Milloin olet viimeksi mokaillut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Mulle kävi tänään vanhanaikaiset!

Olin mieskaverini kanssa kaupassa ja hänellä oli sellainen musta seuran valmentajatakki päällä ja musta pipo päässä. Huitelin siellä täällä keräten ostoksia ja huomasin kaverini irttarilaareilla. Menin hänen viereen ja kuiskasin että tiesitkö että läskien ei pitäis syödä yhtään karkkia. Joo-o, eipä ollut mun kaveri! Aika hiljaseks veti, pahoittelin ja pakenin seuraavaan hyllyriviin nauramaan. Se hölmistynyt ilme piirtyi mun verkkokalvoille, pysyy varmaan ikiisesti. Millä todnäk tollasia mustapipoisia valkkutakkisia valkolenkkarisia on pari muutaman kymmenen neliön sisällä.😬

Tuli mieleen edellinen kerta.

Olin lasten isän kanssa aikoinaan kaupassa. Siinä jotakin katseltiin ja nappasin miestä kädestä kiinni ja sanoin että nyt lähdetään, ei tässä ole koko päivää aikaa. Noh, eipä ollut oma mies!
Kiireesti aloin etsiä miestä ja siellähän hän oli urheiluosastolla kyykkimässä pallokorin takana. Aloin selittää tohkeissani hänelle kuinka otin kädestä kiinni vierasta miestä, että vois sanoa jotakin jos lähtee huitelemaan tolleen! Eipä ollut pallokorin takana oma mies kuuntelemassa saarnaa.😬

Tämä on varmaan noloin.
Olin silloin Karviksen kanssa.
Karvis joutui onnettomuuteen (hänellä oli kepit) ja minä sitten hoidin kerrankin ostokset kaupasta autoon. Karvis ajoi minut kaupan eteen ja jäi odottamasn autoon.
Ei ole mikään tuttu juttu sillä en kanna yleensä kauppakasseja, se on miesten hommaa. Neljä kassia sain ostoksia pakattua ja lähdin vaappumaan siksakkia kaupasta kohti parkkista. Korkokenkäni jäi kaupan kumimaton reikään jumiin ja aloin raivokkaasti nykimään jalkaani ylös, kovan työn tein mutta sain lopulta Billi biini ehjänä matkaan. Paksu takki oli liikaa, oli sairaan kuuma. Naama punaisena jatkoin matkaa. Avasin mersun takaoven, heitin ostokset sisään (takakontissa oli työjuttuja) ja puuskutin että miten vittumainen reissu mulla oikein oli. Mies edessä kääntyi ja pahoitteli että kaikki ei mennyt putkeen. Väärä mersu!!!😂

Varmastikin tänään, en muista. Nauran joka päivä. Näen kaikissa asioissa jotain humoristista.
Eräs naisystäväni sanookin, että voisinko olla tosissani edes kaksi minuuttia.
No se on sulle ihan oikein.
Etenkin koska saat muut usein nauramaan. Minutkin - kiitos siitä.❤️

• Tykkää
Reactions: Algoma
On sattunut mokailujakin.
olin pienessä korjauspajassa töissä. Asiakas oli jättänyt neljä messinkibussinkia lyhennettäväksi ja jättänyt ohjeet mukaan. Luin ohjeet väärin ja sorvasin bussingit ohuemmiksi
Tein tunnissa $ 4000 vahingon.

On mulla muitakin mokauksia, mutta hävettää niistä puhua.

On sattunut mokailujakin.
olin pienessä korjauspajassa töissä. Asiakas oli jättänyt neljä messinkibussinkia lyhennettäväksi ja jättänyt ohjeet mukaan. Luin ohjeet väärin ja sorvasin bussingit ohuemmiksi
Tein tunnissa $ 4000 vahingon.

On mulla muitakin mokauksia, mutta hävettää niistä puhua.
Mikä on bussinki?😦

Kaaaikki ihmiset mokaa, se on ihan normaalia.🤗

Kävin tänään kahden asiakkaan luona ja mokasin molemmissa paikoissa. No nyt joudun huomenna molempiin paikkoihin uudelleen. Tosin molemmat oli ei-suunniteltuja juttuja, joten piti pikapikaa saada jotain aikaiseksi.
Välillä noista ei saa nyittyä ees huumoria, mutta näitä sattuu ja huomenna taas.😁

Olen aikoinaan ajanut auton seinään, ajanut poliiseja karkuun ja pääsinkin, laittanut seksiviestejä lapsen harrastuksen vuoksi perustettuun vanhempien ryhmään.
Kerran laitoin seksiviestejä sedälleni koska olin tallentanut hänet samalla nimellä kuin hänet jota kävin paneskelemassa.

Apua, mistä nää tulvi nyt just mieleen!!! Haluan vajota sohvanrakoon!!!!🙇‍♀️😂

Välillä noista ei saa nyittyä ees huumoria, mutta näitä sattuu ja huomenna taas.

Olen aikoinaan ajanut auton seinään, ajanut poliiseja karkuun ja pääsinkin, laittanut seksiviestejä lapsen harrastuksen vuoksi perustettuun vanhempien ryhmään.
Kerran laitoin seksiviestejä sedälleni koska olin tallentanut hänet samalla nimellä kuin hänet jota kävin paneskelemassa.

Apua, mistä nää tulvi nyt just mieleen!!! Haluan vajota sohvanrakoon!!!!

Hmm :unsure:

Lispetin ja Km : n mokat ovat niin lämpimiä helliä ja romaeroottisia.
Alakoomalle sattuu töppäyksiä vain töissä.
( jos sillä ei olekkaan muuta elämää kuin työelämä)

No näinhän mä kerran kaupungilla vanhan luokkakaverin (kaunis nainen) ja menin sitten juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. No siinä 5 min rupattelun jälkeen tulikin selväksi, ettei me oltukaan luokkakavereita vaan täysin ventovieraita :geek:

No sain kuitenkin puhelinnumeron, koska oli mukava keskustelu

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Algoma ja Lispetti
No näinhän mä kerran kaupungilla vanhan luokkakaverin (kaunis nainen) ja menin sitten juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. No siinä 5 min rupattelun jälkeen tulikin selväksi, ettei me oltukaan luokkakavereita vaan täysin ventovieraita :geek:

No sain kuitenkin puhelinnumeron, koska oli mukava keskustelu
Mukavia mokia!❤️

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Niin ja mä olen ollut serkkutytön lapsenvahtina, kun tämä oli joku 10v ja itse joku 19v. Oli vähän omituinen fiilis, kun toinen yritti suudella muutama vuosi sitten ja muistan hänet aina tuollaisena pikkutyttönä.
Olisko jo silloin kymppi veenä iskeny silmänsä salskeaan urheiljamieheen!😏
Huurupäissään sitten uskals nyt vasta käyä kimppuun ku sika limppuun.😂

• Haha
Mennään mennään.
Hattaran kuvia kaikille ja
hyviä mokailuja huomiselle!❤️

• Tykkää

Yhteistyössä