaan mulle mitään keksi. Ja tosiaan kaikenlaista on tullut kokeiltua,että tiedän miksi mies ei suostu mihinkään. Mieheni sanoin "eihän susta ole edes siivoojaksi",kun jouduin sairauksieni takia työkokeilun lopettamaan.

Nämä olisi valmiita tuotteita joita myytäisiin. On niillä ollut kysyntää mutta tosiaan mieshän sanoo ei kuten aina. Joten mun elämäni jatkuu loisena. Ja kyllä olen juossut ammatinvalintapsykologeilla ja oli eräs yksityinen elämäntaito valmentajakin
No eipä kukaan mulle mitään keksi. Ja tosiaan kaikenlaista on tullut kokeiltua,että tiedän miksi mies ei suostu mihinkään. Mieheni sanoin "eihän susta ole edes siivoojaksi",kun jouduin sairauksieni takia työkokeilun lopettamaan.
Tarvitsisit siis pääomaa ensin hankkiaksesi tuotteita, joita sitten myisit eteenpäin? Jos kyse on partylite, oriflame.... kaltaisista ketjuista niin kokemuksesta sanon ettei kannata.

No kun mies omistaa melkein koko firman ja hän muutenkin ns määrää kaikesta. Mähän olen tällainen vajaa akka vain.
Markkinoi markkinoi, kasvata markkinat tappiinsa ja sitten palkkaatte työntekijän. Sinä voit hoitaa kirjanpidon, peeärrän ja toimia yhteyspäällikkönä + juoksevat asiat etc.💪

Onko teillä jo nettisivut? Jos ei niin ota yhteyttä johonkin opiskelijaan joka väsää ne ilmaiseksi tai edullisesti ja saa hyvää matskua portfolioonsa.

Jos tuote on sellainen mitä voitte myydä yrityksille niin erittäin hyvä, ei muuta kuin esittelemään!!!💪

Tsemppiä nyt!!! Ei lannistuta!💪
Ja hyvää joulun odotusta!!!❤️😍

Ensin täytyy olla varaa palkata…onko myynti kohdillaan?

Oletko tehnyt kustannuslaskelmat?
Kyllähän tähän meidän firmaan voisi jonkun palkata. Asiakkaita on paljon,mutta mies ei halua laajentaa. Lisäksi toki on niin että onhan meillä joskus muutama työntekijä ollutkin,mutta lähtevät mielummin muihin töihin. Noita myyntihommia hoitaisin itse,mutta kun en ole ns normaali niin on haasteita paljon.ap

Yhteistyössä