V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elämä on valintoja täynnä. Voit jäädä paikalleen ulisemaan tai tehdä toisin.Luulis aikuisena löytyvän valinta ja vapaus toteuttaa itseään.
Niin,mä ehdotin kivijalkaksupan perustamista miehelleni.Elämä on valintoja täynnä. Voit jäädä paikalleen ulisemaan tai tehdä toisin.
Toivon, että ap. on feikki ja pilailee meidän kustannuksella. Ei oikeasti pulassa oleva jaksa veivata joka päivä samaa levyä.
Luonnossa loiset ovat tärkeitä symbioosin takia.
Sinuna aloittaisin ihan netissä.Niin,mä ehdotin kivijalkaksupan perustamista miehelleni.
Kyllähän mä tuollaisia juttuja teen.Mikset sä tee siinä avioliiton puitteissa jotain repäisyä?
Säästä joka kk sivuun rahaa ja lähdet vaikka julkisia kulkuneuvoja käyttäen johonki hotelliin yöks ja nautit omasta rauhasta.
Käyt ihastelemassa joulutoreja.
Talousasioita ja omaa työn tekoahan mä tässä mietin.En mä jaksais koko ikääni ulista kotona, vaan jos olisin pallo jalassa kotona, niin totuttaisin miehen siihen että käyn jossain muuallakin välillä.
Kyllä suurin osa miehistä on totutettavissa.
Siis mulla on tuote,joka menee kaupaksi. Haluaisin vain laajentaa sitä hommaa ja tehdä ainakin kesäksi meidän autotallista myymälän. Ei se olisi mahdoton idea. Saisin tuloja ja ehkä en sitten olisi niin loinen.Sinuna aloittaisin ihan netissä.
Eiks puujalkakauppa sentään olis parree?Niin,mä ehdotin kivijalkaksupan perustamista miehelleni.
Katso nyt just tv1 motSiis mulla on tuote,joka menee kaupaksi. Haluaisin vain laajentaa sitä hommaa ja tehdä ainakin kesäksi meidän autotallista myymälän. Ei se olisi mahdoton idea. Saisin tuloja ja ehkä en sitten olisi niin loinen.
Sorry,en katsonut. Kyselin teiniltä sanoja,kun huomenna on sanakoe.Mitä näit?
Ei yhden tuotteen takia tarvita myymälää. Voit myydä tuotetta kotoa käsinki. Ei asiakas mieti onko se autotalli vaiko olohuone jos joutuu kuitenkin kotoa hakemaan. Kannettava maksupääte vaan että voi kortilla asioida.Siis mulla on tuote,joka menee kaupaksi. Haluaisin vain laajentaa sitä hommaa ja tehdä ainakin kesäksi meidän autotallista myymälän. Ei se olisi mahdoton idea. Saisin tuloja ja ehkä en sitten olisi niin loinen.
Tiedän. Haluaisin vaan muutenkin laajentaa tätä firmaa. Muuten mä olen ensi vuonnakin yhtä hyödytön loinen kuten aina ennenkin.Ei yhden tuotteen takia tarvita myymälää. Voit myydä tuotetta kotoa käsinki. Ei asiakas mieti onko se autotalli vaiko olohuone jos joutuu kuitenkin kotoa hakemaan. Kannettava maksupääte vaan että voi kortilla asioida.
Tee valmis suunnitelma ja myyt sen miehelle.Tiedän. Haluaisin vaan muutenkin laajentaa tätä firmaa. Muuten mä olen ensi vuonnakin yhtä hyödytön loinen kuten aina ennenkin.
On se areenallakinSorry,en katsonut. Kyselin teiniltä sanoja,kun huomenna on sanakoe.
Olenhan minä ja olen yrittänyt ns myydä tätä ajatusta miehelle,mutta mun mieheni sanoo kaikkeen ei.Tee valmis suunnitelma ja myyt sen miehelle.
Oletko jo kartoittanut kivijalka asiakaskunnan…?
eikai sun tarvi mieheltä kysyä jos itse jotakin teet?Olenhan minä ja olen yrittänyt ns myydä tätä ajatusta miehelle,mutta mun mieheni sanoo kaikkeen ei.
Firma on suurimmaksi osaksi miehen,niin tietysti tarvitsee. Eihän mulla mitään omaa ole.eikai sun tarvi mieheltä kysyä jos itse jotakin teet?
Onkohan nyt niin, että yrität kurkottaa liian korkealle matalilla tikkailla ja miehesi näkee sen? Onko sinun motiivisi vain parantaa omaa oloasi vai tehdä aidosti tulosta ja tuottoa?Olenhan minä ja olen yrittänyt ns myydä tätä ajatusta miehelle,mutta mun mieheni sanoo kaikkeen ei.
Mulla on tavoite se että saataisiin lisää tuloja,että mä saisin lisää työtä eikä mies pitäisi mua kotona loisena olijana.Onkohan nyt niin, että yrität kurkottaa liian korkealle matalilla tikkailla ja miehesi näkee sen? Onko sinun motiivisi vain parantaa omaa oloasi vai tehdä aidosti tulosta ja tuottoa?
No etkö voi tehdä tuotteita? jo nyt ja vaikka myydä niitä netissä? Näkisit myyvätkö ne ja onko järkevää luoda ensin puitteet ja sitten vasta aloittaa.Mulla on tavoite se että saataisiin lisää tuloja,että mä saisin lisää työtä eikä mies pitäisi mua kotona loisena olijana.